Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54581
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitä rallipeliä Pottula pelaat?
    Se on vaan yksi kännykkäpeli, mitä tulee tabletilla pelailtua.
    Aikanaan tuli pelailtua enemmänkin PC:llä, mutta kyllästyin siihen ratin ja polkimien jatkuvaan asettamiseen ennen pelaamista. Ja lisäksi joku kuppipenkki olisi ollut kova sana, että olisi päässyt oikeasti kunnolla "ajamisen" makuun.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Muistatteko kun silloin ennen wanhaan kirjoitin usein monta viestiä peräkkäin ja laitoin 100 pupugifiä päivässä?
    Unohdit ne päivittäiset 50 marsugifiä.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #54582
    Morjensta pöytään.

    työ: olisin ihan valmis eläkkeelle, ei ihan hirveästi jaksa kiinnostaa......kun siirryin 4pväiseen vkoon, niin ajattelin et olis enemmän vapaata, noh, onhan se 1pvä enemmän, ikäänkuin. Pitäs varmaan pyrkiä 3pvään vkossa koska ihan varmasti useampana vkona sekin olis mahdollista. Tosin hieman epäilen, ettei siitä enään maksettaisi täysiä tunteja kuten nytPitäs varmaan ihan oikeasti mennä vaikka opiskelemaan tai jotain muuta viisasta, alkaa motivaatio olla melko loppu. Enkä nyt valita rahasta, kyllä sillä toimeen tulee. Muutaman kuukauden olin ”liiton rahoilla”, jos ei olis säästöjä ollut, niin voihan nenä! Kuitenkin ihan kovilla pohjilla olttiin muka tienattu
    Ei niillä liiton rahoilla kyllä edes ihan perus elämää oikein pidetä yllä, toki se on helposti tuplat/triplat johonkin perus työttömyys mikälie rahaan.
    mut jos on tottunut johonkin 3000€ nettoon, niin ei helvetissä, mut tulihan kokeiltua. Onhan se pirun vaikea lähteä laskemaan ihan perus elinkustanuksia, vuokrat/sähköt jne jotka pitää hoitaa joka kk. Itsellä ei velkaa ole latiakaan, mutta silti on vähän piukea olo pöllönsilmän ympärillä kokoajan, et miten pärjää jos jotain sattuu? Ja tietty sattuu, emäntä menee taas veitsen alle, joten ilman muuta pitää ottaa vapaata, tarvittava määrä. Kuka kantaa puut ja ulkoiluttaa koiran jne toipumisen ajan, no miehän se oon. Toki sillä mitään väliä ole, semmosta se on
    SE päivä kun saa levätä, on se viimeinen pvä rupeen kyllä nostamaan eläkettä heti kun se on mahdollista, vielä olis muutama vuosi, siihen asti mennään täysillä! Ettei vaan jää semmonen fiilinki, että ei olis polttanut kaikkea, paitsi siltoja!

     
     
  3. #54583
    Että semmosta se keskiluokan kurjuus on, ettäs tiedätte ens vkolla katsomaan jaguaaria, jos sen vaikka omistais kun lämpö saapuuMersuakin mietin pitkästä aikaa, mut ei hirveesti kutita, ainakaan käytettävisssä olevien varojen rajoissa, muuten kyllä ja onhan se jagge aina jagge! Ei tuu joka kulmalla vastaan. On melkolailla hinta/laatu kohillaan. Onhan tässä muutama kk lämpimään aikaa pähkäillä, jaguaarit talvehtii kuitenkin talvella

     
     
  4. #54584
    Mikäs Jagge kiikarissa?

     
     
  5. #54585
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Vähän kylmäs aamulla kun piti avata foorumi ja selain ilmoitti tylysti "Palvelinta ei löydy"
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #54586
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Ehdin jo ihmetellä, et outo talvi kunnei tarvi hiekoittaa pihaa??
    No tulihan se vesikeli ja pikku pakkanen eli nyt pitää vähän leca mursketta levitellä..
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #54587
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Että semmosta se keskiluokan kurjuus on, ettäs tiedätte ens vkolla katsomaan jaguaaria, jos sen vaikka omistais kun lämpö saapuuMersuakin mietin pitkästä aikaa, mut ei hirveesti kutita, ainakaan käytettävisssä olevien varojen rajoissa, muuten kyllä ja onhan se jagge aina jagge! Ei tuu joka kulmalla vastaan. On melkolailla hinta/laatu kohillaan. Onhan tässä muutama kk lämpimään aikaa pähkäillä, jaguaarit talvehtii kuitenkin talvella
    Ajattelit jotain uudempaa jaggea vai? Mun naisystävän tyttärellä on vanha x-type vm.2004. Vai ajattelitko jotain vanhempaa luksus jaggea?

     
     
  8. #54588
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ehdin jo ihmetellä, et outo talvi kunnei tarvi hiekoittaa pihaa??
    No tulihan se vesikeli ja pikku pakkanen eli nyt pitää vähän leca mursketta levitellä..
    Leca mursketta. Eipä ole tullut mulle koskaan mieleen enkä ole edes kuullut asiasta. Mutta sehän on kevyttä ja ilmeisesti toimivaa? Miksi en ole tästä kuullut? Sepelistä vaan kuulee..?

     
     
  9. #54589
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Leca mursketta. Eipä ole tullut mulle koskaan mieleen enkä ole edes kuullut asiasta. Mutta sehän on kevyttä ja ilmeisesti toimivaa? Miksi en ole tästä kuullut? Sepelistä vaan kuulee..?
    Just tuo keveys on se paras pointti. Kevyesti kulkee kainaloissa pari säkkiä, mut koitappa samaa vastaavankokoisilla (25l) sepelisäkeillä
    Toinen juttu on et se kelluu veden pinnalla eli kun on lätäköitä jään päällä, niin niiden jäätyessä ne on valmiiksi hiekoitettu
    Huonoja puolia sit se et, niitä murusia tahtoo vaan kulkeutua sisälle asti ne on hiton teräviä paljaan jalan alla
    Ja kovalla tuulella hankala saada pysymään siinä mihin on tarkoitettu, joskus oon vähän kosanilla lämmittänyt ensin
    Viimeksi muokannut arskaxx; 22.02.21 kello 18:48.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #54590
    Alkaskohan kohta oleen yleislakon paikka et saatais toi täystuho jallitus pihalle:https://www.iltalehti.fi/autouutiset...jTy1EndGGTyMrY

     
     
  11. #54591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Ajattelit jotain uudempaa jaggea vai? Mun naisystävän tyttärellä on vanha x-type vm.2004. Vai ajattelitko jotain vanhempaa luksus jaggea?
    XJ(R)6, varmaankin x300 koppanen. Ihan harrasteeksi, jos löytyy ruosteeton ja hyvänä pidetty yksilö. Toisaalta mersukin on kokoajan seurannassa, sekin voisi olla vaikka w211, ei mikään amg. Ihan siis noin 5K€ luokkaa. Yleensä on harrasteet teknisesti kuitenkin muuteltu omaan makuun, mersu voisi olla kaikinpuolin järkevämpi. Saa nyt nähdä mihin nuo uudet rakentelumääräykset täsmentyvät.

     
     
  12. #54592
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Alkaskohan kohta oleen yleislakon paikka et saatais toi täystuho jallitus pihalle:https://www.iltalehti.fi/autouutiset...jTy1EndGGTyMrY
    Mä todellakin toivon ettei tää mene läpi, ihme paskaa taas itse oon luopunut autosta, mutta olis tarkotus hommata taas jossain vaiheessa.

    Lähetetty minun SM-A405FN laitteesta Tapatalkilla

     
     
  13. #54593
    Kyllähän se menee jos kansa ei vastusta näitä hulluuksia.Asialle pitäis tehdä jotain NYT eikä sitten kun se on voimassa.

     
     
  14. #54594
    Jahas,alkaa kansan mitta täyttymään:https://www.facebook.com/groups/1595868463917799/

     
     
  15. #54595
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    "Muutama" juoma lumi kylpy sauna niistä on tä ilta tehty

    Lähetetty minun GM1913 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #54596
    Uli uli saatana, muuttakaa pois sieltä vitun skutasta ja menkää oikeisiin töihin paskan kyntämisen sijasta. Ketä kiinnostaa joku löpön hinta herran vuonna 2021.

     
     
  17. #54597
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563


    Lähetetty minun SM-A405FN laitteesta Tapatalkilla

     
     
  18. #54598
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Uli uli saatana, muuttakaa pois sieltä vitun skutasta ja menkää oikeisiin töihin paskan kyntämisen sijasta. Ketä kiinnostaa joku löpön hinta herran vuonna 2021.
    Hyvä kun otit asian puheeksi. Tuo "ketä kiinnostaa" -asenne on juurikin se tekijä, johon ns. 'päättäjät' luottavat, yrittäessään kaikin keinoin ajaa tämän maan suohon. Mutta kiva homma kun avauduit, kerrothan jatkossakin kuulumisia.

     
     
  19. #54599
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Olutpaasto kuulostaa hyvältä, mut mitä oon kokeillut, niin viimeistään illalla tulee sen verran nälkä, et heikottaa

    Screenshot_2021-03-01 Yhdysvaltalaismies paastoaa oluen voimin Ihmiskeho on ihmeellinen asia .jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #54600
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Olutpaasto kuulostaa hyvältä, mut mitä oon kokeillut, niin viimeistään illalla tulee sen verran nälkä, et heikottaa
    Tuossa tulee selkeä suolan puute. Sipsejä kaveriksi, niin jaksaa hyvin.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •