Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52921
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Tulipa oltua pitkästä aikaa kipeenä. Aika tarkkaan kolme vuorokautta tuli sängyssä maattua kuumeisena. Ei jaksanu edes mitään viihdettä katsoa kun vasta eilen illalla. Pikkasen alko jo selkä tulemaan kipeäksi, mutta nyt tuntuu taas paljon paremmalle.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #52922
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Tulipa oltua pitkästä aikaa kipeenä. Aika tarkkaan kolme vuorokautta tuli sängyssä maattua kuumeisena. Ei jaksanu edes mitään viihdettä katsoa kun vasta eilen illalla. Pikkasen alko jo selkä tulemaan kipeäksi, mutta nyt tuntuu taas paljon paremmalle.
    Kipeenä oleminen on kamalaa, onneks oon itse hyvin harvoin.Selkä alkoi taas eilen kiukuttelemaan, en nyt tiiä miten se tälleen, on vaikeeta kävelläkin ja ei oikein tunnu normi särkylääkkeet auttavan
    Pitää mennä lekuriin jos ei parin pvän päästä ala helpottaa.

     
     
  3. #52923
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kipeenä oleminen on kamalaa, onneks oon itse hyvin harvoin.Selkä alkoi taas eilen kiukuttelemaan, en nyt tiiä miten se tälleen, on vaikeeta kävelläkin ja ei oikein tunnu normi särkylääkkeet auttavan
    Pitää mennä lekuriin jos ei parin pvän päästä ala helpottaa.
    Koko muu perhe on pari kertaa ollu kaikki kipeenä puolen vuoden sisällä ja oon molemmilla kerroilla väistänyt. Nyt se toivottavasti osu vaan muhun. Jännästi se selkäkipukin hävisi kuumeen mukana, onneksi. Vihlasi ikävästi alaselkään kun yritti nousta sängystä, yskähti, tai ylipäänsä tehdä mitään.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #52924
    Testasin mielenkiinnosta Prisman itsepalvelukassaa, yllättävän helppo ja nopea käyttää kun ei ollut jonoa.
    Mieluummin käytän kyllä jatkossakin perinteistä kassaa, en tykkää ajatuksesta että kassahenkilökuntaa vähennetään (= kortistoon?) ja asiakas itse tekee "työn"...
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #52925
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Testasin mielenkiinnosta Prisman itsepalvelukassaa, yllättävän helppo ja nopea käyttää kun ei ollut jonoa.
    Mieluummin käytän kyllä jatkossakin perinteistä kassaa, en tykkää ajatuksesta että kassahenkilökuntaa vähennetään (= kortistoon?) ja asiakas itse tekee "työn"...
    Mä käytän itsepalvelukassaa silloin jos on jonoa ja mulla vain vähän ostoksia. Mutta tosiaan, jos joku stressaa liikaa ja päästelee ärräpäitä siinä kun tavallisella kassalla pakkaa tavaraa kasseihin niin mä joskus sanon että älä stressaa liikaa kun mitä enemmän me stressataan niin sitä vähemmän kassoja avataan ja sitä varmemmin meidän ruoat on rikki kassissa kun kotiin päästään

     
     
  6. #52926
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kipeenä oleminen on kamalaa, onneks oon itse hyvin harvoin.Selkä alkoi taas eilen kiukuttelemaan, en nyt tiiä miten se tälleen, on vaikeeta kävelläkin ja ei oikein tunnu normi särkylääkkeet auttavan
    Pitää mennä lekuriin jos ei parin pvän päästä ala helpottaa.
    Selkäkivut on suomalaisten kansantauti. Meidän pitäisi ymmärtää säästää sitä selkää ja olla kaikissa nostoissa varovaisia. Sulla nyt Miru on ollut tuota lumilähtöä niin paljon että se ehkä vaikuttaa vieläkin? Kun selän syvät lihakset väsyvät liikaa niin sitten siellä pääsee nikamat liikkeelle ja raskaissa nostoissa välilevyt lähtee pullistumaan. Sun pitää nyt Miru olla tarkkana sen selän kanssa ettei pääse menemään missään kohtaa niin huonoksi että alkaa tulla kulumia. Me suomalaiset usein otetaan selästämme irti enemmän kuin mitä se kestää, mutta sen selän kanssa pitää elää loppuelämä joten -maltti on valttia-

     
     
  7. #52927
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Tänään sattu vähän ikävämpi jobi kohdalle. Ekaa kertaa joutu viedä lemmikin piikille. Yllättävän kova paikka vaikka enempi nuo koirat on emännän elukoita ollu. Onneksi lapset on vielä niin pieniä ettei niille tarvi alkaa kertomaan asian laitaa kun eivät vielä moisen päälle ymmärrä. 10v ois tullu Timillä ens kuussa täyteen

     
     
  8. #52928
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Tänään sattu vähän ikävämpi jobi kohdalle. Ekaa kertaa joutu viedä lemmikin piikille. Yllättävän kova paikka vaikka enempi nuo koirat on emännän elukoita ollu. Onneksi lapset on vielä niin pieniä ettei niille tarvi alkaa kertomaan asian laitaa kun eivät vielä moisen päälle ymmärrä. 10v ois tullu Timillä ens kuussa täyteen
    Omat koirat vein vajaa vuosi sitten piikille ja voin allekirjoittaa ettei ole mikään helppo reissu. Ei muuta kuin tsemppiä ja osaanotot.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #52929
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Testasin mielenkiinnosta Prisman itsepalvelukassaa, yllättävän helppo ja nopea käyttää kun ei ollut jonoa.
    Mieluummin käytän kyllä jatkossakin perinteistä kassaa, en tykkää ajatuksesta että kassahenkilökuntaa vähennetään (= kortistoon?) ja asiakas itse tekee "työn"...
    Olen samaa mieltä, itsepalvelu on kätevä parin ostoksen kanssa, mutta haluan myös tukea työllisyyttä ja ettei kaikki mene liian konemaiseksi.
    Johan se on pankeissa ollut pitkään.
    En edes netistä halua liikaa tilailla mitään vaan mielellään kivijalkakauppaan jos mahdollista, onneksi niitä vielä löytyy.
    Henkilökohtainen palvelu on tärkeää jos etsii mitään vähänkään erikoista.

     
     
  10. #52930
    Vähän tämmönen välivaihe kuitenkin, koska on suhteellisen vaivalloista noista tuotteista itse sitä viivakoodia kaivella ym. Kuitenkin ehkä luottaisin insinöörien hiomiin algoritmeihin enemmän kuin kakskyt kesäiseen kaupanplikkaan siinä tapauksessa, jos en satu tietämään mitä tarkalleen kaupasta tarvitsen. Kohta onneksi soittelee drone ovikelloa ja tuo automaattisesti kotiin kamat, joiden et edes tiennyt olevan lopussa.

    Derkader!

     
     
  11. #52931
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Tuossa kohtaa ei taida auttaa selitellä, et oli vahinko tai en tiennyt mitä pussissa on

    Viimeksi muokannut arskaxx; 01.03.19 kello 13:57.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #52932
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    HIP hei! Miä oon muuten hönös ekaa kertaa sitten uuen vuuen

     
     
  13. #52933
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Minäkii

     
     
  14. #52934
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Minäkii
    Ollaa yhes känäs

     
     
  15. #52935
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ollaa yhes känäs
    Joo ollaan vaan

     
     
  16. #52936
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt ärsytän naapureita ja laitan Rammsteinin soimaan!!!!!
    Eiku nyt lähtikin Judast Priest ja Painkillerrrrrrrrr

     
     
  17. #52937
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Paskat naapuriy jos rammsteinista suuttus

     
     
  18. #52938
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Paskat naapuriy jos rammsteinista suuttus
    Nii mut jos soittaa liian kovaa mut laitoin pois ko.Nyt katon sons of Anarchy..

     
     
  19. #52939
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nii mut jos soittaa liian kovaa mut laitoin pois ko.Nyt katon sons of Anarchy..
    Se oli kyl tosi hyvä sarja, pitäs kattoo joskus uudestaan... Ookko kattonu sen jo kokonaan joskus?

     
     
  20. #52940
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En oo kattonut aiemmin, ihan eka kerta menossa
    Alan olee aika huppelissa, pitäämennä kohra nukkumaan

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •