Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52881
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sähköauto olis kiva, mut kun ne maksaa ihan sikana
    Samaa mieltä, olisi meikäläisen ajomatkoille just passeli.
    Eiköhän noi hinnat vielä joskus halpene, ja latauspisteet lisääntyy.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #52882
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mulla on bensaa suonissa ja endorfiinipöllyt päällä Aina vaan tulee hehkutettua mutta kun ei sitä vaan voi lopettaa, että kuinka ihania olentoja (kyllä, ne on yksilöitä ja niillä on sielu ) moottorikelkat on! Tänään oli olosuhteet sellaiset mitä kelkkailijat sanoo lentokeliksi, eli rajoittimena vain se kuinka paljon oma pää kestää Ajoin ja huusin ja hihkuin ja kiljuin villistä riemusta, missään ei tuollaista vapauden tunnetta koe Ja sit kotona vauhdista hurmaantuneena saunaan ja iltapalaks lämpimiä voileipiä

     
     
  3. #52883
    Olipas äsken iltalenkillä liukasta, onneksi oli 10-piikkiset tossujen alla, niin pysyi pystyssä.
    Vaikka koiruuksilla on jatkuva neliveto päällä, niin tuntui niilläkin vähän lipsuvan.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #52884
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Resident Evilit oli mun lemppareita aikoinaan Hitman, Splinter Cell, Tomb Raider ja mitä näitä nyt on.
    Toki on tullut uusia pelejä ja töissä pojat on antaneet vinkkejä.Kauhu ja toimintapelit on lähinnä sydäntä.
    Oon toki pelannut aikoinaan kaikenlaisia pelejä, mutta siitä on muutamia vuosia aikaa.
    Resident Evil 2 remakesta on puhuttu paljon hyvää.
    SOMA on ainaki ihan jäätävän kova kauhupeli ja lisäksi pistää ajattelemaan elämää ja ihmisyyttä. Ei kylläkään toimintapeli.
    Uudet Tomb Raiderit on kans yleisesti arvostettuja pelejä.
    Ja tuo aiemmin mainittu The Last of Us on ihan timantti.

     
     
  5. #52885
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Resident Evil 2 remakesta on puhuttu paljon hyvää.
    SOMA on ainaki ihan jäätävän kova kauhupeli ja lisäksi pistää ajattelemaan elämää ja ihmisyyttä. Ei kylläkään toimintapeli.
    Uudet Tomb Raiderit on kans yleisesti arvostettuja pelejä.
    Ja tuo aiemmin mainittu The Last of Us on ihan timantti.
    Joo mä kävin jo kattelee pelejä ja RE 2 on pakko ostaa sekä The last of us
    Ainakin näin alkuun.
    Hitto mäkin oon hereillä, kun päivystän ja olin jo menossa avaamaan palokunnalle ovea mut se peruuntui.En osaa nukkua, kun odotan puhelimen soivan.
    Viime yönä nukuin 2 tuntia, mutta keikkaa pukkas koko yön.
    Argh!

     
     
  6. #52886
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Koita jaksaa ja selvitä Miru. Ois munki pitäny olla nukkumassa jo jokunen tunti sitten, jälkeläiset herättää n. viiden tunnin päästä. Mutta perkele mulla on viikon ainoa vapaailta (tai siis ei oo aamulla töitä) niin en ressaa.

     
     
  7. #52887
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Koita jaksaa ja selvitä Miru. Ois munki pitäny olla nukkumassa jo jokunen tunti sitten, jälkeläiset herättää n. viiden tunnin päästä. Mutta perkele mulla on viikon ainoa vapaailta (tai siis ei oo aamulla töitä) niin en ressaa.
    Kyllä mä pärjään kiitos ärsyttää vaan, kun pyörii sängyssä.Onneks mulla ei oo kuitenkaan herätystä aamuksi joten voi olla, että saankin nukkua pitkään..kuhan nyt nukahtais ensin

     
     
  8. #52888
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Mikäs se oli Aspire nautilus coileista hyvä ? Näkyy valikoimaa olevan paljon, tuli ensikertaa kokeiltua Billet Boxiin 1.8 ohm coili niin tämähän pelaa hyvin

     
     
  9. #52889
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Mikäs se oli Aspire nautilus coileista hyvä ? Näkyy valikoimaa olevan paljon, tuli ensikertaa kokeiltua Billet Boxiin 1.8 ohm coili niin tämähän pelaa hyvin
    Se on just tuo 1.8 ohminen
    Melkein 4 vuotta tullut käytettyä....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #52890
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Arska the Nautilus man

     
     
  11. #52891
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Hurraa
    Vaikka ei sillä enää väliä, kun ehti jo sotkea toimivat systeemit

    Screenshot_2019-02-19 Anne Berner siirtyy ruotsalaispankin hallitukseen – jättää politiikan.png
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #52892
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Hurraa
    Vaikka ei sillä enää väliä, kun ehti jo sotkea toimivat systeemit

    Screenshot_2019-02-19 Anne Berner siirtyy ruotsalaispankin hallitukseen – jättää politiikan.png
    Nyt voisi vaatia sotkujen peruutusta, toimi vieraan valtion laskuun
    Peruihan Postikin nimen muutoksensa :O

     
     
  13. #52893
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Viimeinen ilta päivystystä! Hitto on ollut kiireiset illat ja yöt Oli pakko lyödä äsken asukkaalle luuri korvaan, kun ainoa sana mitä erotin sen huutamisen takaa oli vittu
    En todellakaan mene kännisen ja agressiivisen tyypin luo....
    Ei oo kuukauteen ollut kokonaista vkonloppua vapaata, jospa nyt

     
     
  14. #52894
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Voihan perseen suti. Pahan kerran iski 3D-tulostinkuume. Ostohousut on jo tulessa, kun sellaisen saa älypuhelimen hinnalla. Tai siis kuitenkin osamaksulla. Mutta toisaalta, mulla on synttärit tiedossa, joten tiedä häntä vaikka saisi sen myötä raavittua kasaan koko toosan käteishinnan.

     
     
  15. #52895
    Hmm en tiedä kuuluuko tänne mut kokeillaas. Eli laite meni rikki enkä nyt tähän hätään uutta saa ihan hetkeen. Mulla on tota vahvaa niksaa (100mg) niin onko mitään muita tapoja nauttia tota? En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?

     
     
  16. #52896
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Hmm en tiedä kuuluuko tänne mut kokeillaas. Eli laite meni rikki enkä nyt tähän hätään uutta saa ihan hetkeen. Mulla on tota vahvaa niksaa (100mg) niin onko mitään muita tapoja nauttia tota? En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?
    Ennenvanhaan oli nikotiinilaastareita kai se toimii vieläkin. Oikea annostelu voi olla hankala ??
    Ite hakisin tuossa kohtaa kaupasta jotain niksasuihketta tai niksapurkkaa

    Edit: Onhan laastaria vieläkin saatavana
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #52897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Hmm en tiedä kuuluuko tänne mut kokeillaas. Eli laite meni rikki enkä nyt tähän hätään uutta saa ihan hetkeen. Mulla on tota vahvaa niksaa (100mg) niin onko mitään muita tapoja nauttia tota? En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?
    - Annostele tippapulloon ja siitä tippa pari silmään
    - Tykitä suoneen
    - Hiero esinahan alle
    - Sekoita hienonnettuun asbestiin, anna kuivua ja henkäise syvälle keuhkoihin

    Tollaset ekana tuli mieleen, muitakin tapoja varmasti on.

     
     
  18. #52898
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Hmm en tiedä kuuluuko tänne mut kokeillaas. Eli laite meni rikki enkä nyt tähän hätään uutta saa ihan hetkeen. Mulla on tota vahvaa niksaa (100mg) niin onko mitään muita tapoja nauttia tota? En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?
    Löytyisikö tuota kautta apuja, tosin aika vanha ketju:

    https://www.e-savuke.com/vb/laitteet...ka-pettaa.html

    En ainakaan itse uskaltaisi niksanestettä muuten nauttia, kuin höyryttelemällä. Omalla vastuulla tietysti jokainen voi kokeilla vaikka mitä...
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #52899
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Ekaks tuli mieleen googlettaa kuvahakuna meth pipe. Näähän tekee tollasia vaikka hehkulampuista (ledilamppu ei käy, se on muovia)
    Olisiko tässä muuten seuraava askel näiden skuonkkereiden ja itsekäärittävien coilien jälkeen? Olisi ainakin idioottivarma mekaaninen mo... laite.
    Jos kaupungilla höyryttelet niin kerro toki mitä kanssaihmiset on mieltä.

     
     
  20. #52900
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    En siis tarkota juomista mut jos laimentais ja kaatais pikkasen paperille ja sit paperi huuleen?
    No tota, jos mä oisin sä niin tossa tilanteessa kipasisin kiskalta tai kaupasta nikotiininuuskapurkin, on meinaan "vähäsen" turvallisempi ja miellyttävämpi tapa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •