Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #34981
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eikö se R kuulu kakkosen viereen oikeissa autoissa, eikä muovipulkissa ?



    Myyhän ne niitä FT:llä ja näin mutta hyvä on toinen asia. Halpa = surkeimmasta binistä oleva sininen LED nääs.

    Convoy C8:n ostat niin saat hyvän valon.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Joku vanha bemari tai mersu esim.

    2 ja 3 siis keskellä ylös alas, nopeiten vaihettavissa.
    Iso getrag. Ainaki tässä 190, 16 tappisessa mesessä oli. Sehä oli tää dtm lisenssiversio, mitä tehtiin 2500 kpl sarja. Olisko ollu -88 malli

     
     
  2. #34982
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun pitäis löytää henkilöauto. Hinta max. 4000€. Olen miettinyt että Audi A6, vaiko Volvo S80? Tykkään isoista autoista siis
    Ei kannata. Tuolla hintaluokalla niillä on maapallo kierretty turhan moneen kertaan. Vankkumattomana Volvomiehenä ehdottaisin tuohon hintaan Opel vectra c3 koppanen. Kohtuullisen vähän vikoja, tarpeeks iso, ja edulliset huollot

     
     
  3. #34983
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Joo, sitä voi kokeilla pistää kutosen jälkeen pesään. Vaatii vähän voimaa ja rämäkkää otetta. Rohkeesti vaan...



    Nyt puhuttiin autoista, eikä sohvista.
    Jos siinä on 400 heppaa niin voiko sitä sanoa sohvaksi? Sohva kuulostaa laiskalta paskalta. Tosin jos sillä viitataan mukavuuteen niin sitten, mutta miksei auto saisi olla mahdollisimman miellyttävä istua.

     
     
  4. #34984
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Ei oo nyt kyse penkeistä vaan siitä istuuko automaatin kyydissä vai vispaako vaihteita. Mä oon tässä keskustelussa täysin neutraali, omistan sekä manuaalin että automaagin. Molemmissa on puolensa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #34985
    Automaatissa hyvät ja manuaalissa huonot puolet piste.

     
     
  6. #34986
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Naamis kyllä vielä puuttuis tuosta sukupuusta... Sitten olis aika bueno

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Kyllä se niissä on P :n ja N :n välissä.
    AMEN

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Täällä näköjään keskustelu hiljenee, Tinttu aka persehedelmä lienee ajelemassa moottorikelkalla?
    Minä sulle perseet näytän

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ei taida vielä olla lunta edes oulussa, vaan mistäpä sitä tietää vaikka vetten päällä ajelisivat.
    Joulukuun alussa varmaan vasta jossain Sallassa pääsis ajeleen. Miksi ajaa vetten päällä kun voi kävelläkkin

     
     
  7. #34987
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kertokaa mulle missä se manuaali on oikeesti parempi, jos on vaikka tehokas nelivetoinen automaatti?

     
     
  8. #34988
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Miksi ajaa vetten päällä kun voi kävelläkkin
    Älä leiki Jeesusta!
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #34989
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei kannata. Tuolla hintaluokalla niillä on maapallo kierretty turhan moneen kertaan. Vankkumattomana Volvomiehenä ehdottaisin tuohon hintaan Opel vectra c3 koppanen. Kohtuullisen vähän vikoja, tarpeeks iso, ja edulliset huollot
    Pysytäämpä nyt volvomiehinä autoissa,S80 sillä ajaa maailmanympäri monta kertaa.A6 joutuu jo pellittään tuossa hinta/ikäluokassa.

     
     
  10. #34990
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jos siinä on 400 heppaa niin voiko sitä sanoa sohvaksi? Sohva kuulostaa laiskalta paskalta. Tosin jos sillä viitataan mukavuuteen niin sitten, mutta miksei auto saisi olla mahdollisimman miellyttävä istua.
    Mutta mitä tekee 400 heppasella laivalla, jos 200 heppanen japsikinneri pesee sen radalla?

     
     
  11. #34991
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Älä leiki Jeesusta!
    Miksi leikkiä jeesusta jos voi olla jeesus

     
     
  12. #34992
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 10:38.

     
     
  13. #34993
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Pysytäämpä nyt volvomiehinä autoissa,S80 sillä ajaa maailmanympäri monta kertaa.A6 joutuu jo pellittään tuossa hinta/ikäluokassa.
    S80 ei ole volvo. Viiminen volvo nipin napin oli 960

     
     
  14. #34994
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Naamis kyllä vielä puuttuis tuosta sukupuusta... Sitten olis aika bueno



    AMEN



    Minä sulle perseet näytän



    Joulukuun alussa varmaan vasta jossain Sallassa pääsis ajeleen. Miksi ajaa vetten päällä kun voi kävelläkkin
    Jotkuhan harraastaa tuota kelkalla vetten päällä ajamista, yllättävän heleppoa näyttäis olevan.

     
     
  15. #34995
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kertokaa mulle missä se manuaali on oikeesti parempi, jos on vaikka tehokas nelivetoinen automaatti?
    No jos ihan oikeasti lähdetään ajamaan radalla kilpaa, niin automaatti harvemmin osaa antaa 100% ajasta oikeaa vaihdetta, jolloin kierrosaika kärsii. Mutta normaalikäytössä sillä ei ole mitään väliä. Yleensä kun autoja kritisoidaan, niin kuvitellaan olensa koviakin rattimiehiä ja jokainen matka on erikoiskoe. Todellisuudessa ajellaan ihan niin kuin kaikki muutkin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #34996
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Älä leiki Jeesusta!


    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Mutta mitä tekee 400 heppasella laivalla, jos 200 heppanen japsikinneri pesee sen radalla?
    Kumpi näyttää uljaammalta pihassa? Kummalla on mukavampi ajella radan ulkopuolella? Kuinka moni edes käy radalla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Jotkuhan harraastaa tuota kelkalla vetten päällä ajamista, yllättävän heleppoa näyttäis olevan.
    Joo oon nähnyt videoita, aika jäätävää hommaa. Kyllä kai se pysyy suoraan ajaessa jos on vauhtia, mutta luulis että se kääntyminen on vähän hankalampaa. Eikä oikein voi ajella niinku autolla parkkiksella ettimässä rantaviivalta kohtaa mistä mennä kuivalle maalle ilman että se tökkää. Koska jos se uppoaa niin millä sen sieltä nostaa.

     
     
  17. #34997
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    A: Manuaalin haluan koska olen perfektionisti kierroslukujen suhteen ja "luulen" jopa tietäväni niistä jotain B: Tehoja pitää olla turvallisen ohituksen takia. C: Ei ruostetta kiitos...

     
     
  18. #34998
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Mutta mitä tekee 400 heppasella laivalla, jos 200 heppanen japsikinneri pesee sen radalla?
    Ajelen yleensä yleisellä tiellä enkä radalla, niin mulle on käytännössä melko sama.

     
     
  19. #34999
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    No jos ihan oikeasti lähdetään ajamaan radalla kilpaa, niin automaatti harvemmin osaa antaa 100% ajasta oikeaa vaihdetta, jolloin kierrosaika kärsii. Mutta normaalikäytössä sillä ei ole mitään väliä. Yleensä kun autoja kritisoidaan, niin kuvitellaan olensa koviakin rattimiehiä ja jokainen matka on erikoiskoe. Todellisuudessa ajellaan ihan niin kuin kaikki muutkin.
    Ja toiset vaan tykkää veivata keppiä. Mä ajelen manuaalilla vaan tuon ison kärryn takia. Kestää todennäköisesti paremmin

     
     
  20. #35000
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:53.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •