Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 1 / 2700 1234511511015011001 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Höyry-Off-topic

    Olisikkos ideaa tehdä sivustolle offtopic osio? Ideana tässä on se, että tämä toisi paljon lisää luettavaa foorumille ja tätäkautta lisää aktiivisia foorumilaisia. Toisaalta foorumi pysyy helpommin siistinä kun vain e-savukkeista voi keskustella.
    Mielipiteitä?

     
     
  2. #2

    Vs: "Off topic" osio

    Tämä "Sivusto & Yleinen keskustelu" -alue oli ennen kaksi erillistä aluetta mutta ketjuja oli niin vähän että yhdistin ne. Jos on tarvetta niin voihan ne jakaa uudelleen.

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: "Off topic" osio

    Itsekään en tämmöstä aluetta ensin edes huomannut, tosin en sen suuremmin etsinyt. (Riittänyt kahlattavaa tuolla e-tupakkiasioiden puolella )

    Mutta siis itse asiaan, yleensä nää ylimmät osiot on just semmosia "sivusto ja palstan ohjeet" jne osioita jonka takia en ite oikeestaan koko aluetta avannut.
    Jos tää ois pelkkä "Yleinen keskustelu" (tai esim "Small Talk") ja löytyis tuon "Elektroninen Savuke" -otsikon alta, niin ois todennäköisesti ollut ensimmäisenä auki.

    Saattaa tosin olla vaan mun näkemys. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: "Off topic" osio

    Meinasin jo heittää ihan konkreettista ehdotustakin rakenteesta ja siitä, että mitä itse siirtäisin mihinkin, kunnes huomasin, että topicceja tosiaan on yksi sivullinen.

    Eipä tuollainen siis toistaseks ole kovin ajankohtaista. Ennemmin käyttää resursseja siihen, että sana leviää
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    voishan vizzu siirtää tän offtopic ketjun tahmaksi, ja tyhjentää aina määräajoin. tms.

    höyryttelyä vapaaotteella- olis ihan jees. mutta sitten; pieniä kysymyksiä, mikä kotieläin olisit, tänään vituttaa ja muut paskat vakiotopikit tulisivat myös kyseeseen.

    eli josko jokin chat-topikki? (vapaasti höyrytellen?)


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    kiitosta vizardille ketjujen järjestelyistä, nythän tää on eri hyvä.

    Tänään tulossa aika mahtavia ukkosia ainakin saimaalle, piuhat irti kun landella asutaan ja höyryä tuuleen!
    Onneks ei tänäänkään tule vilu. Päivän puheenaihe : narkolepsia!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: "Off topic" osio

    Mä en kestäs asuu maalla. Tai ois ainakin surgemasterit sun muut, että saa pitää koneet päällä :

    Se taitaa sit olla seuraava mistä pitäs vierottua tupakan jälkee...
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  8. #8
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Mä en kestäs asuu maalla. Tai ois ainakin surgemasterit sun muut, että saa pitää koneet päällä :

    Se taitaa sit olla seuraava mistä pitäs vierottua tupakan jälkee...
    siis mistä oot vierottumassa tupakin jälkeen? surgemastereista vai landesta? (joojoo, koneiden päälläpidosta 24/7)
    onhan nuo upsit ja vikavirtasuojat ja kaikki. se ei silti estäny sitä että rojut paukkuu kun ukkonen tulee "syliin". ehanaa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #9
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: "Off topic" osio

    Ei toi upsi kestä ku sen että kerkeää sammuttaa koneen yms.. Ja joo jos ukkone menee maasta taivaaseen nii ehkä se potku riittää menee kämpässä kaikenlaiset hypyt Joskus tuli korjattua keskus jossa oli muovin läpi kuparit hitsannu kiinni ja varmaan sulakkeet ku laukes linjan päästä.. (pääkytkimessä oli säädettävät 70-150A sulakkeet)

     
     
  10. #10
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: "Off topic" osio


     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: "Off topic" osio

    Toiselta foorumilta poimittu: Hitler and his Ecigs
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Toiselta foorumilta poimittu: Hitler and his Ecigs
    Olipa aika hulvaton pätkä!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  13. #13
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    Höyryä täynnä on kellarihuone tää. Ei helveta mitä kokemuksia;

    510driptippi ja LR-510ato isossa mega-akussa kiinni. nesteenä Heaven Juice Royal 18mg.

    onpahan mahtava ero verrattuna ego-t:hen. säätämistä mutta iltahöyryilyyn parhautta. selkeästi.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #14

    Vs: "Off topic" osio

    Viimeisimmällä juopottelu sessiolla tuli vedettyä melkein 3maxi askia analogista, eli toisin sanoen hairahduin pahuuden tielle..

    Nyt oon yrittäny saada "kiksit" takas eröökiin, mut ei onnistu. Erööki on ollu n.4päivää pöydällä ja vain ja ainoastaan oon analogista poltellut, heikko luonne ja silleen..

    Onko teillä muilla kauan analogista polttaneilla ollut samaa "probleemaa" ku mulla nyt? Itse olen +25vuotta vetänyt analogista, toisaalta ei ihme jos "retkahtaa" takas siihen suuntaan.

    Ajattelin että kevyen kännin kiskon päälle ja kokeilen "pakottaa" itseni höyryttelee, mut analoogi vetää partsille..

    Välttämättä tää ei tarvi mitään vastausta ku off topic osio, ajattelin vähän tunteita purkaa poies kirjottamalla tään.

     
     
  15. #15
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: "Off topic" osio

    Niksukiksit saa oikealla taktiikalla höyrylläkin. Suu täyteen höyryä ja sisäänhegitys, pidä siellä niin kauan kuin voit. Uusi satsi perään ilman "välihappea" 3 kertaa tuon voi toistaa ja neljännellä alkaa jo huippaamaan. Viisi on aika mahdoton.

     
     
  16. #16
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    niin, kaikki asiat vaativat selkärankaa ja oikeaa asennetta mikäli jotain muutosta johonkin asiaan on haluamassa. en minäkään jaksa rempata taloa tai tehdä polttopuita talven varalle, mutta tupakanpolton onnistuin lopettamaan. nää on näitä ja lisää kamaa driptippiin niin johan alkaa huippaamaan taas.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #17

    Vs: "Off topic" osio

    Jeps, näinhän se on

    Toi SiB77 niksi oli aika loistava, aamukahvit ja kunnon höyryt päälle. Tosin kyl edelleen käsi hamusi röökiä, mut ehkä se tästä taas alkaa tasaantuun

    Perksules, kesäloma on ohi ja huomenna takas oravanpyörään :/

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Niksukiksit saa oikealla taktiikalla höyrylläkin. Suu täyteen höyryä ja sisäänhegitys, pidä siellä niin kauan kuin voit. Uusi satsi perään ilman "välihappea" 3 kertaa tuon voi toistaa ja neljännellä alkaa jo huippaamaan. Viisi on aika mahdoton.
    Pakko oli testata! Toimii..
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: "Off topic" osio

    Luulis muuten että tupakkafirmat olis ekana tekemässä omia sähkösäppyrälaitteita markkinoille. Siinä se tulevaisuuden bisnes on kun nykyään kaikki on niin terveystietoisia että.

    Ettei vain olis tupakkafirmat yhtä jääräpäitä kuin öljy-yhtiöt että lakiteitse ja patentteja kahmimalla pakotetaan ihmiset käyttämään vanhentunutta tekniikkaa. :'(

     
     
  20. #20
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: "Off topic" osio

    En usko että tupakka firmat haluaa esauhu patentteja yms kahmia.. eikö se olis enemmän luovutuksen merkki.. Ja varmaan kumminki tuo tupakka pitää pintansa että ei kannata edes satsata sähkösavuihin.. Ja seki on ihme että ku patentti on hankittu nii tuotteiden hinnat nousee..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •