Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #51841
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    On se hyvä pitää välillä taukooki ettei itteensä hengiltä pane

    Perkele ku piti kehua julkisesti tuota vadelma salmiakki limua ku olisin halunnu lisää, niin oli koko hylly tyhjä No onneks on vielä lasillinen jäljellä <3

     
     
  2. #51842
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Perkele ku piti kehua julkisesti tuota vadelma salmiakki limua ku olisin halunnu lisää, niin oli koko hylly tyhjä No onneks on vielä lasillinen jäljellä <3
    Osta hiilihapollista lähdevettä ja tuuppaat sekaan riittävästi jotain vattulaku tiivaria, eiku vattu salmiakkia (kai sitäkin on)

    Screenshot_2018-10-27 The Black Raspberry.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #51843
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Osta hiilihapollista lähdevettä ja tuuppaat sekaan riittävästi jotain vattulaku tiivaria, eiku vattu salmiakkia (kai sitäkin on)

    Screenshot_2018-10-27 The Black Raspberry.jpg
    No joo, kyllähän noita tiivareita omasta takaa löytyy joka lähtöön Mutta ei se oo yhtään sama asia! Tuo vadelma salmiakki limu maistuu ihan uniikille, siinä on semmoinen mieto yskänlääkemäinen salmiakin maku (tykkäsin jo pienenä yskänlääkkeestä ja oisin halunnu juoda sitä ) ja ihana vaalean lila väri. Kyssin sano että "maistuu oudolta". Ihan paras limu! Pitää ettiä sitä jostain vielä ennenku sen kausi loppuu, harmi vaan että jotkut muutkin on tykästyny siihen ja hamstraa sitä

     
     
  4. #51844
    Mä söin eilen tollasen:



    Kesällä meni päivittäin purkki lohiloa, mutta sain onneksi poikki aina siihen asti kunnes osui tuo uutuusmaku silmään kaupassa.

     
     
  5. #51845
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitä ihmettä on lohilo?! Oon siis jossain kuullu nimen mutta tulee mieleen joku kalaruoka Mut nähtävästi siis protskujädee, pitää ehdottomasti testata! Proteiinijutut on hyviä, niinku esim. nää protskuvanukkaat mitä kaupat on pullollaan nykyään

     
     
  6. #51846
    lo carb, hi protein, lo fat tms?! Siinä on niin vähän sokeria ja miksei kaloreitakin että sopii useamminkin syödä. Hauska vaan kun kolmannes päivän ruokarahoista menee jälkkäriin.

     
     
  7. #51847
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kuulostaa erittäin hyvältä Onko se yhtä hyvää kuin tavisjätski? Proteiinivanukkaista oon tehnyt semmoisen hassun havainnon, että vaikka niissä ei ole rasvaa eikä sokeria niin ne itse asiassa on maultaan parempia kuin normaalit suklaavanukkaat

     
     
  8. #51848
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Kohta taas kellon viisareita pitäis siirtää, toivottavasti tää on viiminen kerta

    Eihän mulla edes ole siirrettäviä viisareita kelloissa?? Tai on, mut patterit loppu molemmista... Näyttää nuo kuitenkin oikean ajan 2x/vrk
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #51849
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ens vuonna on vika kerta. Pitää rukoilla että jäädään kesäaikaan

     
     
  10. #51850
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ens vuonna on vika kerta. Pitää rukoilla että jäädään talviaikaan eli oikeaan aikaan
    Just näin, vähä korjasin.

     
     
  11. #51851
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Ei ole mitään merkitystä onko pysyvä kesä- vai talviaika, kesällä on kumminkin valoisaa koko yön ja vuorokaudessa on vain 24 tuntia. Pimeän ja valoisan välinen aika on kumminkin sama näytti kello mitä hyvänsä. Miten tuon ajan sit hyödyntää on jokaisen oma asia
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #51852
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jos tykkää ulkoilla pimeessä. Hyvästi 200 tuntia valoa, mutta sopii suomalaiseen ankeaan mielenmaisemaan että ankeutetaan vähän lisää

    https://yle.fi/uutiset/3-10073055

     
     
  13. #51853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kuulostaa erittäin hyvältä Onko se yhtä hyvää kuin tavisjätski? Proteiinivanukkaista oon tehnyt semmoisen hassun havainnon, että vaikka niissä ei ole rasvaa eikä sokeria niin ne itse asiassa on maultaan parempia kuin normaalit suklaavanukkaat
    Eiköhän parempaakin jätskiä toki löydy, jos lähtee kaivelemaan jotain Mövenpick/B&J-osastoa, mutta kyllä mä oon noista tykännyt. Niin paljon vähemmän epäterveellistäkin, että voi vähän antaa anteeksi. Eipä tuota Jackyja tai muita mousseja/puddinkeja tule kaupasta osteltua, mutta mainitsemiasi proteiinijuttuja jonkin verran(joskaan ei pitkään aikaan).

    Aikahommaan täytyy kyllä mainita, että mua ei ole ikinä häirinnyt kellojen siirtely millään tavalla. Tunti sinne tänne on ihan yks ja hailee. Kellotkin tainneet tällä vuosituhannella siirtyä pitkälti ittekseen.

     
     
  14. #51854
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä oon kans ihmetelly valitusta kellojen siirtelystä. Mutta ihmiset on erilaisia. Ehkä niitä ihmisiä haittaa eniten jotka on sitä tyyppiä että ne on finaalissa jo puolita öin sillonki kun pitäis hauskaa pitää, elämä menee sekasin kun valvoo kaks tuntii pidempään vaikka olis viikonloppu. Tunnen sellasia oikeesti

     
     
  15. #51855
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jos tykkää ulkoilla pimeessä. Hyvästi 200 tuntia valoa, mutta sopii suomalaiseen ankeaan mielenmaisemaan että ankeutetaan vähän lisää

    https://yle.fi/uutiset/3-10073055
    Niin joo, siellä pohjoisessa on vissiin vähän eri vaikutus kuin täällä etelässä

    Mut jos haluais aina ulkoilla valoisassa, niin kellonaikaa pitäis muuttaa joka päivä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #51856
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:33.

     
     
  17. #51857
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei aina tarvi ulkoilla valoisassa, mutta kyllä sillä on merkitystä syksyllä ja keväällä sillä tunnillakin. Juuri niistä kriittisistä iltapäivän ulkoilutunneista nuo 200 menetettyä tuntia on laskettu. Mielialalle valolla on tosi suuri merkitys. Oulussa synkimpään aikaan talvella kuu paistaa taivaalla jo ennen kahta iltapäivällä ja se päivän pituus on jotain 3 tuntia ja sekin semmoista sinisävyistä hämärää. Keväällähän täällä sit onneks kuitenkin otetaan etelä kiinni kun päivä alkaa piteneen hurjaa tahtia, mutta rajansa se valollakin kun täällä muutenkin tälläiselle tullista tulleelle keväällä ja kesällä se valon määrä on shokki. Ja se on edelleen friikkiä että aurinko nousee kahdelta yöllä kun se on puolen yön jälkeen laskenu (eikä kyl tuu sitä hämärää mitä etelässä ollenkaan) niin onpa kiva sitten kun se nousis yhdeltä yöllä. Sairasta touhua!

     
     
  18. #51858
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Täällä se yhden tunnin siirto kuittautuu kolmessa viikossa eli jos töistä tullessa hämärtää, niin kellon siirron jälkeen kolmen viikon päästä hämärtää taas tai sit päinvastoin, riippuu mihin suuntaan mennään
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #51859
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Perkuleen kellonajanvaihtelut... Eipä tullu mieleen perjantaina töistä lähtiessä. Ajastin työauton webaston meneen päälle tuntia ennen lähtöö, paskat, eipä ehdi lähteen päälle. Lähdetään sit kylmällä autolla takki päällä ja kengät jalassa. Voishan sitä huomenna ajella töimaalle muuttaan ajastusta, mut ei taida jaksaa.
    Nooh, eiköhän tää oo nyt sit viimeinen siirtely. Otetaas sille
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  20. #51860
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei ole viimeinen siirto

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •