Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #34901
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Rasittavaa olla töissä sellaisen henkilön kanssa, joka valittaa kokoajan ja jokaisesta asiasta. Vittu, pysyisi kotona jos ei työt/työpaikka miellytä...

    Päätä särkee kun joutuu kuuntelemaan, kitikiti ja narinari...
    Kuukausi takana tällästä työharjottelijaa.. käy toi auton hytti pieneks hyvin nopeesti.

     
     
  2. #34902
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kaivat vehkeen esiin. Tiedät varmaan mitä tehdä.
    Mie vähän epäilen et jos mä kaivan vehkeet esiin sä joudut hylkään sun kykkelin

     
     
  3. #34903
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Juuri noin, mikähän vittu siinä on et noita vastustajia on joka "solulla" mä on ihan helvetin hyvä esimerkki röökin vedosta. Ei helpompaa tapaa lopettaa kuin höyryttely. Reipas neljä vuotta höyryjä vajaan kolmenkymmenen vuoden röökaamisen jälkeen ja kas kummaa tänä päivänä edelleen ilman höyryjä sekä analogista.
    Eipä siinä varmaan mitään sen kummempaa oo taustalla kun raha. Sillä saa ostettua sielun aika helposti.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mie vähän epäilen et jos mä kaivan vehkeet esiin sä joudut hylkään sun kykkelin
    Kyllä mie vähä luulen, että kyssillä löytyy enemmän vehkeitä kun sulta? Eikös tässä nyt höyryttimistä puhuttu?


     
     
  4. #34904
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mie vähän epäilen et jos mä kaivan vehkeet esiin sä joudut hylkään sun kykkelin
    No voit kai sä siitä toisesta vehkeestäski nauttia 24mg nikotiininestettä mitä ajattelin ehdottaa sulle lääkkeeks... Jos taivut eikä pieni kirvely haittaa...

     
     
  5. #34905
    No mulla on ollu nenä jo koko viikon niin tukossa ettei se nyt enään missään tunnu jos vehkeestä pitää nauttia. vai mikä se oli?

     
     
  6. #34906
    Mikä muuten on tänä päivänä paras kombo ja paras höyry Menthol, hinalla ei väliä jos saan tuon emakon irti röökistä.

     
     
  7. #34907
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    TPA Menthol. Tiivarina siis.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  8. #34908
    Onko tuo TBA myös joku laite? En oo tosiaan ihan heti seurannu skeneä

     
     
  9. #34909
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mikä muuten on tänä päivänä paras kombo ja paras höyry Menthol, hinalla ei väliä jos saan tuon emakon irti röökistä.
    No multahan ei kysytty, vai kysyttiinkö? Vastaan tohon komboasiaan toptank + istick pico, koska hinta-laatu ja kompakti koko. Mikään muu laitos ei oo ollut niin kovassa käytössä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  10. #34910
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mikä muuten on tänä päivänä paras kombo ja paras höyry Menthol, hinalla ei väliä jos saan tuon emakon irti röökistä.
    Ja mitenköhän paras määritellään..
    #cream_ass_lyfe

     
     
  11. #34911
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    No multahan ei kysytty, vai kysyttiinkö? Vastaan tohon komboasiaan toptank + istick pico, koska hinta-laatu ja kompakti koko. Mikään muu laitos ei oo ollut niin kovassa käytössä.
    Kiitos Tomppa!

     
     
  12. #34912
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Ja mitenköhän paras määritellään..
    No vaikka siten et mikä on hyvä edullinen mutta toimiva kombo tänä päivänä? Oon aika pihalla näistä kun en ole itse enään höyryjen opissa. Ja mikä se sit on paras? no vittu sitähän mä just sulta kysyin? Eli toimiva höyrytin ja siihen omaas makuus paras menthol? onko vaikeeta?

     
     
  13. #34913
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Onko tuo TBA myös joku laite? En oo tosiaan ihan heti seurannu skeneä
    Menthol (PG) | FlavourGuys

    Tarvitsee toki niksapohjat erikseen. Mutta se läträily vissiin hanskassa, vielä.

    Ja kompataan tomppaa: iStick Pico + kanger Toptank
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #34914
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Menthol (PG) | FlavourGuys

    Tarvitsee toki niksapohjat erikseen. Mutta se läträily vissiin hanskassa, vielä.

    Ja kompataan tomppaa: iStick Pico + kanger Toptank
    Annetaan täältäkin toptankille peukkua, tosin ottaisin tuohon sx minin kaveriksi.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  15. #34915
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    No vaikka siten et mikä on hyvä edullinen mutta toimiva kombo tänä päivänä? Oon aika pihalla näistä kun en ole itse enään höyryjen opissa. Ja mikä se sit on paras? no vittu sitähän mä just sulta kysyin? Eli toimiva höyrytin ja siihen omaas makuus paras menthol? onko vaikeeta?
    Itse lähtisin ehkä jonottamaan wboxia wajarin listalta. Sitten vaan omat minttupuut kasvamaan ja niistä uuttamaan. Ja rapsista pohjanesteet ja...

    No joo, kyllä se TPA menthol on ehkä se helpoin ja toimivin jos hakee sitä pelkkää mentholia. AIO varmaan aika potentiaalinen laitteeksi, ei oo ihan niin iso ja tiukalla imulla saa atopäät alkuun.

     
     
  16. #34916
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ja picosta vielä että ei ole hyvä vempele nikkeliallergikolle.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  17. #34917
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Päättypä pupugifien etsintä hyvin kun törmäsin gifiin jossa angorakani huutaa käsittämättömissä tuskissa kun siltä revitään turkkia irti Kiinassa. Verta vuotavina ne heitetään takasin häkkiin ja sama toistuu parin kuukauden päästä. Hanhet kokee saman kohtelun. Onhan siellä vuosittain koiranlihafestarit joilla 10000 koiraa hakataan hengiltä tai keitetään elävältä koska adrenaliinin uskotaan parantavan lihan makua, ruokalistalla samoin esivalmisteluin on myös kissoja. Aina puhutaan tummahipiäisimpien ja jotain siltä väliltä olevien barbaarisuudesta, mutta saastaa riittää Kiinassakin vähintään yhtä paljon. Harmi ettei tuon eläintenkidutustoiminnan harjoittajia voida ikinä kerätä ja suorittaa joukkoteloituksia tuskallisilla tavoilla. Sillä "leirillä" voisin olla vapaaehtoistyöntekijänä.

     
     
  18. #34918
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Itse lähtisin ehkä jonottamaan wboxia wajarin listalta. Sitten vaan omat minttupuut kasvamaan ja niistä uuttamaan. Ja rapsista pohjanesteet ja...

    No joo, kyllä se TPA menthol on ehkä se helpoin ja toimivin jos hakee sitä pelkkää mentholia. AIO varmaan aika potentiaalinen laitteeksi, ei oo ihan niin iso ja tiukalla imulla saa atopäät alkuun.
    Pääsiskö sun kautta ohi? Vois yrittää vetää kaikkien ohi, tietäis vaan mitä ohittaa? Eli toi waparin lista on loputon suo?

     
     
  19. #34919
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Pääsiskö sun kautta ohi? Vois yrittää vetää kaikkien ohi, tietäis vaan mitä ohittaa? Eli toi waparin lista on loputon suo?
    Joo varmasti pääset jonon ohi kun sanot että oot mun hyvä ystävä

     
     
  20. #34920
    Emäntä tosiaan on nikkeliallergiggo vai miten se meni. Eli sillasta ei käy.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •