Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54601
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Kerran kärynnyt "huulirasvasta", niin hiukan vaikea uskoa, et olis edelleenkään puhtaat jauhot pussissa
    Tää ei ole ainoa ylivoimainen voitto viimeaikoina.. Ton muijan sijassa hiihtelisin vähän iisimmin, ettei tuu noin isot erot
    Screenshot_2021-03-02 Murskaavaa ylivoimaa – Therese Johaug hiihti jälleen MM-kultaa, Riitta-Lii.png
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #54602
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Tulipa vastaan outo kysely, tupakasta ja sähköröökistä :O
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #54603
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Tulipa vastaan outo kysely, tupakasta ja sähköröökistä :O
    Voitko laittaa vähän enemmän infoa kyselystä? Löytyykö joku linkki missä tuohon voisi osallistua? Jos ei, niin onko mainintaa mikä taho on kyselyn tekijä ja/tai sen teettäjä?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  4. #54604
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Olen osallistunut kyselyihin Norstatsurveys (https://www.norstatpanel.com/fi) sivustolla ja tienannut muutaman elokuvalipun

     
     
  5. #54605
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Olen osallistunut kyselyihin Norstatsurveys (https://www.norstatpanel.com/fi) sivustolla ja tienannut muutaman elokuvalipun
    Ok, kiitos tiedosta! Olisi ollut mukava tietää onko kyselyn teettäjä tupakkayhtiö, terveystoimija vai joku muu, mutta se ei taida käydä kyselystä ilmi.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  6. #54606
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Jotain hämminkiä viestien lähetyksessä tai oli ainakin just äsken???

    Edit: No tää lähti näköjään. Taisin ite kämmätä jotain??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #54607
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Ilon pilluuta taas pitkästä aikaa.

    Vaihtoehtomediasta kuultua: Jos/kun ihminen ottaa sen koronarokotteen, hänen vakuutusyhtiollään ei ole välttämättä mitään perusteita maksaa korvauksia ko. piikkien mahdollisista haitallisista seuraamuksista.
    Pitänevät kai sitä rokotteen sijaan 'kokeellisena' hoitomuotona.

    Kyseisiä rokotteita valmistavat firmatkin ovat päässeet kuin koira veräjästä; maksu lankeaa niiden sijaan valtiolle. Jos oikein muistan, niin moinen synninpäästö taisi olla hallituksen laatima. Eikä vain Suomessa.

     
     
  8. #54608
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nii-in. Saa nähdä että onko jotain haittavaikutuksia... Ja koska mahtaa näkyä jos näkyy? Itse otin ensimmäisen piikin jo Astra Zenecaa kun kuulun riskiryhmään 1. Jos olisin kovakuntoinen nuorempi niin varmasti olisin vielä harkinnut rokotteen ottamista... Ehkä... En tiedä

     
     
  9. #54609
    No tietty vastuuvapaus on myönnetty, vakuutuksista ei tule korvauksia. Jos otat, niin olet koekaniini. Onhan noita normi rokotteitakin tarjolla, mutta haluavat dna muokkaajaa työntää ihmisiin. Mitäpä noista, jokainen tekee niinkuin lystää. Itsellä tökkii kyllä nuo abortti sikiöistä/vauvoista tehdyt rokotteet senverran, että jätän väliin. WHO on virallisesti todennut esim maskit aivan turhiksi leviämisen eston suhteen, tietty jos virus on > . Tuon kokoinen ja maskin pienimmät reiät > o tuon kokoisia, niin käyhän se järkeen

     
     
  10. #54610
    Joku verenvirtaus häiriö, mutta, nyt innostuin näistä ns niche tuoksuista ei ole moisia vielä ollut. Senverran järki vielä luistaa, että ostin vain 8 samplea a2ml. Xerjoffilta pistin.....mitäs hittoa oikein pistinkään......hmmm
    Alexandria II, Naxos, La Capitan, More then words, Don, 1888, Commandante ja sit joku gentiluomo versio jostain Mefisto, piti tarkistaa

    tässä pitää jotain ajanvietettä keksiä, jos nyt vaikka sit tämmöstä, kun iem kilkkeet on euroopan kaupoista loppu tällä hetkellä, ne ainakin mitä haluaisin kokeilla.

    rohkeesti lupaavat toimituksen maanantaille, noille tuoksuille, Italiasta
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 12.03.21 kello 18:34.

     
     
  11. #54611
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Kävin tossa yhdellä sukupuu sivulla kattelemassa kun yks sukulainen on sinne tietoja laittanut,
    Yllättäviä yhteyksiä (kaukaisia) löytyy muutamiin tunnettuihin henkilöihin

    Urho Kekkonen
    Ronald Reagan
    Loiri
    Tsaari Nikolai 2
    Ruotsin kunkku
    Sauli Niinistö
    Eino Leino

    Pahnanpohjimmaisena Sanna Marin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #54612
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kävin tossa yhdellä sukupuu sivulla kattelemassa kun yks sukulainen on sinne tietoja laittanut,
    Yllättäviä yhteyksiä (kaukaisia) löytyy muutamiin tunnettuihin henkilöihin

    Urho Kekkonen
    Ronald Reagan
    Loiri
    Tsaari Nikolai 2
    Ruotsin kunkku
    Sauli Niinistö
    Eino Leino

    Pahnanpohjimmaisena Sanna Marin
    Aika hämyltä vaikuttaa. Itse voisin oluen voimalla laatia vaikka mitä yhteyksiä aina faaraoihin asti. Luottaako ko. tietolähde ainoastaan omaan itseensä, vai löytyykö taustalta kenties aidosti asiaan perehtyneiden asiantuntijoiden ääni.

     
     
  13. #54613
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Aika hämyltä vaikuttaa. Itse voisin oluen voimalla laatia vaikka mitä yhteyksiä aina faaraoihin asti. Luottaako ko. tietolähde ainoastaan omaan itseensä, vai löytyykö taustalta kenties aidosti asiaan perehtyneiden asiantuntijoiden ääni.
    Geni.com sivustolla on kai tietokannassa yli 100 miljoonaa käyttäjää ja heidän esivanhempiansa. Eli kyllähän noista teoriassa saa kaivettua yhteisiä tekijöitä syntymäaikojen/paikkojen/nimien perusteella??
    Tai sit niillä on joku Facebookin "ihmisiä joita saatat tuntea" tapainen algoritmi, jotka on ihan neverhööd
    Viimeksi muokannut arskaxx; 16.03.21 kello 14:47.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #54614
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Mun Nautilus fanitus alkoi jo 60-luvulla
    Ja toki se sukellusvenekin oli silloin kova juttu kun oppi lukemaan

    458403858-orig.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 19.03.21 kello 10:34.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #54615
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Jotenkin arvasin tämän. Koko viikko sanottu, ettei suomessa ole tarvetta keskeyttää Astran rokotteiden käyttöä ja kuinkas sitten kävikään..

    Screenshot_2021-03-19 Etusivu.png
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #54616
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä en jotenkin luota noihin rokotteisiin enkä uskalla ottaa

     
     
  17. #54617
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä en jotenkin luota noihin rokotteisiin enkä uskalla ottaa
    Mä oon vielä kahden vaiheilla, ottaako vai eikö ottaa, kas siinä pulma

    Vielä on aikaa miettiä. Hitaasti sujuu rokotukset suomessa. Meidän pikkukunnassa rokotetaan n.3% viikossa eli teoriassa menis 30 viikkoa koko hommaan, mutta sit kun tulee ne toisen piikin ottajat sotkemaan väliin, niin saattaa venyä ens vuoden puolelle. Ja sit näkee, et tehoaako tää nykyinen edes sen aikaisiin muunnoksiin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #54618
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä oon vielä kahden vaiheilla, ottaako vai eikö ottaa, kas siinä pulma

    Vielä on aikaa miettiä. Hitaasti sujuu rokotukset suomessa. Meidän pikkukunnassa rokotetaan n.3% viikossa eli teoriassa menis 30 viikkoa koko hommaan, mutta sit kun tulee ne toisen piikin ottajat sotkemaan väliin, niin saattaa venyä ens vuoden puolelle. Ja sit näkee, et tehoaako tää nykyinen edes sen aikaisiin muunnoksiin
    Sitä miettiessä olisin sen kannalla, että kannattaa kaivaa kaikki mahdollinen tieto, mitä vaan pystyy, ko. rokotteista, jos sellaisen aikoo ottaa. Mutta loppupeleissähän se on yksilön oma valinta. Lukuunottamatta ihmisiä, jotka ovat esim. vanhustenkodissa täysin hoitohenkilöstön armoilla.

    Mielestäni "se olisi hyvä ottaa" ei ole mikään peruste osallistua lääketieteelliseen kokeeseen, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan voi tietää. Täyttävätkö ko. rokotteet edes rokotteen määritelmää? Mene ja tiedä, koska siitä on niin paljon ristiriitaista 'tietoa' liikkeellä.

    Esim. oma vakuutusyhtiöni ei korvaa mahdollisia k-rokotteen haittavaikutuksia. Vastuu on siirretty Suomen keskinäiselle lääkevahinkovakuutusyhtiölle https://www.laakevahinko.fi/.
    Erikoista tuossa sivustossa on se, että siellä ei ole vakuutusehtoja kokonaisuudessaan muutakuin englannin kielellä.

     
     
  19. #54619
    Eiköhän ne korkeasti koulutetut, vuosikymmeniä rokotteita ja tartuntatauteja tutkineet tohtorit, virologit, mikrobiologiit, epidemiologit, ym tee tiedonhankinnan meidän puolesta.

    Rokotevastaisuuden yleistyessä saattaa mennä hyvinkin pitkä aika kansojen immuunivasteen saamisessa. Monissa maissa sairaalat ovat liemessä koronan kanssa. Kannattaa lukaista vaikka Viron tilanteesta. Suomessakin moni hoitaja miettii alan vaihtoa, koska koronatilanne on kurittanut heitä kovalla kädellä. Jos sairaalat täyttyvät koronapotilaista, niin voimme heittää hyvästit hoitotakuulle muissa sairauksissa. Hoitotakuutahan on koronatilanteen takia jouduttu jo siirtämään.
    Viimeksi muokannut Karvapersus; 21.03.21 kello 09:31.

     
     
  20. #54620
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä en jotenkin luota noihin rokotteisiin enkä uskalla ottaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä oon vielä kahden vaiheilla, ottaako vai eikö ottaa, kas siinä pulma

    Vielä on aikaa miettiä. Hitaasti sujuu rokotukset suomessa. Meidän pikkukunnassa rokotetaan n.3% viikossa eli teoriassa menis 30 viikkoa koko hommaan, mutta sit kun tulee ne toisen piikin ottajat sotkemaan väliin, niin saattaa venyä ens vuoden puolelle. Ja sit näkee, et tehoaako tää nykyinen edes sen aikaisiin muunnoksiin
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Sitä miettiessä olisin sen kannalla, että kannattaa kaivaa kaikki mahdollinen tieto, mitä vaan pystyy, ko. rokotteista, jos sellaisen aikoo ottaa. Mutta loppupeleissähän se on yksilön oma valinta. Lukuunottamatta ihmisiä, jotka ovat esim. vanhustenkodissa täysin hoitohenkilöstön armoilla.

    Mielestäni "se olisi hyvä ottaa" ei ole mikään peruste osallistua lääketieteelliseen kokeeseen, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan voi tietää. Täyttävätkö ko. rokotteet edes rokotteen määritelmää? Mene ja tiedä, koska siitä on niin paljon ristiriitaista 'tietoa' liikkeellä.

    Esim. oma vakuutusyhtiöni ei korvaa mahdollisia k-rokotteen haittavaikutuksia. Vastuu on siirretty Suomen keskinäiselle lääkevahinkovakuutusyhtiölle https://www.laakevahinko.fi/.
    Erikoista tuossa sivustossa on se, että siellä ei ole vakuutusehtoja kokonaisuudessaan muutakuin englannin kielellä.
    Itse sain ko piikin viime viikolla Helsingissä kun kuulun riskiryhmään, olkapää(t) muutaman päivän kipeenä ja parina päivänä vilun väreet puistatti puolen päivän aikaan, kesäkuussa se toinen piikki.
    Ja siitä riskiryhmään kuulumisesta, minulla on marevan jolla estetään/yritetään estää kai tukoksia aivoissa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •