Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: NordicVapes.com

  1. #1
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    NordicVapes.com

    Lähestyivät tämmöisellä sähköpostilla:

    --------------------------------------------------------
    Moro Vapettaja!


    Tästä starttaa Nordic Vapesin uutiskirjeet. Ne on tarkoitettu kaikille laadukkaiden sähkösavukkeiden ja E-Nesteiden ystäville. Lähetämme kirjeen silloin, kun meillä on painavaa asiaa – ehkä kerran viikossa tai kahdessa, joskus harvemminkin. Tervetuloa mukaan!

    Muistat varmasti Phoenix Innovations:in? Suomalainen yritys joka keskittyi laadukkaiden höyrystimien kauppaan niin kivijalkakaupoissa kuin myös verkkokaupassa. Ikävä kyllä Suomen viranomaiset hankaloittivat Phoenixin toimintaa sen verran, että verkkokauppa ajettiin alas ja osa yrittäjistä päätti ratkaista tämän ongelman muuttamalla pois suomesta. Nordic Vapes on siis Phoenix Innovations:in manttelinperijä verkkokaupassa. Lähetämme tämän kirjeen sinulle, koska olet jo ollut asiakkaamme ja toivomme, että voisit tulevaisuudessa olla taas.

    --------------------------------------------------------

    Eli phoenix vapes noussut tuhkasta Maltalla? Voisi varmaan kauppias tännekkin rekkautua uudella nickillä ja heitellä hyviä tarjouksia kehiin.

    Ja ei, minulla ei ole itse kaupan kanssa muuta tekemistä kuin yksi tilaus phoenixiltä aikoinaan.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #2
    Olin lukevinaan fb:stä jonkin aikaa sitten että lähettävät tavarat Suomen sisältä, ainakin osan. Mikäli muistan oikein

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    Olin lukevinaan fb:stä jonkin aikaa sitten että lähettävät tavarat Suomen sisältä, ainakin osan. Mikäli muistan oikein
    Juu itselle ainakin paketti tuli mäntsälästä matkahuollolla ja tyytyväinen oon ollu, todella nopeaa toimintaa (~9.30 tilaus - 10.04 paketti otettu vastaa matkahuollossa - ~12.30 lähti matkaan mäntsälästä lahteen - 13.36 paketti lahen matkahuollossa odottamassa lastausta noutopisteeseen) eli matkahuollon lähipakettina tuli ja perskeleen lahen matkahuolto ei saanu sitä enää tuolloin vietyä ja oli perjantai niin meni maanantaihin että sain paketin. Mutta alku oli todella ripeää Elikkäs paikalle täältä plussia.

     
     
  4. #4
    Kiitos hazeus Plussista Ripeitä ollaan jatkossa myös. Laitoimme kaupalle oman ketjun joten tervetuloa sinnekkin turisemaan
    Kaikki vinkit ja kommentit enemmän kuin tervetulleita.

    - Valvir The DragonSlayer -

     
     
  5. #5

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •