Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35001
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    S80 ei ole volvo. Viiminen volvo nipin napin oli 960
    Totta toinenpuoli,noin minäkin ajattelin ku S90 aikoinaan hävitin.Merkissä kuitenkin pysytty kun ei osannut takkia kääntää,toki rinnalla pitää aina chevyjä olla.

    Alkaako Tuitun rekkari muuten Ä:llä

     
     
  2. #35002
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Ajelen yleensä yleisellä tiellä enkä radalla, niin mulle on käytännössä melko sama.
    Niin vähän ajatteli. Kunhan vinoilin. Anteeks

     
     
  3. #35003
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Niin vähän ajatteli. Kunhan vinoilin. Anteeks
    Älä vinoile mulle. Oon kuitenkin parempi ihminen kuin sinä ja oon aina oikeassa. Sulla ei siis oo mitään varaa vinoilla.

     
     
  4. #35004
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    S80 ei ole volvo. Viiminen volvo nipin napin oli 960
    Eikös S80 ole lähempänä Fordia kuin volvoa

     
     
  5. #35005
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis kyllä automaatitkin kivoja on... Siskon volkkarissa parempi autolaatikko kuin äidin mersussa mielestäni... Mutta haluan manuaalin silti

     
     
  6. #35006
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Vanha kunnon "rattikarahka" oli vaan niin kiva käyttää

     
     
  7. #35007
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    http://static.fjcdn.com/pictures/God_8a4c82_2019224.jpg



    Kumpi näyttää uljaammalta pihassa? Kummalla on mukavampi ajella radan ulkopuolella? Kuinka moni edes käy radalla?



    Joo oon nähnyt videoita, aika jäätävää hommaa. Kyllä kai se pysyy suoraan ajaessa jos on vauhtia, mutta luulis että se kääntyminen on vähän hankalampaa. Eikä oikein voi ajella niinku autolla parkkiksella ettimässä rantaviivalta kohtaa mistä mennä kuivalle maalle ilman että se tökkää. Koska jos se uppoaa niin millä sen sieltä nostaa.
    Persaukisten hommaa tuo naaraaminenuutta alle ku upottaa

     
     
  8. #35008
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kumpi näyttää uljaammalta pihassa?
    Kahdesta vaihtoehdosta valitse AINA se josta naapuri todennäköisimmin repii pelihousunsa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #35009
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Eikös S80 ole lähempänä Fordia kuin volvoa
    Niin, onko se kone volvon oma vaiko fordin?

     
     
  10. #35010
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Älä vinoile mulle. Oon kuitenkin parempi ihminen kuin sinä ja oon aina oikeassa. Sulla ei siis oo mitään varaa vinoilla.
    Mutku mähän oon vähän vino...

     
     
  11. #35011
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ja toiset vaan tykkää veivata keppiä. Mä ajelen manuaalilla vaan tuon ison kärryn takia. Kestää todennäköisesti paremmin
    No toi kärry nyt onkin ihan järkevähkö peruste. Toki kyllähän tohonkin hommaan on kestäviä automaatteja olemassa, asia erikseen onko auto muuten järkevä.

    Jos joku haluaa keppiä välttämättä hämmentää, niin mikäs siinä. Itseä ei vois normiajossa vähempää kiinnostaa moinen homma. Yleensä vaan perusteluna on että automaatti on paska.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  12. #35012
    No kellä on sitten 400hp auto? Mulla oli aikoinaan auto jossa oli reippaat 500hp nollasta sataan hiukka alle neljä sekunttia, riittäiskö tuo?

     
     
  13. #35013
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Melko moni vihaa automaattia lähtökohtaisesta, se tosin vaan johtuu varmaan siitä että se tuntuu jotenkin oudolta alkuun. Itselle tuli puolivahingossa automaattiauto joskus ja se vitutti aivan älyttömästi aluksi. Kuitenkin kun sillä ajeli muutaman kuukauden ja joutui ajamaan manuaalilla sen jälkeen, niin se vasta typerältä tuntuikin. Sille tielle sitä sitten jäi, ei enää automaatteja.

    Tuittu oli alkuun kans melko automaattivastainen, mutta nyt kun se on niillä ajellu ja oli ajanu omalla manuaalilla niin se sanoi että perseestä tuollaiset vaihdekepit

     
     
  14. #35014
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    A: Manuaalin haluan koska olen perfektionisti kierroslukujen suhteen ja "luulen" jopa tietäväni niistä jotain B: Tehoja pitää olla turvallisen ohituksen takia. C: Ei ruostetta kiitos...
    No kyllä hyvä nykyaikainen automaatti on varmasti nopeampi ja viisaampi pykältämään kuin ihminen... Ja tehoista, automaatissa voi käyttää kickdownia, tosin jos sitä tarvitsee on kyllä liian laiska automaagi silloin alla... Ruostetta en tajunnu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Alkaako Tuitun rekkari muuten Ä:llä
    Nope

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Persaukisten hommaa tuo naaraaminenuutta alle ku upottaa
    Kysserö on suunnitellut vanhimman kelkkansa hakemista isänsä luota että sillä voi testata merellä ajamista, jos uppoaa niin uppoaa kait oli ajatuksena.

     
     
  15. #35015
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Joku ikivanha Evo Mitsu ratasäädöissä eikä koneesta tarvii edes ottaa paljon mitään, niin saa olla aika pirun kallis automaagisohva jos meinaa pärjätä.
    Koita nyt päättää puhutaanko me muovipulkista vai ei. Ja ei kai kukaan jolla kasvaa jo palleissa karvat haaveile tollasesta EVO:sta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #35016
    Kyllähän nuo vanhanliiton automaatit joihinkin jäljen jätti, ja se kulkee perintönä eteenpäin. Nehän vei silloin joskus kauheesti tehoo, ja tuplas polttoaineen kulutuksen. Mulla oli joskus kauan sitte nissan cherry 1,5 automaatti. Oli kyl hieno peli, mutta korroosio söi tämänkin

     
     
  17. #35017
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Koita nyt päättää puhutaanko me muovipulkista vai ei. Ja ei kai kukaan jolla kasvaa jo palleissa karvat haaveile tollasesta EVO:sta.
    Jos sellaisen haluaa niin menee ja ostaa. Eivät maksa paljoa.

    Aiemmin oli puhe vanhemmista klassikoista kuten vaikka se 190 Mese Cosworth.

     
     
  18. #35018
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Koita nyt päättää puhutaanko me muovipulkista vai ei. Ja ei kai kukaan jolla kasvaa jo palleissa karvat haaveile tollasesta EVO:sta.
    Aika hauska peli. Varsinkin jos vetosuhde 50/50. Saa tehdä sen kans oikeesti töitä

     
     
  19. #35019
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Kahdesta vaihtoehdosta valitse AINA se josta naapuri todennäköisimmin repii pelihousunsa.
    Nii sitä voi miettii että onko se ruosteinen corolla vai joku muu. No se rata-auto voi kyl kiristää välejä jos sillä erehtyy yöllä lähteen tai tuleen jostain, eiks ne kuulosta kahen kilsan päähän siltä ku ois pakoputki halki.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    No kellä on sitten 400hp auto? Mulla oli aikoinaan auto jossa oli reippaat 500hp nollasta sataan hiukka alle neljä sekunttia, riittäiskö tuo?
    No meidän Audi A6 remmiahtimella 300hp ja 650nm vääntöö, mut kai niitä on 400hp olemassa kans. Ainakin luulisin, en tiiä. Toi lähtee ihan järkysti kun painaa kaasun suoraan ihan pohjaan liikennevaloissa, paskoin melkein housuun kun joskus yöllä kokeilin.

     
     
  20. #35020
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Aika hauska peli. Varsinkin jos vetosuhde 50/50. Saa tehdä sen kans oikeesti töitä
    Joo, mutta kyllä ton rinnalle autonkin tarvitsee. Tollasella kukaan viitti normiajoja tehdä.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •