Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #34721
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Normi päivä
    "Normi päivä", mallia Kummeli vai...

    Enkä jaksa videota laittaa, kaikki nähnyt sen kuitenkin useasti.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #34722
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    "Normi päivä", mallia Kummeli vai...

    Enkä jaksa videota laittaa, kaikki nähnyt sen kuitenkin useasti.
    No ei sentään

     
     
  3. #34723
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    TÄLLÄ VIIKOLLA ON HULLARIT !!!!!!!!


     
     
  4. #34724
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jaa että hullut päivät?
    Mulla taasen oli mukava työpäivä vaikka ulkona oli aika jäätävä tuuli.
    Vähän rännien putsausta, puiden karsimista..ovikellostakin olin jo katkomassa johtoja kunnes tajusin, että niissähän on patterit kämpän puolella..miten en tajunnut heti asiaa joka tarkastetaan aina ensin No ei se mitään, onks kellään muulla syysväsymystä? Mulla tuntuu vähän olevan
    Tosin töissäkin on ollut todella raskasta nyt...

     
     
  5. #34725
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jaa että hullut päivät?
    Mulla taasen oli mukava työpäivä vaikka ulkona oli aika jäätävä tuuli.
    Vähän rännien putsausta, puiden karsimista..ovikellostakin olin jo katkomassa johtoja kunnes tajusin, että niissähän on patterit kämpän puolella..miten en tajunnut heti asiaa joka tarkastetaan aina ensin No ei se mitään, onks kellään muulla syysväsymystä? Mulla tuntuu vähän olevan
    Tosin töissäkin on ollut todella raskasta nyt...
    Ei täällä mikään kauhea tuuli ollu vaikka melko kylmä kyllä. Pitkähihasella tuli kuuma ni piti tpaidalla mennä millä taas oli vähän viileä tuulen takia

     
     
  6. #34726
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tuliks arsikas myrkyt perille ?

     
     
  7. #34727
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Tuliks arsikas myrkyt perille ?

    Ei tullu vielä, ehkä huomenna
    Oletin et minua tarkoitit arsikkaalla

     
     
  8. #34728
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei tullu vielä, ehkä huomenna
    Oletin et minua tarkoitit arsikkaalla
    Ukko kärppänä paikalla
    Juu sinua tarkoitin
    Vähän jänskättää kun laittaa 3 lasipulloa niin montako posti sinulle toimittaa sinulle loppupeleissä

     
     
  9. #34729
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Kaikki mahdollista 3 pullon ja 76 aromikkaan palasen väliltä.

     
     
  10. #34730
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jaa että hullut päivät?
    Mulla taasen oli mukava työpäivä vaikka ulkona oli aika jäätävä tuuli.
    Vähän rännien putsausta, puiden karsimista..ovikellostakin olin jo katkomassa johtoja kunnes tajusin, että niissähän on patterit kämpän puolella..miten en tajunnut heti asiaa joka tarkastetaan aina ensin No ei se mitään, onks kellään muulla syysväsymystä? Mulla tuntuu vähän olevan
    Tosin töissäkin on ollut todella raskasta nyt...
    Vielä ei ole ollut syysväsymystä, varmasti kiitos Kreetan ja Ranskan aurinkotankkauksen, mutta tiedän että se sieltä tulee vaikka vähän viiveellä... Pimee aika on mulle hirveetä, nyt ostinkin apteekista monivitamiinilisän koska musta tuntuu että niistä on apua. Ja hedelmä/marjasmoothieista.

     
     
  11. #34731
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ja joo HULLUT PÄIVÄT, LIEKEISSÄ OON TEHNY OSTOSLISTAA! Se on hyvä hamstrata kosmetiikkaa aina hulliksilta hirveillä alennuksilla varastoon

     
     
  12. #34732
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Jahas pitäisi postilaatikko siirtää. Eipä siinä mitään, ei tuo pitkälle siirry. Postikin on suunnitellut tuon paikan jo valmiiksi ja huomionut mahdolliset kaapelit. Siirto pitää suorittaa varovasti lapiolla kaivaen ja missään nimessä ei saa käyttää rautakankea, ettei kaapelit vaurioidu. Siis mitä! Onko ne kaapelit nyt huomioitu vai ei? Lisäksi ei samasta syystä olisi hyvä käyttää metallista tolppaa tai vastaavaa. No mulla on postilaatikkoon integroitu metallinen putki jonka halkaisija on lähemmäs 20 cm ja sen mä tohon aion lyödä. Pitää huomenna soittaa postille ja kysyä onko ne kaapelit nyt katsottu vai ei. Minä en tosta hommasta mitään vastuuta ota.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  13. #34733
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Jahas pitäisi postilaatikko siirtää. Eipä siinä mitään, ei tuo pitkälle siirry. Postikin on suunnitellut tuon paikan jo valmiiksi ja huomionut mahdolliset kaapelit. Siirto pitää suorittaa varovasti lapiolla kaivaen ja missään nimessä ei saa käyttää rautakankea, ettei kaapelit vaurioidu. Siis mitä! Onko ne kaapelit nyt huomioitu vai ei? Lisäksi ei samasta syystä olisi hyvä käyttää metallista tolppaa tai vastaavaa. No mulla on postilaatikkoon integroitu metallinen putki jonka halkaisija on lähemmäs 20 cm ja sen mä tohon aion lyödä. Pitää huomenna soittaa postille ja kysyä onko ne kaapelit nyt katsottu vai ei. Minä en tosta hommasta mitään vastuuta ota.
    Ne valikoi paikan just kaapelin mukaan

     
     
  14. #34734
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Jahas pitäisi postilaatikko siirtää. Eipä siinä mitään, ei tuo pitkälle siirry. Postikin on suunnitellut tuon paikan jo valmiiksi ja huomionut mahdolliset kaapelit. Siirto pitää suorittaa varovasti lapiolla kaivaen ja missään nimessä ei saa käyttää rautakankea, ettei kaapelit vaurioidu. Siis mitä! Onko ne kaapelit nyt huomioitu vai ei? Lisäksi ei samasta syystä olisi hyvä käyttää metallista tolppaa tai vastaavaa. No mulla on postilaatikkoon integroitu metallinen putki jonka halkaisija on lähemmäs 20 cm ja sen mä tohon aion lyödä. Pitää huomenna soittaa postille ja kysyä onko ne kaapelit nyt katsottu vai ei. Minä en tosta hommasta mitään vastuuta ota.
    Onko se laatikon paikka yleisen tien varressa? Jos on ni elä mee tekee mittää ilman tieturvakorttia!!!

     
     
  15. #34735
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Ne valikoi paikan just kaapelin mukaan
    No se on kyllä melko todennäköistä. Ehkäpä nuo naapurit tietää paremmin, kun niiiden tonttia tuo on.
    Tänään oli kyllä mahdollisuus postin edustajan kanssa ihan face to face jutella asiasta, kun ne vartavasten alueella kiersivät. Aikaikkuna oli neljä tuntia, jolloin olisi vissiin pitänyt olla postilaatikolla päivystämässä. Tajusin meinaan jälkeenpäin että tossahan kävi auto postilaatikolla, mutta luulin sitä mainostenjakajaksi. Samalla intesiteetillä se meinaan liikkui.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #34736
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Onko se laatikon paikka yleisen tien varressa? Jos on ni elä mee tekee mittää ilman tieturvakorttia!!!
    Eiköhän nuo taida kaikki olla yleisiä teitä, jonne posti jaetaan. Yksittäinen työsuorite ei ikävä kyllä tuota korttia vielä vaadi. Joku oli meinaan tuonkin takaportin selvittänyt
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #34737
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Nyt voi vähän relata jo... pe-la yö vajaan 4h yöunilla ja reilu 12h metsää. Eilen 8 metsään ja viiminen oli orressa 20.00🤗
    No 10 aikaan nuq, 7 ylös ja 8 metsään. Eilen puhuin 84 puhelua päivän aikana... On tääkin saatana työmaa. Harrastukset joskus raskaita, onneks kohta sauna lämmin👍
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #34738
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Tossa yks päivä luin lehdestä noista postilaatikkojen keskittämisistä. Yksi peruste oli kun postinkantajan työ on niin raskasta???
    Onhan se tosi raskasta pysähdellä autolla jokaiselle postilaatikolle erikseen???
    Toista oli ennen vanhaan kun talvet mentiin potkukelkalla ja kesät polkupyörällä ja joutui vielä melkein joka talossa juoruamaan ja juomaan kahvit

     
     
  19. #34739
    On se jahtipäällikön homma raskasta. Aika epäkiitollista hommaa, tai no riippuu porukasta.

     
     
  20. #34740
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tossa yks päivä luin lehdestä noista postilaatikkojen keskittämisistä. Yksi peruste oli kun postinkantajan työ on niin raskasta???
    Onhan se tosi raskasta pysähdellä autolla jokaiselle postilaatikolle erikseen???
    Toista oli ennen vanhaan kun talvet mentiin potkukelkalla ja kesät polkupyörällä ja joutui vielä melkein joka talossa juoruamaan ja juomaan kahvit
    Sillä lasketaan pakokaasupäästöjä.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •