Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 26 / 26

Aihe: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

  1. #21
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Juu nämä oli jo selviä asioita minulle. Taidampa heittää kuikkaa tällä laitoksella ja pysyä DCC:ssä

     
     
  2. #22
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    21

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Vajaa 20 tankkia ollut ja kaikki paitsi yksi tiiviitä. Arcticista oli yksi o-tiiviste nirhautunut niin vaihdoin siihen uuden tiivisteen kun niitä mukana tuli. Tarkista tiivisteet, siinä se. Jos punchaa karton aika alas niin alatiiviste toki voi saada korvausilmaa koska karto on soikea. Tankkiin ei siis pitäisi päästä korvausilmaa mistään muualta kuin karton keskellä olevasta rööristä. Jos vuotaa muualta ilmaa sisälle niin nesteet pääsee täyttämään koko karton ja vuoto on valmis.
    Täh! Mulla vuotaa kolme kolmesta DCT:stä. Niitä on pakko säilyttää ylösalaisin ja sauhujen välilläkin pitää kääntää ylösalaisin, koska muuten neste tulvii kartoon. 0,8 mm on selvästi liian suuri reikä kartoon. Olen yrittänyt ratkaista ongelmaa poraamalla reiän aika alas ja liu'uttamalla tankkia ylöspäin, niin että reikä on lähes tukossa. DCT ois muuten bueno, mutta kartoja menee tukkoon pari kappaletta viikossa. Puhaltamalla en ole saanut niitä enää auki ja paineilma heitti sisuskalut vastapäiseen seinään

    SiB77: Minkä kokoista reikää käytät kartossa ja mitä kartoja?

     
     
  3. #23

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ds3finland Näytä viesti
    Salapoliisi selvitti... Laiskuuttani täyttäessäni sitä tankkia, kampesin sen päälimmäisen korkin irti laitteesta ja tiputtelin siitä sisään. Tämän jälkeen kun survoin sen korkin takaisin paikoilleen, sain tankkiin ilmeisesti aikaiseksi paineen, joka sitten purkautui ainoasta mahdollisesta paikasta pois, eli akkureiästä. Feeling bit stupid at the moment.
    Tätä olisin itsekin veikannut. Tankki on oikeasti tiivis, eli kun painat korkin paikoilleen, paineen on pakko paeta jonnekin.

    Helpoin tapa täyttää tankki on nostaa koko vehjettä carton ympärillä niin, että saa korkin paikoilleen ennen kuin se kohtaa carton ja vasta sitten työntää sen carton ylimmästä reiästä.

     
     
  4. #24
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Kaikki kommellukset, vuotamiset ja käryämiset on käyty läpi sataan kertaan jo toisessakin ketjussa:

    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1101.0

    Ei se fysiikka ole mihinkään muuttunut ja edelleen samat neuvot toimivat 'tänäänkin'

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #25
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Tuntuu kummalliselta nämä vuotamisongelmat, itse en edes saa vuotamaan vaikka yrittäisin Eikä ne reikien/slottien koot siihen ainakaan vaikuta. Itse slottaan varsinkin vg-nesteille tosi isot slotit dremelillä (slotin korkeus esim 3-4mm ja leveys vajaa puolen karton verran, näitä x 2, joskus vielä bonusslotteja), mutta olen alkanut pähkäilemään josko liika imupinta ei olisikaan hyvästä, imupinta kasvaa - alipaine heikkenee?

     
     
  6. #26
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: DCT tank cartomizer vuotaa akkuun

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Tuntuu kummalliselta nämä vuotamisongelmat, itse en edes saa vuotamaan vaikka yrittäisin Eikä ne reikien/slottien koot siihen ainakaan vaikuta. Itse slottaan varsinkin vg-nesteille tosi isot slotit dremelillä (slotin korkeus esim 3-4mm ja leveys vajaa puolen karton verran, näitä x 2, joskus vielä bonusslotteja), mutta olen alkanut pähkäilemään josko liika imupinta ei olisikaan hyvästä, imupinta kasvaa - alipaine heikkenee?
    Jeps, vähän hymyilyttää välillä reikien halkaisijoista puhuminen..
    Itse teen puncherilla carton ympäri teikiä, joita sitten 6-8kpl ja siltikään ei ikinä kurlaa, vuoda tai tule nesteet suuhun.

    Kuten tuolla toisessa ketjussa jo käyty läpi, kaikki kiinni alipaineesta ja volteista/tehosta jolla carton sisään imeytyvä neste höyrystetään.
    Vasta nyt kuukausien käytön jälkeen olen jopa oppinut välttämään palaneen makua imemällä voimakkaammin, jolloin cartoon tulee enempi nestettä ja ilmavirta estää vastuksen kuumenemisen liiaksi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •