Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52901
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No tota, jos mä oisin sä niin tossa tilanteessa kipasisin kiskalta tai kaupasta nikotiininuuskapurkin, on meinaan "vähäsen" turvallisempi ja miellyttävämpi tapa
    Samaa meinasin sanoa. Kaveri käyttää noita ja on ihan tyytyväinen ollut. Zonnic nimisiä kiekkoja saa ainakin meillä päin ihan lähikaupasta. 2 ja 4mg vahvuisina.

     
     
  2. #52902
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Samaa meinasin sanoa. Kaveri käyttää noita ja on ihan tyytyväinen ollut. Zonnic nimisiä kiekkoja saa ainakin meillä päin ihan lähikaupasta. 2 ja 4mg vahvuisina.
    Juu noita taitaa olla tarjolla lähes jokaisessa paikassa, missä muitakin korvikkeita myydään. Ostin lentomatkalle tollasen ja välillä heittäny duunissa huuleen. Kyllähän noi toimii.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #52903
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Unohduin pelaamaan Final Fantasy X:ää koko illaks, tykkään Piti siitä Resident Evilistä sanoa tuossa aiemmin, että kannattaa kokeilla VR-laseilla Voin kertoo että ei oo ainakaan mun juttu

     
     
  4. #52904
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Unohduin pelaamaan Final Fantasy X:ää koko illaks, tykkään Piti siitä Resident Evilistä sanoa tuossa aiemmin, että kannattaa kokeilla VR-laseilla Voin kertoo että ei oo ainakaan mun juttu
    Äkkiä hevimestaan sieltä. Ja huomen illal kans. Meinasin iteki lähteä tänää päivällä viikonlopuks ouluu mut ei sit jaksanu

     
     
  5. #52905
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Äkkiä hevimestaan sieltä. Ja huomen illal kans. Meinasin iteki lähteä tänää päivällä viikonlopuks ouluu mut ei sit jaksanu
    Ei jaksa, onks siellä jotain erikoista? Muutaman kerran on siellä tullu käytyä vaikkei ookkaan oikein mun paikka

     
     
  6. #52906
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei jaksa, onks siellä jotain erikoista? Muutaman kerran on siellä tullu käytyä vaikkei ookkaan oikein mun paikka
    Rites of north V festarit

     
     
  7. #52907
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Löysin aika kuvaavan gifin tuosta miten käy Resident Evilin kans VR-laseilla



    (tai ehkä tää on aito videopätkä siitä kun palaa aamulla seittemältä kotiin ku unohti soittaa puolisolle että lähtee ryyppään )

     
     
  8. #52908
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Rites of north V festarit
    Okei. Varmaan ihan tukossa koko paikka

     
     
  9. #52909
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Löysin aika kuvaavan gifin tuosta miten käy Resident Evilin kans VR-laseilla

    http://i.imgur.com/KQAgIUy.jpg

    (tai ehkä tää on aito videopätkä siitä kun palaa aamulla seittemältä kotiin ku unohti soittaa puolisolle että lähtee ryyppään )
    Toihan on ihan perus parasta on, kun pelästyy ja hirvee huuto sit miettii onko ammoja tarpeeksi...
    Huomenna haetaan pleikka ja Resident Evil 2 remastered

     
     
  10. #52910
    Olin alkuillasta poitsun valatilaisuudessa ja ohimarssin aikana kiinnitti huomiota, kuinka paljon naisia oli joukossa mukana.
    Ei silloin meikäläisen aikana inttiin naisia päästetty, hyvä vaan että ajat muuttuneet, ja tarjotaan mahdollisuus myös naisille mennä halutessaan inttiin.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #52911
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Toihan on ihan perus parasta on, kun pelästyy ja hirvee huuto sit miettii onko ammoja tarpeeksi...
    Huomenna haetaan pleikka ja Resident Evil 2 remastered
    Joo niinhän se on mut mun mielestä jopa semmoset ei pelottavat pelit on jotenkin helposti vähän kuumottavia VR-laseilla koska se vaan on liian outoo ja aitoo Vaikka järjellä tietää ettei oikeesti oo siellä ite Esim. semmonen ihme peli jossa pitää ampua jättikokoisia palikkaukkoja ja otuksia (jotka tavallisesti ruudulta katottuna vaikuttaa vaan hauskalta lastenpeliltä ) ennenku ne ehtii talloon sut, niin tuntuu ihan järkyltä olla hiiren kokosena lattialla ja sit kohti tömistää jotain 30 metrisiä huojuvia kammotuksia
    Viimeksi muokannut tuittu; 23.02.19 kello 00:20.

     
     
  12. #52912
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mut VR videoita mä rrrakastan mitkä on siis oikeesta elämästä kuvattu, kun voi pyöriä lehmän kokoisten pupujen marsujen keskellä kiljumassa ihastuksesta, tai kohdata erittäin aidoissa tunnelmissa leijonia tai norsuja sen kokosina mitä ne oikeesti on tai vaikka laskuvarjohypätä Tavalliset go pro videot on ihan tylsiä siihen näkökulmaan verrattuna kun voi kattella vapaasti joka suuntaan ja maailma näyttää vähintään yhtä terävältä kirkkaalta mitä paikan päällä oikeesti ollessa

     
     
  13. #52913
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Huhheijaa mikä olo. Lonkero ei taida sopia mulle. Tuli käytyä oikein Tanpereella pitkästä aikaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #52914
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä rakastan lonkeroa, mutta ei pysty juomaan koska parin jälkeen alkaa armoton jysäri.
    Eilen hain 2 pulloa skumppaa, juon toisen tänään jos jaksan.
    Nukuin muuten 10 tunnin yöunet!
    Tekipä hyvää pitkästä aikaa, oltiin eilen hesassa korea housessa syömässä ja vietettiin pojan läksiäisiä.Lähtee huomenna vaihtoon koreaan muutamaksi kuukaudeksi..ikävä tulee
    No onhan se aikuinen ja minä liian tunteellinen
    Siellä oli myös Tuomas Kyrö syömässä, mä niin rakastan sitä, ensin meinasin käynkö moikkaa, mutta se oli perheensä kanssa niin olis ollut töykeää häiritä
    Oli kyllä mukava ilta eilen ja pojat pakotti mut maistamaan sojua hitto sehän oli hyvää! Niinkuin vodkaa, mutta vähän vedellä laimennettu.Olin autolla niin ei voinut ottaa enempää.Nuoriso lähti juhlimaan.
    No joo, kunhan tästä tokenee niin lähetään pojan kanssa game storeen ja loppu vkonloppu on historiaa

     
     
  15. #52915
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tilulilu! Ei mulla muuta

     
     
  16. #52916
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    "tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kii"
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #52917
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Last of us on kyllä hieno peli. Harvemmin mikään peli on liikuttanut niinkuin Last of Usin alku.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #52918
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Last of us on kyllä hieno peli. Harvemmin mikään peli on liikuttanut niinkuin Last of Usin alku.
    Kyllä. Itellä tais mennä roska silmään siinä alussa.

     
     
  19. #52919
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No oho

     
     
  20. #52920
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Vitun "happy feet"
    Maanantaina kunnon "jumppa"
    2h vesijetteilyä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •