Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54561
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Foorumit kun tuli, niin newsgroupit hiljeni. Nyt kun foorumit hiljenee, niin missä ne kaikki on nyt ? Ei ainakaan newsgroupeissa
    Omat ympyrät facebookissa tai sit oikea elämä
    Viimeksi muokannut arskaxx; 31.01.21 kello 23:55.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #54562
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Täällä piipahtaminen kuuluu edelleen joka aamuisiin rutiineihin. Ei ole ollut enää tarvetta kyselyihin, eikä vastauksia kaipaaviakaan tahdo löytyä.

     
     
  3. #54563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Foorumit kun tuli, niin newsgroupit hiljeni. Nyt kun foorumit hiljenee, niin missä ne kaikki on nyt ? Ei ainakaan newsgroupeissa
    Omat ympyrät facebookissa tai sit oikea elämä
    Esim. Discord ja Line on kieltämättä parempia, kuin tälläinen perinteinen foorumi. Pelaillut yhtä "rallipeliä" jo useamman vuoden, ja pelitiimillä keskusteluihin/vinkeihin käytössä Discord. Itse ainakin tykkään, ja ehkä nämä entiset foorumeita käyttäneet ovat siirtyneet helpommin kännykälle sopiviin sovelluksiin?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Täällä piipahtaminen kuuluu edelleen joka aamuisiin rutiineihin. Ei ole ollut enää tarvetta kyselyihin, eikä vastauksia kaipaaviakaan tahdo löytyä.
    Päivittäin tulee myös itse edelleen täällä vierailtua, valitettavasti kirjoittelut jääneet aika vähälle nykyään.
    Arskaxx onneksi pitää tätä foorumia pystyssä, lähes päivittäin tulee takuuvarmasti joku viesti.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #54564
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Pikkasen on eroa ens viikon sääennusteissa, toivottavasti Forecan on lähempänä oikeaa, ettei tarvi muuttaa etelään
    Perhana, ei täältä edes taida päästä mihinkään ulkomaille


    Screenshot_20210202-075810.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #54565
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #54566
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Pikkasen on eroa ens viikon sääennusteissa, toivottavasti Forecan on lähempänä oikeaa, ettei tarvi muuttaa etelään
    Perhana, ei täältä edes taida päästä mihinkään ulkomaille


    Screenshot_20210202-075810.jpg
    Siinä on taas käytetty noppaa apuna, kun sääennustetta laadittu. Jos tulee kuutonen, niin laitetaan -25 astetta...

    Harvoin kyllä sääennusteet osuu täysin kohdalleen, ja usein vielä liioitellaan, jotta saadaan iltapuluihin raflaavat lööpit:
    Paukkupakkanen = -5 astetta
    Lumimyräkkä = 2 cm lunta
    Myrskytuulta = Vieno tuulenvire, jota et välttämättä edes huomaa.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #54567
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Huomenta! Melko kalsa keli -15 mittarissa. No, Puffilan toiminta lämmittää, tein tilauksen maanantaina, nyytti noudettavissa tiistaina R- kiskan pisteestä.

     
     
  8. #54568
    En oo ollu pitkään aikaan täällä, mutta kahdesta kauniista naisesta, ainakin Tuittu näyttää vielä kirjoittelevan tänne. Missä se söpö Miru? Ei nyt pidä käsittää väärin, oon onnellisesti naimisissa, enkä yritä täällä iskeä naisia . Se olis ehkä jo vähän epätoivoista (toisaalta, poikamiehelle, miksei, ehkä ei kuitenkaan.). Tarkoitan vaan sitä, että hienoa, kun tuo kauniimpikin sukupuoli on täällä edustettuna . Aika hiljaista tuntuu olevan Wanhoihin hyviin aikoihin verrattuna. Itse just lopetin kaiken nikotiinin, eikä ole helppoa! Pakko jaksaa! Yritän.... Mutta se on 100% varmaa, että en enää ikinä polta tupakkaa. 9½ vuotta meni höyryillä, ja nyt totean: Tämä on ainoa tapa päästä eroon tupakasta!! Ei tule olemaan enää ikinä sellaista tilannetta. että menisin kioskille ostamaan röökiä!

    Tsemppistä kaikille!


    20170804_140944.jpg
    Viimeksi muokannut Hande; 06.02.21 kello 19:59.

     
     
  9. #54569
    Olo tänään, vaimo jo varmaan virittänyt köyden valmiiksi:

    hangover.jpg

    Edit:
    en edes muistanut, että jo postasin jo aiemmin tuon kuvan toiseen ketjuun.
    Viimeksi muokannut Hande; 06.02.21 kello 20:17.

     
     
  10. #54570
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mikä bändi kuvassa??
    Ei ole palkintoja jaossa

    group.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #54571
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mikä bändi kuvassa??
    Ei ole palkintoja jaossa

    group.jpg
    Toinen vasemmalta näyttää hämärästi tutulta, mutta ei nyt osaa yhdistää mihinkään bändiin.
    Saisiko viiden pisteen vihjeen...?
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #54572
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Toinen vasemmalta näyttää hämärästi tutulta, mutta ei nyt osaa yhdistää mihinkään bändiin.
    Saisiko viiden pisteen vihjeen...?
    Hmmmm.... Schools ... ... ......
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #54573
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Hmmmm.... Schools ... ... ......
    Eikä saadara, Kuupperin Aliisa. Aika hupasa kuva.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  14. #54574
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Eikä saadara, Kuupperin Aliisa. Aika hupasa kuva.
    Sehän se
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #54575
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Onpas ollut viimeinen puoli vuotta hammentavaa aikaa. Kaksi mahtavaa kumppania ( Joanna ja Dean), ulkonako muuttunut huomattavasti ja hymyilen jatkuvasti ilman varsinaista syyta. Ajatusmaailmakin on muuttunut aikaisemmasta mustavalkoisesta reilusti pehmeammaksi.

    Taltako pitaisi elaman tuntua?
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  16. #54576
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Moikka kaikille pitkästä aikaa! 😊 jostain syystä tapatalk ei toimi mun puhelimessa enää ja olin unohtanut jo salasanatkin....nyt päätin piipahtaa ja katsoa mikä meno? Yhtä hiljaista kuin ennenkin 🙈
    Itse oon ollut tiiviisti töissä 2kk ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti, kaikki on töissä päin persettiä ja mulla alkaa jo ylityöt paukkuu vaikka ollaan vasta helmikuussa 😱 koko ajan pitää päivystää, kun ei ole tekijöitä ja uupumus alkaa kolkuttaa ovella.Edellisvikolla tuli tunteja 90 kun joutuu 24/7 juosta 650 kpl kiinteistöjä hoitamassa! Asiaa ei oo auttanut yhtään ferritiinin lasku joka oli 13 ja nyt rautaa syödään ja katotaan nouseeko?
    Liikuntaa ei ole päässyt harrastaa, koska oon töissä koko ajan ja sitte nukun muun ajan 😆 Työkuviot on muuttuneet ihan järkyttäviksi Kotikatuun siirryttäessä ja aionkin hakea ensi vuonna kouluun ja vaihtaa alaa johonkin akkojen hommiin 🤭 Nyttenkin päivystän ja odotan puhelimen soittoa.
    Muuten menee hyvin! Minä ja lapset ollaan pysytty terveinä ja olen tienannut hyvin paiskiessa duunia.Kiva nähdä että porukat jaksaa täällä vielä heilua ja aion jatkossa käydä itsekin nyt useammin, nyt on ollut vaan niin kiire.Terkkuja ihan teille kaikille ihanille! ❤💋

     
     
  17. #54577
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    En oo ollu pitkään aikaan täällä, mutta kahdesta kauniista naisesta, ainakin Tuittu näyttää vielä kirjoittelevan tänne. Missä se söpö Miru? Ei nyt pidä käsittää väärin, oon onnellisesti naimisissa, enkä yritä täällä iskeä naisia . Se olis ehkä jo vähän epätoivoista (toisaalta, poikamiehelle, miksei, ehkä ei kuitenkaan.). Tarkoitan vaan sitä, että hienoa, kun tuo kauniimpikin sukupuoli on täällä edustettuna . Aika hiljaista tuntuu olevan Wanhoihin hyviin aikoihin verrattuna. Itse just lopetin kaiken nikotiinin, eikä ole helppoa! Pakko jaksaa! Yritän.... Mutta se on 100% varmaa, että en enää ikinä polta tupakkaa. 9½ vuotta meni höyryillä, ja nyt totean: Tämä on ainoa tapa päästä eroon tupakasta!! Ei tule olemaan enää ikinä sellaista tilannetta. että menisin kioskille ostamaan röökiä!

    Tsemppistä kaikille!


    20170804_140944.jpg
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Täällä on ollut hiljaista jo ties kuinka kauan? Ikävä kyllä Paras foorumi mitä olla voi ja uutta kasvoa ei pahemmin näy ja vanhatkin on hiljaisia. arskaxx sentään jaksaa olla täällä usein ja respectii siitä!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei tää oo valitettavasti ainoo foorumi jolle näin käynyt Mut ennen sanottiin että ne jutut on nykyään facessa, niin ei sekään ihan paikkaansa pidä. Monet mun seuraamat ryhmät viime vuosina sielläkin hiljentyneet parhaisiin vuosiin verrattuna. Hyvä kysymys onkin että mihin ne sit on menny

    Siitä muuten tietää olevansa vanha kun tulee se raja että on pihalla nuorten jutuista. Snapchatit, periscopet, tiktokit, mitä niitä nyt onkaan, en tajuu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Foorumit kun tuli, niin newsgroupit hiljeni. Nyt kun foorumit hiljenee, niin missä ne kaikki on nyt ? Ei ainakaan newsgroupeissa
    Omat ympyrät facebookissa tai sit oikea elämä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Täällä piipahtaminen kuuluu edelleen joka aamuisiin rutiineihin. Ei ole ollut enää tarvetta kyselyihin, eikä vastauksia kaipaaviakaan tahdo löytyä.


    Täällähän on vanhaa koulua, vaikka kuinka paljon Itse käyn varmaan 1-3 kertaa vuodessa foorumilla pyörähtämässä, mutta toista se oli ennen kun töiden lomassakin piti foorumille tömistellä. Sellaista se on, kun laitekanta ja tekniikka on muuttunut niin valtavirtaiseksi, että vaikee näistä on enää innostua samalla tavalla kuin ennen. Voi pojat ja leidit, kun se oli hienoa aikaa kun kotimaiset mestarit väänsi putkia ja atoja foorumilaisten iloksi. Nykyään coilit vääntyy lähes itsestään, atot tuottaa kaikki helvetisti makua&höyryä, modit puskee watteja hulluna ja akkukapasiteettia piisaa, vaikka naapuriin. Thrill is gone, baby!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #54578
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Moikka kaikille pitkästä aikaa!  jostain syystä tapatalk ei toimi mun puhelimessa enää ja olin unohtanut jo salasanatkin....nyt päätin piipahtaa ja katsoa mikä meno? Yhtä hiljaista kuin ennenkin 
    Itse oon ollut tiiviisti töissä 2kk ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti, kaikki on töissä päin persettiä ja mulla alkaa jo ylityöt paukkuu vaikka ollaan vasta helmikuussa  koko ajan pitää päivystää, kun ei ole tekijöitä ja uupumus alkaa kolkuttaa ovella.Edellisvikolla tuli tunteja 90 kun joutuu 24/7 juosta 650 kpl kiinteistöjä hoitamassa! Asiaa ei oo auttanut yhtään ferritiinin lasku joka oli 13 ja nyt rautaa syödään ja katotaan nouseeko?
    Liikuntaa ei ole päässyt harrastaa, koska oon töissä koko ajan ja sitte nukun muun ajan  Työkuviot on muuttuneet ihan järkyttäviksi Kotikatuun siirryttäessä ja aionkin hakea ensi vuonna kouluun ja vaihtaa alaa johonkin akkojen hommiin 來 Nyttenkin päivystän ja odotan puhelimen soittoa.
    Muuten menee hyvin! Minä ja lapset ollaan pysytty terveinä ja olen tienannut hyvin paiskiessa duunia.Kiva nähdä että porukat jaksaa täällä vielä heilua ja aion jatkossa käydä itsekin nyt useammin, nyt on ollut vaan niin kiire.Terkkuja ihan teille kaikille ihanille! ❤
    Itsekin ollut kiinteistönhoitajana ja jostain syystä minunkin piti kyllä vetää urakkavauhtia melkein kokoajan... Vaatii kyllä kuntoa ja hermoja. Tuo jatkuva päivystäminen ja 90 tunnin työviikko kyllä kuulostaa jo hyväksikäytöltä ja aivan järjettömältä Kiitos kuitenkin terkuista! Oli kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Voimia! Ja toivotaan että tulee jokin järki nyt tuohon sinun työnantaja puoleen pikaisesti.

     
     
  19. #54579
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Onpa ihanaa kun tänne on tullut näin monta viestiä viime käynnin jälkeen!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Foorumit kun tuli, niin newsgroupit hiljeni. Nyt kun foorumit hiljenee, niin missä ne kaikki on nyt ? Ei ainakaan newsgroupeissa
    Omat ympyrät facebookissa tai sit oikea elämä
    No jos mä oon liian vanha tiktokille ja jodelille, niin ilmeisesti liian nuori newsgroupeille koska oli ihan uusi juttu mulle Tai sitten olin niihin aikoihin vain demissä, ii2.orgissa ja tietty ihkudaa GALTSUSSA irkkaamassa!!!1

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Esim. Discord ja Line on kieltämättä parempia, kuin tälläinen perinteinen foorumi. Pelaillut yhtä "rallipeliä" jo useamman vuoden, ja pelitiimillä keskusteluihin/vinkeihin käytössä Discord. Itse ainakin tykkään, ja ehkä nämä entiset foorumeita käyttäneet ovat siirtyneet helpommin kännykälle sopiviin sovelluksiin?
    Discordia tulee käytettyä välillä, mutta en ole ajatellu että se olis vaihtoehto foorumeille, tai sit sillä on enemmän käyttätarkoituksia kuin vielä tiedän... Oon siis käyttänyt sitä kuulokkeilla paskan jauhamiseen kun oon koittanut opetella pelaamaan (mahtavalla menestyksellä esim. Overwatchia, miten niin hitaat refleksit mulla... ) tietokoneella ja oon sitten Pörrin pelitiimin kanssa samoilla linjoilla. Osa heistä saattaa käydä vielä joskus täälläkin, että terkkuja vaan, tuun taas joku ilta pilaamaan kaiken! Mitä rallipeliä Pottula pelaat? Ootko pelannu GTA:ta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Onpas ollut viimeinen puoli vuotta hammentavaa aikaa. Kaksi mahtavaa kumppania ( Joanna ja Dean), ulkonako muuttunut huomattavasti ja hymyilen jatkuvasti ilman varsinaista syyta. Ajatusmaailmakin on muuttunut aikaisemmasta mustavalkoisesta reilusti pehmeammaksi.

    Taltako pitaisi elaman tuntua?
    Onnea onnen löytämisestä! Tunnistan tuon ajatusmaailman pehmenemisen, jo sitäkin myötä elämä alkaa tuntua aina vaan paremmalta Tai sitten se on mulla vaan pää mikä pehmenee...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Moikka kaikille pitkästä aikaa!  jostain syystä tapatalk ei toimi mun puhelimessa enää ja olin unohtanut jo salasanatkin....nyt päätin piipahtaa ja katsoa mikä meno? Yhtä hiljaista kuin ennenkin 
    Itse oon ollut tiiviisti töissä 2kk ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti, kaikki on töissä päin persettiä ja mulla alkaa jo ylityöt paukkuu vaikka ollaan vasta helmikuussa  koko ajan pitää päivystää, kun ei ole tekijöitä ja uupumus alkaa kolkuttaa ovella.Edellisvikolla tuli tunteja 90 kun joutuu 24/7 juosta 650 kpl kiinteistöjä hoitamassa! Asiaa ei oo auttanut yhtään ferritiinin lasku joka oli 13 ja nyt rautaa syödään ja katotaan nouseeko?
    Liikuntaa ei ole päässyt harrastaa, koska oon töissä koko ajan ja sitte nukun muun ajan  Työkuviot on muuttuneet ihan järkyttäviksi Kotikatuun siirryttäessä ja aionkin hakea ensi vuonna kouluun ja vaihtaa alaa johonkin akkojen hommiin 來 Nyttenkin päivystän ja odotan puhelimen soittoa.
    Muuten menee hyvin! Minä ja lapset ollaan pysytty terveinä ja olen tienannut hyvin paiskiessa duunia.Kiva nähdä että porukat jaksaa täällä vielä heilua ja aion jatkossa käydä itsekin nyt useammin, nyt on ollut vaan niin kiire.Terkkuja ihan teille kaikille ihanille! ❤
    Onpa ihana kuulla sustakin "Akkojen hommiin" vaihtaminen on varmasti hyvä ajatus, oot niin monta vuotta jo jaksanut tuota rallia, niin saa vähän seesteisemmäksi menoa...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Täällähän on vanhaa koulua, vaikka kuinka paljon Itse käyn varmaan 1-3 kertaa vuodessa foorumilla pyörähtämässä, mutta toista se oli ennen kun töiden lomassakin piti foorumille tömistellä. Sellaista se on, kun laitekanta ja tekniikka on muuttunut niin valtavirtaiseksi, että vaikee näistä on enää innostua samalla tavalla kuin ennen. Voi pojat ja leidit, kun se oli hienoa aikaa kun kotimaiset mestarit väänsi putkia ja atoja foorumilaisten iloksi. Nykyään coilit vääntyy lähes itsestään, atot tuottaa kaikki helvetisti makua&höyryä, modit puskee watteja hulluna ja akkukapasiteettia piisaa, vaikka naapuriin. Thrill is gone, baby!
    Mulla on sama että muistaa aika harvoin täällä enää poiketa, ja vielä harvemmin kirjoittaa mitään. Kun silloin ennen wanhaan tuli tosiaan käytyä monta kertaa päivässä ja aina piti kirjoittaa jotain

     
     
  20. #54580
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Muistatteko kun silloin ennen wanhaan kirjoitin usein monta viestiä peräkkäin ja laitoin 100 pupugifiä päivässä?


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •