Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #44901
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Se oli kova kesä. Puskatrimmerit huusi ja raivaussahat soi. Mutta me selvittiin. Raivaussahasodan veteraaneja ei unohdeta.

     
     
  2. #44902
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    IIIIK EIKÄ IHANAA! Maanantaina mun iiihana bestis tulee yökylään mun lapsuudenkotiin, eihän edellisestä kerrasta ookkaan kun kymmenen vuotta!!! IIIIIK!!!! Oltiin jo ihan pähkinöinä ku kysyin niinku ennen wanhaan että tuuks meille yöks, pitää kysyy vielä 10x ihan vaan kysymisen ilosta! MISTÄ ME LÖYDETÄÄN HELLRAISER JA MANAAJA!!! Ja muutama hevonen, kaneja, kissoja.

    Ennen wanhaan kuljettiin ratsastamalla. Bestis tuli meille yökylään omalla hevosellaan ja se pistettiin yöksi mun hevosen talliin. :''') Toki pyörätki oli kovia kulkupelejä. Ja ikkunat toimitti oven virkaa, usein se ilmestyi kesällä mun huoneen ikkunasta vaan sisälle, ja öisin sit tietenkin livettiin siitä ikkunasta pihalle yöjuoksuille. Oi niitä aikoja. Nyyyh. Olispa taas vaikka vuosi 2003.

     
     
  3. #44903
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei kaikki raskaampi musiikki ole paskaa, esim. Rammsteinia oon rakastanut melkein pikkutytöstä saakka, mutta semmonen missä karjutaan öristään kiekastaan ja kiljahdellaan ja päästetään kaikkia kuolonkorinoita on ihan helvetin kamalaa. Sitä huonokuuloisten masentuneiden musiikkia. Joku Snoop Dogg on semmoista rentoutusmusiikkia niinku ne merenkohinalevyt siihen verrattuna.
    Jaa nyt oon sit jo huonokuulonen masentunu.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mitä hittoa, Mocca mint ???
    Ja missä on höyris ????
    Ja missä on rVapes???
    Se tieto maksaa ihmisverta, naisia, lihaa ja hampaiden kultaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Kaikille raivausaha sodan veteraaneille tiedoksi, olen siirtynyt takaisin Husse kantaan. X-series 355F
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Se oli kova kesä. Puskatrimmerit huusi ja raivaussahat soi. Mutta me selvittiin. Raivaussahasodan veteraaneja ei unohdeta.
    Oi niitä aikoja

     
     
  4. #44904
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Jaa nyt oon sit jo huonokuulonen masentunu.

    Se tieto maksaa ihmisverta, naisia, lihaa ja hampaiden kultaa



    Oi niitä aikoja
    Oot huonokuuloinen masentunu niinku Kyssiki jos kuuntelet samanlaista musaa

    Se oli kesä 2014. Se oli kova kesä. Sen jälkeen on ollu vaan ihan paskoja kesiä. Sinä kesänä oli sentään ees vähä lämmintäkin vaikkei sekään mikään huippuhellekesä muistaakseni ollu.

    Edit. Olikos se tuona kesänä ku toukokuussa oliki se hirvee helleaalto? Vai sitä edellinen?

     
     
  5. #44905
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oot huonokuuloinen masentunu niinku Kyssiki jos kuuntelet samanlaista musaa

    Se oli kesä 2014. Se oli kova kesä. Sen jälkeen on ollu vaan ihan paskoja kesiä. Sinä kesänä oli sentään ees vähä lämmintäkin vaikkei sekään mikään huippuhellekesä muistaakseni ollu.

    Edit. Olikos se tuona kesänä ku toukokuussa oliki se hirvee helleaalto? Vai sitä edellinen?
    Mä kuuntelen metallia laidasta laitaan. Pääasiassa sieltä rankemmasta päästä

     
     
  6. #44906
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hyi tuittu nuuskaa enpä minä ole mikään tuomitsemaan, mutta mieron tielle olet menossa no ei sentään.....
    Hmm..oon nyt ollut täysin ilman höyryjä muutaman viikon eikä oo ollut kaipuuta takaisin.Välillä tulee olo, että jotain puuttuu?

     
     
  7. #44907
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Olen puhunut eli voinen poistua jälleen?

     
     
  8. #44908
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Höyris! Ens vuonna wacken festeille

     
     
  9. #44909
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Höyris! Ens vuonna wacken festeille
    Wackenii ois kiva päästä kyl joskus mut loman ajotus siihe o hankalaa ni saa nähä toteutuuko koskaa

     
     
  10. #44910
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Wackenii ois kiva päästä kyl joskus mut loman ajotus siihe o hankalaa ni saa nähä toteutuuko koskaa
    Älä nyt viiti! Eikös se ole vaan, kun sopii ajoissa pomon kanssa? Voithan pitää pidemmän loman ja jättää syksyyn pikku pätkän

     
     
  11. #44911
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Älä nyt viiti! Eikös se ole vaan, kun sopii ajoissa pomon kanssa? Voithan pitää pidemmän loman ja jättää syksyyn pikku pätkän
    Ku se just ku ei tiiä ajoissa lainkaa koska onnistuu loman pito

     
     
  12. #44912
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Ku se just ku ei tiiä ajoissa lainkaa koska onnistuu loman pito
    No onpa ärsyttävää

     
     
  13. #44913
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Onneks noita pienempiä tapahtumia ja keikkoja o iha kohtuullisesti suomessaki

     
     
  14. #44914
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Hyi tuittu nuuskaa enpä minä ole mikään tuomitsemaan, mutta mieron tielle olet menossa no ei sentään.....
    Hmm..oon nyt ollut täysin ilman höyryjä muutaman viikon eikä oo ollut kaipuuta takaisin.Välillä tulee olo, että jotain puuttuu?
    Mä oon ennen pitäny nuuskaamista tosi oksettavana hommana, mutta tää prinsessaedition on kivaa kamaa satunnaiseen käyttöön Ruotsalainen nuuskahan on ihan eri asia kuin jenkkinuuska. Ruotsalaisen nuuskan ei ole todettu aiheuttavan suusyöpää. Todella paljon käytettynä se toki alkaa kellastuttaa hampaita ja aiheuttaa ienongelmia. Siks ei paree olla koko ajan mälli huulessa

     
     
  15. #44915
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No joo totta! Ite ei tuu oikein käytyä missään, koska no money.Pojalle ostin kyllä lahjaksi lipun rhcp;n keikalle..se on ihan mehuissaan

     
     
  16. #44916
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mistä Mirulla muuten lähti päätös lopettaa höyryttely kokonaan, vai kävikö se ihan itekseen vaan kyllästymisen kautta tjsp?

     
     
  17. #44917
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä oon ennen pitäny nuuskaamista tosi oksettavana hommana, mutta tää prinsessaedition on kivaa kamaa satunnaiseen käyttöön Ruotsalainen nuuskahan on ihan eri asia kuin jenkkinuuska. Ruotsalaisen nuuskan ei ole todettu aiheuttavan suusyöpää. Todella paljon käytettynä se toki alkaa kellastuttaa hampaita ja aiheuttaa ienongelmia. Siks ei paree olla koko ajan mälli huulessa
    Voipi olla juu, meillä töissä yks tyyppi nuuskaa ja on nyt just ihastunut coca-colan makuiseen nuuskaan en edes tiennyt olevan niissäkin niin paljon eri makuja.

     
     
  18. #44918
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mistä Mirulla muuten lähti päätös lopettaa höyryttely kokonaan, vai kävikö se ihan itekseen vaan kyllästymisen kautta tjsp?
    No mähän höyryttelin niksatonta vuoden ja se loppui vaan itekseen..ei mitään mielitekoa.On ollut todella kivutonta ja helppoa!

     
     
  19. #44919
    "Kauneus on katsojan silmissä", mutta nyt jää kyllä Jani-Petteri puupalikoineen kirkkaasti toiseksi...

    Jos arvon lukija et tajunnut, niin hyvä niin.
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #44920
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    "Kauneus on katsojan silmissä", mutta nyt jää kyllä Jani-Petteri puupalikoineen kirkkaasti toiseksi...

    Jos arvon lukija et tajunnut, niin hyvä niin.
    Mitä mulla nyt o menny ohi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •