Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #42801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Meinaatko varareserviä? Mikä jäi sotilasarvoksi?
    en meinaa, minulla on siis virallinen veteraani status(Suomen valtion myöntämä) ja en ikäni puolesta kuulu edes nostoväkeen(kuulun kuitenkin, mutta eri syistä) jaa sotilasarvo? Passissa lukee korpraali, joten mitään kauheaa nousua on tuskin tapahtunut, en ole ollut ihan mallioppilas

     
     
  2. #42802
    Valehtelin, passissa lukee Kaartilainen! Tarkistin. Taisin olla viimeisiä Kaartilaisia? Onhan siinä tietty ylennyksetkin, niillä mitään merkitystä ole! Tai siis ne ylennykset, jotka siihen on merkitty
    ettei jää epäselväksi, niin olen muutaman kerran harjoitellut palvelusta varusmiespalveluksen jälkeen, kansallisesti ja globaalisti , joten tissinauhoja on kyllä ja niitä roikkuvia juttuja manboobsien lisäksi!
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 29.04.17 kello 07:34.

     
     
  3. #42803
    Ok! . Itellä vielä huomisesta alkaen tasan kaksi vuotta, että pääsee eroon vänrikin velvollisuuksista (joita ei käytännössä ole).

    Edit: voi itku! Just luin jostain, että pitääkin olla 60v!

     
     
  4. #42804
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Saatanan kisse taas sekoillut kuudesta saakka ..ttu!!
    Olis ollut kiva nukkua pitkään

     
     
  5. #42805
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tuittu kevätfiiliksissä🤔

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #42806
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Olis ollut kiva nukkua pitkään
    Mitäs se sellanen nukkuminen on? Nythän on viikonloppu!. Tai ainakaan en oo vielä ite ehtinyt... Siis nukkumaan. No en oikeestaan mitään muutakaan.

    edit: hyvä känni kyl päällä!
    Viimeksi muokannut Hande; 29.04.17 kello 08:32.

     
     
  7. #42807
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Tuittu kevätfiiliksissä樂https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...fc8cd5dc3c.jpg

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    On kyl semmonen vappensää tulossa että on mahdollista että sitä löytyy perse pystyssä hankeen jäätyneenä. Mutta mä en eti norppia, vaan oravia<3 ja FASAANEJA<3 meidän pihalta, oravia onki jo ollu mut fasaanit muutti meille vähän aikaa sit ja se kukko on niin hieno ja kiiltävä ja säälittävä kun se kääkättää ja stalkkaa kanoja jotka ei vaikuta hirveen kiinnostuneilta siitä

     
     
  8. #42808
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Toivottavasti tää ei liity mitenkään sähköröökiin.

    Ihminen syttyi tuleen Kampin yleisessä vessassa - Kotimaa - Ilta-Sanomat

     
     
  9. #42809
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Palava hätä vessaan, ei vaan pöntölle asti ehtinyt.

     
     
  10. #42810
    Kakarana kun lapotettiin bensaa tankista tankkiin ja nortti huuleen heti perään. Ihme ettei koskaan käynyt mitään...

    Lyijybensa on herkkua.

     
     
  11. #42811
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kakarana kun lapotettiin bensaa tankista tankkiin ja nortti huuleen heti perään. Ihme ettei koskaan käynyt mitään...

    Lyijybensa on herkkua.
    Tupakalla on vaikea saada bensaa syttymään, vaikka leffoissa se onnistuu helpolla

     
     
  12. #42812

     
     
  13. #42813
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tupakalla on vaikea saada bensaa syttymään, vaikka leffoissa se onnistuu helpolla
    Mutta katoppa sytkärin valolla että paljonko siellä mopon tankissa on bensaa.
    Spoileri!

     
     
  14. #42814
    Akustakin kannattaa tarkistaa nesteet sytkärin valossa

     
     
  15. #42815
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Sytkäri on ihan eri asia "kerran vain voi sytkällä bensat tarkistaa"

    Tyhjä tolutynnyri on kans yks asia, jota ei kannata sytkällä tarkistaa. Nimimerkillä kulmakarvat kärähti, vai oliko kämmenselän karvat
    Viimeksi muokannut arskaxx; 29.04.17 kello 16:12.

     
     
  16. #42816
    Saanut röökiaikoina sytkärillä käsidesistä märät kädet lehahtaan. Olin niin kännissä että naureskellen vaan katselin että "katos kädet palaa". Niin nopea että karvat vaan meni.

    Arska ei enää muista että tupakka pitää jollain sytyttää. Kädet ja suu ihan 99 oktaanisessa kun lainasi bensaa kaverilta.

    😀

     
     
  17. #42817
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Pentuna leikittiin asetonilla, tilkka kämmenelle ja tulta perään. Kivasti paloi, muttei polttanut

     
     
  18. #42818
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Käytiin tänää Bauhausissa ja siellä pyöri nainen parkkiksella ettimässä autoonsa. Pörri ihmetteli sitä ja mä sanoin että oon mäki hukannu autoni jonku kerran isolle parkkikselle, nii että sitä on joutunu ettimään ku ei muista mihin sen jätti Ja mun kavereillekki on joskus käyny nii. Pörrin mielestä se oli ihan käsittämätöntä. ONKS TÄÄLLÄ MUITA JOTKA HUKKAA JOSKUS AUTONSA

     
     
  19. #42819
    Mikäli oikein tulkitsen liikettä pihamaalla,niin muuttolintuja vituttaa kun ruokapöytä alkaa pikku hiljaa peittymään lumeen. Sen verran hätäsen näköistä on nyt toiminta.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #42820
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Käytiin tänää Bauhausissa ja siellä pyöri nainen parkkiksella ettimässä autoonsa. Pörri ihmetteli sitä ja mä sanoin että oon mäki hukannu autoni jonku kerran isolle parkkikselle, nii että sitä on joutunu ettimään ku ei muista mihin sen jätti Ja mun kavereillekki on joskus käyny nii. Pörrin mielestä se oli ihan käsittämätöntä. ONKS TÄÄLLÄ MUITA JOTKA HUKKAA JOSKUS AUTONSA
    En ole ite hukannu, mut työkaverin auto oli "varastettu" marketin parkkikselta. Poliisit sit löysi sen sieltä parkkipaikalta hieman eri suunnalta

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •