Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #46821
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:37.

     
     
  2. #46822
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Vinkki jos kamaa niin paljon ihan arkenakin ketuttaa. Nyt on hyvä paikka ostaa niitä muovikiuluja. Orthex-tai mikälie. Tokmanneilla ainakin on.

    Noi maalit taitaa olla aika äkäisiä, eli hyvä paikka hakusessa. Eikö kalaporukasta löydy pöytää sisälämmössä ? Jos lupaat pitää miehen vieheissä lopunelämää.
    Mää muuten ostin jo niitä kannellisiakin muovilaatikoita, lähinnä pikkutavaralle veneeseen, mut myös muulle romulle. Tässä on yks paikka missä voisin käydä kyllä maalaamassa ja lakkaamassa, mut sekin on kylmillään aina muulloin, joten säilytykseen ei käy. Täytyy vähän kattoo ja funtsia, asioilla on ollut tapana aina jotenkin järjestyä.

     
     
  3. #46823
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Kaupoissa selviää fyysisellä koolla, mutta PARKKIPAIKOILLA meinaa mennä henki. Meno on kuin villissä-lännessä saatana.

     
     
  4. #46824
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Kaupoissa selviää fyysisellä koolla, mutta PARKKIPAIKOILLA meinaa mennä henki. Meno on kuin villissä-lännessä saatana.
    Tämä, todellakin tämä. Ja liikenteessä muutenkin juuri tällä hetkellä. Aivan käsittämätöntä suhaamista. Keräsin sieluni rippeitä auton matolta ku kotiin pääsin. No, onneks vasta vuoden päästä seuraavan kerran.

     
     
  5. #46825
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Kaupoissa selviää fyysisellä koolla, mutta PARKKIPAIKOILLA meinaa mennä henki. Meno on kuin villissä-lännessä saatana.
    Öö no kokeilepa sen pihan eli parkkipaikan ylittämistä ilman niitä hehtokärryjä, joita voi käyttää sentään puolustautumiseen. Ostoskassin raahaus on vissiin merkki siitä että on vapaata riistaa. T. nimim. Autoton

     
     
  6. #46826
    Nyt Dunkirk pyörimään. Sipsejä on. Joo, en oo vieläkään katsonut.

    Säästin tuon epätoivoisen taistelun selkä seinää vasten tähän joulun tunnelmointiin.

     
     
  7. #46827
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tuittu parka toivottavasti hänestä kuullaan vielä....yritin itse mennä sittariin ja prismaan töitten jälkeen jep jep, eipä ollut hilulle paikkaa missään ja ihmiset on valoristeyksissä tukkeena jonossa KUN ON PAKKO YRITTÄÄ ÄNKEÄ!
    Noh, parin tunnin päästä meen uudestaan, sitten on meno rauhoittunut uskoisin

     
     
  8. #46828
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Tuittu parka
    Noh, parin tunnin päästä meen uudestaan, sitten on meno rauhoittunut uskoisin
    Ei se ole. Suosiolla vaan joulu nälissään, pääsee helpommalla.

     
     
  9. #46829
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Höpö höpö jamo, älä nyt masenna mua ja mun pitää ostaa lonkeroa vielä

     
     
  10. #46830
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Höpö höpö jamo, älä nyt masenna mua ja mun pitää ostaa lonkeroa vielä
    Sit vaan lähimmälle huoltsikalle. Ennemmin maksaa vaikka ittensä kipeeks ku änkee nyt markettiin.

     
     
  11. #46831
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:37.

     
     
  12. #46832
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Prismaa nyt tulee vältettyä muutenkin. Alkossakin käyn eri kaupungissa, koska Keravan Alko on Prisman yhteydessä. Ei vaan jaksa sitä apinalaumaa jotka pyörii siellä jaloissa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  13. #46833
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä kävin tänään salaa alkossa työaikana jassolle punkkua ja itelle ja siskolle pari pulloa rebeliä, tyttöjuomaaKyllä mä ton kauppareissun handlaan.Oon saanut nyt tässä mukavasti siivottua, imuroinnin jätän huomiselle ja loput koristeiden laitot.Piparkakkutalo jäi tekemättä, kun iski niin paljon ylitöitä viime viikolla.

     
     
  14. #46834
    Kuka tosta järjettömästä ostovimmasta tykkää ? Joka foorumilla missä seikkailen kirotaan samaa helvettiä.

    Jos on suurperhe oikeasti, ja valtaisa sukulaisten joukko (tusina vähintään, ostoskasoista päätellen) jotka tulee joulupöytään....

    ... esitän ratkaisun joka helpottaa niin Teidän kuin meidän tavallisten pulliaisten elämää myös.

    PS. Ja ruoka ei säily ikuisesti, eli kannattaa himmata vähän sitä intoa. Tunnusta, heititkö kilon ruokaa roskiin joulun jälkeen kun sekoilit ostoshuumassa. Ja mitään kinkun luita ei lasketa. Hernariin ne fiksummat laittaa ne.


     
     
  15. #46835
    No voi perkele. Pesukone varmaan leviämässä, hirveä kolke. 4 v vanha "laatu"merkki. Ei uskalla enää lingota kun tuntuu että rumpu lähtee irti. Juuri tämänhän halusin ostaa itselleni joululahjaksi joulun jälkeen.

     
     
  16. #46836
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    No voi perkele. Pesukone varmaan leviämässä, hirveä kolke. 4 v vanha "laatu"merkki. Ei uskalla enää lingota kun tuntuu että rumpu lähtee irti. Juuri tämänhän halusin ostaa itselleni joululahjaksi joulun jälkeen.
    Mistä tulikin mieleen että pitää ostaa pesukone.
    Kiitos.

     
     
  17. #46837
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Meille ei ostella paljoa ruokaa ihan siitä syystä ettei mulla ole varaa heittää ruokaa pois.Käyn kerran vkossa ostaa satsin ja se yleensä riittää.Kävin viimeks kaupassa viime lauantaina ja hyvin on sapuskat riittänyt.

     
     
  18. #46838
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Talo tyhjä, niin on vihdoinkin mahdollisuus paketointi hommiin.
    Teippi oli käytetty loppuun. Kolme pakettia sai juuri ja juuri paketoitua. Lahjanaru ei voi tässä talossa olla kahta kertaa samassa paikassa. Vahingosss senkin löysin tuskaisen etsinnän jälkeen. Sitten vaan nimet niihin kolmeen pakettiin... jos vain löytyisi sellainen tussi joka a) toimii b) tarttuu noihin lahjapapereihin. Jokainen varmaan arvasi että sellaista ei nyt löytynyt. Oli mulla tuolla laatikossa aiemmin sellainen tussi, joka tarttui vaikka Jeesuksen perseeseen, mutta onhan sekin pitänyt hävittää. Kaiken lisäksi nyt yksi noista paketeista on vielä varmaan uudelleen paketoitava.

    Taidanpa siirtyä oluen juontiin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  19. #46839
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    sellainen tussi, joka tarttui vaikka Jeesuksen perseeseen.
    Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä et mimmone se tussi on? Ja miks muut ei siihen tartu?

     
     
  20. #46840
    Koiralle äsken haettu joulupaketit.
    Ei kovin stressaavaa tää Joulu.
    Vanhemmille aattona syömään.
    Eipä tässä enään paljon muuta tekemistä kun, Tsup.


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •