Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54701
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä olin unohtanu käydä täällä! Jotenkin jääny kaikki somet ja foorumit Onko teillä joku salafoorumi discordissa? Mulle se on tuttu vain siitä kun opettelen pelaamaan Overwatchia, ja sen kautta oman tiimin kanssa voi jutella. Oon oppinut jo pelisanastoa eli VOI VITTU SAATANA MÄ KUOLIN MÄ TAPAN TON SAATANA KUOLE HIILAA MUA PERRRRKELE AAARRRR MÄ KUOLIN!!!! Mulla on nykyään oikeen pelikone (ei oo Applen ) jonka tärkein ominaisuus on tietenkin discovalot.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Tuitui on kakkapylly
    Ai mää vai

     
     
  2. #54702
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ai mää vai

     
     
  3. #54703
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Elä ny oo tuommone!!


    Mä katon Mad Menia, tää on ihan timanttinen sarja. Olisinpa eläny 60-luvulla (New Yorkissa, en ehkä jossain 60-luvun Tyrväällä ) kun kaikki oli niin eleganttia ja jollain tavalla kuitenkin leppoisaa.

    Ja ootan että tuo muhun integroitu 5G-siru saavuttaa täyden tehonsa niin viittis sit käydäkkin taas jossain

     
     
  4. #54704
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä katon Mad Menia, tää on ihan timanttinen sarja. Olisinpa eläny 60-luvulla (New Yorkissa, en ehkä jossain 60-luvun Tyrväällä ) kun kaikki oli niin eleganttia ja jollain tavalla kuitenkin leppoisaa.
    Mä kattelin Mad Meniä puol kautta ja sit alko olee aika nähty. Ei se huono ollu, ei vaan järin mielenkiintonen. Aiheeseen liittyen tekis mieli kattoo The Killing uusiksi. On nääs ihan Twin Peaks sarjan kamaa, salaperäistä kikkailua ja ihme syksytunnelmaa.

    E: Ainakin eka kausi. Siitähän se mahalasku taas lähti kuten tapana sarjoilla.

     
     
  5. #54705
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä kattelin Mad Meniä puol kautta ja sit alko olee aika nähty. Ei se huono ollu, ei vaan järin mielenkiintonen. Aiheeseen liittyen tekis mieli kattoo The Killing uusiksi. On nääs ihan Twin Peaks sarjan kamaa, salaperäistä kikkailua ja ihme syksytunnelmaa.

    E: Ainakin eka kausi. Siitähän se mahalasku taas lähti kuten tapana sarjoilla.
    Mad Menin tunnelma on semmoinen viipyilevä, tyylikkäällä tavalla. Siksi se on jotenkin tosi rentouttava sarja vaikka siinä käsitellään hankaliakin asioita. Tykkään myös siitä että se on sillä tavalla realistinen, että jotkut asiat eivät ratkea koskaan ja jotkut asiat vaan jää kesken.

    The Killing menee ehdottomasti katselulistalle, se on kova suositus jos samassa lauseessa mainitaan Twin Peaks! Voisi Twin Peaksinkin katsoa taas uudelleen syksyllä, siinä tosiaan on niin syksyn tunnelmaa ja sitä kuuluu katsoa pimeinä iltoina. Sitä uudempaa tuotantoa en ole katsonut. Meni aikoinaan muutama vuosi siinäkin että katsoin Twin Peaksin uudelleen kun suutuin teininä siitä sarjan lopusta, koin itseni huijatuksi enkä tajunnut mitään

     
     
  6. #54706
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    The Killing menee ehdottomasti katselulistalle, se on kova suositus jos samassa lauseessa mainitaan Twin Peaks!
    No saatto olla vähän mainosmiähen puheita. En tiedä mutta jotain siinä tunnelmassa vaan oli samaa tai ehkä vaan se että ekalla kaudella selvitettiin teinitytön tappajaa? En oikeastaan edes muista niitä muita kausia, mitä ihme tuubaa lienee ollut. Hahmot ja niiden suhteet tosin kehitty kivasti muistaakseni.

     
     
  7. #54707
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Turinoita. Tanaan tuli tayteen vuosi HRT:lla. Olen saattanut muuttua hieman


    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  8. #54708
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Poliiseilla olis varmaan parempaakin tekemistä launtai-iltana kuin kantaa aikuisia kapinallisia linja-autoon
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #54709
    Stadin pesuautot asialle niin lähtee isommatkin roskat.

     
     
  10. #54710
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Eipä olleet kapinalliset sähköautolla liikkeellä, dieseliltä kuulosti
    Screenshot 2021-10-02 at 22-35-26 Elokapina aiheutti täyskaaoksen rikkomalla lakia - kävi myös k.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #54711
    Apinakapinaliike pitäisi laissa kieltää,jatkuvasti rikkomassa lakia.

     
     
  12. #54712
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Jaaha, vai tarttis La Palman tulivuoren purkaus pysäyttää
    Taitaa olla todellisuus hukassa tuolta porukalta?

    Viimeksi muokannut arskaxx; 04.10.21 kello 12:28.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #54713
    Joo,sinne vaan apinat vuoren sisään.

     
     
  14. #54714
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Mulla VPG 70VG / 30PG, paljos PG pitää lisätä, että tulee 50/50 ???, siis vaikka litran kokonaismäärään...
    Viimeksi muokannut jasufin; 05.10.21 kello 19:01.

     
     
  15. #54715
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Sanoisin, että litraan pitäis lisätä 400ml pg:tä, niin sit olis 1,4l 50/50 ???
    Voin olla väärässäkin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #54716
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Kun puhutaan 30/70, nii onkos kyse tilavuus vai ominaispainoista ???

    Eikä se nyt silleen millin päälle oo, toi 400 on varmaan ainakin lähellä..., itekkin päättelin, että tota luokkkaa...

    Tattis arska...

     
     
  17. #54717
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Tilavuuden mukaan kai mennään, niin olen käsittänyt ja sen mukaan sekoittelen ite
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #54718

     
     
  19. #54719
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    En taas ymmärrä. Jos tartten passin tai henkilökortin, niin miten sen saa kun ei ole ennestään kumpaakaan, vain ajokortti.
    Ajokortti ei kelpaa henkilöllisyyden todistamiseen, jos haen passia tai henkilökorttia poliisiasemalta, Matkahuollon, R-kioskin tai muun alihankkijan toimipisteestä..
    Jaa mut onnistuukohan valtakirjalla tms. ????
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #54720
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Valtakirjalla pitää valtuuttaa joko passin tai henkilökortin omaava henkilö noutamaan asiamieheltä. Poliisilaitokselta jos noutaa niin silloin taitaa saada ajokortilla ulos, ehkä, muistaakseni

    Edit* Kehotan olemaan ajoissa liikkeellä jos asioita Turun poliisiasemalla, itselläni kesti verkkohakemuksen tekemisestä siihen että passi oli hyppysissä n. 3kk. Ei ollut vapaita aikoja asemalla pahemmin tarjolla, kun piti käydä tunnistautumassa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •