Sivu 101 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51919798991001011021031041051111512016011101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,001 - 2,020 / 55103

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #2001
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Pakko myöntää, että nykymeininki on huomattavasti mukavampaa luettavaa, kun joka toinen viesti ei ole nollaa samalta henkilöltä.
    Totta turiset Uusia naamoja kirjoittaa myös jonnin verran, mikä on jees

     
     
  2. #2002
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ei jumalauta, kävelin yhden muikin kanssa kaupasta autolle samaan aikaan, sillä oli 3 alle kouluikäistä lasta itkemässä autossa! tyttö itki, miksi sä äiti jätit meidät yksin autoon? ja nuorin alle 2 vee huusi ja itki...se muikki vaan HUUSI niille ja kaivoi sen pienen suusta jotain ja ihmetteli MITÄ SÄ OIKEIN SYÖT!!! otin paperia ja kynän autosta, menin sen auton luokse ja kirjotin rekkarin ylös, muikki katsoi mua ihmeissään ja kysyin siltä, että ymmärrätkö mitä olet tehnyt? lähdin pois ja suututti niin perkeleesti se tilanne oli tosi kamala.

     
     
  3. #2003
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Kemppiä ja keskikaljaa

     
     
  4. #2004
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Täällä kanssa nautitaan oluesta. Jo kolomatta päivää.

     
     
  5. #2005
    Jumantsuikka, avovesikausi korkattu ! Ilman saalista, mutta eiköhän tää tästä lähre 😎 vielä ku iskis kunnon helteet päälle ni saa kaivaa vesiskootterin tallin perukoilta vesille.

     
     
  6. #2006
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Pitäisköhän juoda muumimukillinen kahvia?


    .....tai sitten ei.®

     
     
  7. #2007
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Semmosta tällä kertaa
    Kaunis ilma , hyvät huurut & pian iskukone ja kiviterät laulaa
    Niin, semmosta. Mitäpäs kiviterillä puuhaat? Vähän kestävämpää modia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ei jumalauta, kävelin yhden muikin kanssa kaupasta autolle samaan aikaan, sillä oli 3 alle kouluikäistä lasta itkemässä autossa! tyttö itki, miksi sä äiti jätit meidät yksin autoon? ja nuorin alle 2 vee huusi ja itki...se muikki vaan HUUSI niille ja kaivoi sen pienen suusta jotain ja ihmetteli MITÄ SÄ OIKEIN SYÖT!!! otin paperia ja kynän autosta, menin sen auton luokse ja kirjotin rekkarin ylös, muikki katsoi mua ihmeissään ja kysyin siltä, että ymmärrätkö mitä olet tehnyt? lähdin pois ja suututti niin perkeleesti se tilanne oli tosi kamala.
    Siltä kuulostaa. Huh. Vaikea tilanteista aina tietää, mitä on taustalla - onko niin paha kuin näyttää.

     
     
  8. #2008
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No mun pointti on se, että noin pieniä lapsia ei jätetä autoon yksin, näin kaupassa sen naisen ja oli siellä ainakin 15-20 min...se on lasten heitteille jättöä, ehkä vähän lievempänä ja mitä jos jotain olisi sattunut? ei mee mun jakeluun....

     
     
  9. #2009
    Sää vaan reagoit itkuun ja huutamiseen. Jos ne olisi olleet tabletin kanssa tunnin autossa hymy huulillaan,niin se olisi ollut ihan jees? Ymmärrän jos ton ikäset olisi uimalaiturilla keskenään ,niin siinä on tarjolla hengenvaara.... Tosin ennen wanhaan sekin olisi ollut ihan normaalia.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #2010
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo olen herkkä näissä asioissa myönnetään se on osa mua ja tulee aina olemaan.

     
     
  11. #2011
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Yksi höyryttelevistä kavereista piipahti kylässä pienen poikansa kanssa ja heitettiin ne sitten kotiin, kun muksua laitettiin mun viereen turvaistuimeen niin totesi vaan että "mää istun takapenkillä Pörrin äidin kanssa"

     
     
  12. #2012
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    HAHAHAHA

     
     
  13. #2013
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Kiitos tästä

    Kahvit sylissä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  14. #2014
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Sää vaan reagoit itkuun ja huutamiseen. Jos ne olisi olleet tabletin kanssa tunnin autossa hymy huulillaan,niin se olisi ollut ihan jees? Ymmärrän jos ton ikäset olisi uimalaiturilla keskenään ,niin siinä on tarjolla hengenvaara.... Tosin ennen wanhaan sekin olisi ollut ihan normaalia.
    No se on totta, että on vähän standardit vähän muuttuneet. Mutta onhan 2-vuotias (joka tunkee vielä kamaa suuhunsa) aika pieni yksin jätettäväksi. Se on kummaa, kun mukamas esim. ekaluokkalaiset ei osaa kävellä kouluun ja esiteinit pitää viedä autolla koulun portille ja kaikkialle muuallekin. Vanhemmat aina vetoaa vaarallisuuteen, mutta enpä nyt tiedä siitäkään. Nykyään on melkein heitteillejättö, jos lapsi leikkii kerrostalon pihalla ilman vanhempia. Mitenkähän sitä itse selvisi siitä hengissä.

     
     
  15. #2015
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    HAHAHAHA
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Kiitos tästä

    Kahvit sylissä
    Vähän nauratti itseäkin ja tämä kaveri ja Pörri vielä lohdutti mua sanomalla että totuus tulee lapsen suusta.

     
     
  16. #2016
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Nyt repes pahasti Puumana voit nyt siis alata itseäs kutsumaan

     
     
  17. #2017
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Nyt repes pahasti Puumana voit nyt siis alata itseäs kutsumaan
    No niinpä, kun täällä oli puhetta siitä joku aika sitten etten kelpaa puumaks ku oon vaan reilun vuoden vanhempi Pörriä... Mutta kai mä nyt puumasta meen kun meen jo Pörrin äidistäkin!

     
     
  18. #2018
    Milf
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  19. #2019
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Mitenkähän sitä itse selvisi siitä hengissä.
    Eihän sitä aina selvittykään, eikös lasten tapaturmaiset kuolemat olleet silloin vanhoina hyvinä aikoina paljon yleisempiä kuin nykyään... Vaikka toki nykyään osa vanhemmista on jo ihan liian hysteerisiä.

     
     
  20. #2020
    Ennen wanhaan mittatappiot oli tietty suurempia. Sisarusparvi oli aika iso verrattuna nykyiseen. Sen näkee jo ihan kyläkoulujen luokka koosta. Ennen samoista talosta tuli 5-6 oppilasta ja nykyään max kaksi ellei talossa asu sateenkaariväkeä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •