Sivu 6 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 221

Aihe: Innokin iSub + iSub G

  1. #101
    Millasilla tehoilla ja millasia nesteitä vedät? mentholia ku höyryttelee siin 20w pintaan ni menee helposti yli viikko samalla atopäällä. toffee yms litkujen kanssa ei kyl ihan niin kauaa ku tarvii enempi tehoja et alkaa maistumaan hyvälle

     
     
  2. #102
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jalipon maitoa mekaanisen nokassa eli varmaan maksimissaan 25 wattia dropit huomioiden. VG-pitoisuus joku 70%

    Kyllä mä taidan vielä parit atopäät tilata ja testata max 50% VG:llä.
    Viimeksi muokannut ktdd; 20.06.15 kello 21:03.

     
     
  3. #103
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jalipon maitoa mekaanisen nokassa eli varmaan maksimissaan 25 wattia dropit huomioiden. VG-pitoisuus joku 70%

    Kyllä mä taidan vielä parit atopäät tilata ja testata max 50% VG:llä.
    Älä saatana maalaa piruja seinälle kun menin tämän ostamaan noh, halvalla pääs! Ja jos parit paketit atopäitä ajais läpi ja kattois tuloksen!

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Ihan yhtä hyvin tää toimii kun subtank valmiilla 0,5 päillä. VG77 Nestettä mennyt läpi noin 50ml 30watilla. Ihan käypänen keksintö varalaitteeksi.

     
     
  5. #105
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    3
    Moi. Onko kenelläkään muulla ongelmia atopäiden kanssa? Omassa Isub G:ssä jää pieni rako kun laittaa atopään sisälle, ja vuotaa välillä nesteitä sieltä.
    Voiko olla mahdollista että tankki on "maanantaikappale"?

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Nyt on tullu jonkun aikaa täälläkin höyryteltyä tuota iSub G:tä 50 wattisen iStickin nokassa. Alkuvaikutelmat oli hyvät, rakenne hintaansa nähden laadukas, ei ole ollut mitään ongelmia tiiviyden kanssa. Nesteinä itse sotkettua 60pg/40vg ja pipe saucea joka on ilmeisesti max. vg. Hyvin pöhisee reilulla 20 watilla, tuntuu että 25 wattia alkaa olla rajoilla tuolla paksummalla nesteellä. Hieman ahdas on tuo väli josta nestettä lisätään mikä ei ole kyllä ongelma nokkapullon kanssa, mutta esim pipetin kanssa saa olla tarkkana. Alkuun imu tuntui tosi väljältä Subtankkiin verrattuna mutta saahan sitä toki säädettyä. Mutta tässä viime päivinä on molemmista tankeista tullut ruuvattua ilmarööriä isommalle eli isoa eroa ei enää ole. Tässä iSubissa tuntuu imu pysyvän melko samana kun aukko on puolenvälin ja maksimin välillä, alkaa jo aton reiät vaikuttaa silloin. Yhteenvetona; varsin pätevä laitos hintaansa nähden, jää ehdottomasti Subtankin rinnalle käyttöön.

     
     
  7. #107
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    ISub osoittautunut pirun hyväksi peliksi, 30 watilla ajellen atopää kestää sen 100+ ml 70VG nestettä ilman ongelmia.
    Mausta sinällään huono sanoa, koska käytössä lähinnä Red Astaire ja DV:n Absinthe, jotka ovat hyvin vahvoja makuja, mutta itselle kelpaa.
    Parinkympin tankki 30 watin subohm modissa on loistava kombo taskunpohjalle kesän rientoihin.
    KGO & Twist

     
     
  8. #108
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kolmaskin atopää levis 15ml jälkeen ja tällä kertaa oli 60VG-neste eli siitä ei ainakaan ollut kiinni. Pelkkää paskaa, roskiin lentää.

    Harmi, koska Jalipon maito maistuu tästä paremmalta kuin Subtankista.

     
     
  9. #109
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mennyt tällä uudella atopäällä nyt 20+ milliä 70VG:tä ilman ongelmia 30 watilla Subissa.
    Tuo G taitaa olla susi wikkauksen suhteen ja imo turha.
    Jos Subi hajoo, ostetaan uusi.
    KGO & Twist

     
     
  10. #110
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Taitaa tässä toimia sama kikka kuin Subtankin OCC päissä, eli varovasti voimaa käyttämättä paksuhko neula pumpulin läpi. Siis nuppineula tmv. ruiskun neulan terävä viisto kärki tuntuu nappaavan pumpuliin kiinni. Itse käytin parsinneulaa joka oli hivenen paksumpi kuin perus nuppineula ja ohuempi kuin 18G ruiskun neula.

    Varovasti watteja hiljalleen nostettaessa pääsyt jo 30W asti ilman että loppuisi wickaus kesken. Aikaisemmat neljä atoa suoraan paketista otettuna alkaneet oireilemaan jo 23W paikkeilla. Ehkä tästä vielä saa pelin jokapäiväiseen käyttöön.

    Ja nesteinä siis 70VG 30PG.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #111
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mulla on ihan tavallinen iSub ollu käytössä, yksikään atopää ei ole vielä kärähtänyt. Diy-litkuni teen pelkästään VG-pohjaan. Tullut vaihdettua atopää tuossa 70ml jälkeen, vähän niinkuin varmuuden vuoksi kun ei nuo minusta hirmuhintaisia ole. Ensin ajelin mekaanisella ja nyt IStick TC40W:lla, taulussa 28-30 wattia. On muuten hemmetin kevyt ja näppärä kombo tuo kuskata mukana!

    Musta (smoke) iSub mustassa IStickissa, koska olen hipsteri

    Toki paskoin yhden iSubin jo banaanilitkulla, tästä ketjusta viisastuneena en ostanut lasitankillista versiota kuitenkaan. En voi muihin clearoihin tätä verrata, koska olen käyttänyt ainoastaan RBA:ita tätä ennen.... mutta höyry ja maku kohtaa omaan suuhun todella hyvin.

     
     
  12. #112
    Mikä siinä lasitankillisessa versiossa on vikana? Se ois hankintalistalla seuraavaks ku normi isubista tykänny

     
     
  13. #113
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Mikä siinä lasitankillisessa versiossa on vikana? Se ois hankintalistalla seuraavaks ku normi isubista tykänny
    Mulla ainakin toimii yhtä hyvin kuin muovinenkin.
    Japa japa

     
     
  14. #114
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    18
    Emännällä on kans nyt tuo lasitankillkinen versio ja hyvin vaikuttaa pelaavan. Mitä ite testaillut niin en oo huomannu mitään eroa muovitankilliseen.

     
     
  15. #115
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mulla on parin atopään kanssa alkanut laite antamaan "kostojälkipolttoa". Siis höyryttelyn jälkeen jätän tankatun aton telineeseen muutamaksi päiväksi. Kun taas alkaa höyryttelemään sillä, 5-10 ekan hatsin jälkeen tulee hieman jälkipolttoa. Sen jälkeen taas toimii ilman mitään ongelmaa. Ensimmäisen kerran kun havaitsin, niin luulin että alkaa olla atopää vaihtokunnossa 50ml:n jälkeen (yhtäjaksoisessa käytössä).

    Onko muut havainnut samaa käytöstä? Atopää vittuuntuu kun jätän tankin pariksi päiväksi ilman käyttöä?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #116
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Mulla on ihan tavallinen iSub ollu käytössä, yksikään atopää ei ole vielä kärähtänyt. Diy-litkuni teen pelkästään VG-pohjaan. Tullut vaihdettua atopää tuossa 70ml jälkeen, vähän niinkuin varmuuden vuoksi kun ei nuo minusta hirmuhintaisia ole. Ensin ajelin mekaanisella ja nyt IStick TC40W:lla, taulussa 28-30 wattia. On muuten hemmetin kevyt ja näppärä kombo tuo kuskata mukana!

    Musta (smoke) iSub mustassa IStickissa, koska olen hipsteri

    Toki paskoin yhden iSubin jo banaanilitkulla, tästä ketjusta viisastuneena en ostanut lasitankillista versiota kuitenkaan. En voi muihin clearoihin tätä verrata, koska olen käyttänyt ainoastaan RBA:ita tätä ennen.... mutta höyry ja maku kohtaa omaan suuhun todella hyvin.
    Muuten sama, paitsi sininen, kombo käytössä.
    Syrjäyttänyt Smokit (VCT & TCT) ja Kanger Sub+ peruslaitteena ilman minkäänlaisia wikkausongelmia, oli sitten 75VG tai 50/50 tankissa.
    KGO & Twist

     
     
  17. #117
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Pirun hyvä ato. Muovitankkeja paskovia nesteitä varten on talossa Subtank ja Lemo2, muuten mennään pääasiassa sinisellä iSubilla. Ja jos tankki hajoaa ostetaan uusi, ei maksa kuin parikymppiä :-D
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  18. #118
    Mites onko kukaan viel kokeillu noita 0.2 tai 2 ohmisii atoja näissä ?

     
     
  19. #119
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Häh? Mistä saa iSubiin 0,2 tai 2 ohmisia atopäitä?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #120
    en mistään itelle tutusta liikkeest löytäny :S

    E*: http://www.ebay.co.uk/itm/181806710749 tuolta ite tilasin.
    Viimeksi muokannut riikone; 10.08.15 kello 12:06.

     
     
Sivu 6 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •