Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 138

Aihe: Keuhkoihin sattuu.

  1. #41

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ette sitten päässeetkään musta eroon.
    Jotenkin tuntuu että alkuperäinen Jasseri on sanonut samat sanat aikoinaan. Eikös häntä yrittäneet nistiä omat ja vieraat, huonolla menestyksellä.

     
     
  2. #42
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Kaverin kaveri oli tässä taannoin käynyt epäillyn keuhkoahtauman vuoksi lekurilla ja lääkärinä toimi etnisen taustan omaava keuhkoihin erikoistunut lääkäri.
    Tää kaveri on polttanut n. 25vuotta ja lääkäri oli vaan sanonut, että 'ihan epävirallisesti, siis epävirallisesti. Ootko tutustunut sähkösavukkeisiin?'. Ja keskustelu siitä aiheesta oli siinä.

    Kaveri hankki itselleen viime viikolla höyryttimen

     
     
  3. #43

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Kuun lopussa tulee puoli vuotta täyteen ilman analogisia. Entinen jatkuva nuha on hävinnyt, keuhkoihin ei enää satu, jaksan paremmin urheilla jne. En minä ainakaan ole huomannut kuin positiivisia seuraamuksia höyryttelystä. Vetelen yleensä 24mg litkuja
    e-cig: best electronics

     
     
  4. #44
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No niin, lääkärissä on käyty, ja diaknoosi oli sen verran mystinen kuin ylähengitysteiden infektio, jäi kyllä itelle outo fiilis tästä reissusta. Keuhkoja kuunneltiin, ei mitään vikaa, ei keuhkoputken sun muutakaan tulehdusta, eli kaikki pitäis olla kunnossa, vika taitaakin olla mun korvien välissä , itse en kyllä siiihen usko mutta oisko sit kun lääkäri sanoi jotta kun keuhkot rupee puhdistumaan, niin saattaa aiheuttaa tiettyä kipua kurkkutorvessa ja sitä sit luulee että se olis keuhkoissa. Toivotaan että näin olis, eli pojat joutuu perintöö odotteleen muutaman kymmentä vuotta kauemmin. Ette sitten päässeetkään musta eroon.
    No hyvä ettei ollut ainakaan tuberkuloosi..ei varmaan ois kyselty mistä moinen olis tarttunut :P
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244

    Re: Keuhkoihin sattuu.

    Mitäs kuuluu keuhkoille nyt? Miitissä piti kysellä mutta jutun aihetta oli sen verran että unohtui.
    Samaa vikaa ollut täällä viikon verran. Aamulla ei pahemmin mitään mutta kipu pahenee iltapäivää kohti riippumatta siitä miten paljon höyryää ja mitä nestettä on tankissa. Samat tutkinnat, sama lopputulos kun tänään lopultakin lääkärille raahauduin. Jatkakaamme siis höyryämistä o/

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No niin, lääkärissä on käyty, ja diaknoosi oli sen verran mystinen kuin ylähengitysteiden infektio, jäi kyllä itelle outo fiilis tästä reissusta. Keuhkoja kuunneltiin, ei mitään vikaa, ei keuhkoputken sun muutakaan tulehdusta, eli kaikki pitäis olla kunnossa, vika taitaakin olla mun korvien välissä , itse en kyllä siiihen usko mutta oisko sit kun lääkäri sanoi jotta kun keuhkot rupee puhdistumaan, niin saattaa aiheuttaa tiettyä kipua kurkkutorvessa ja sitä sit luulee että se olis keuhkoissa. Toivotaan että näin olis, eli pojat joutuu perintöö odotteleen muutaman kymmentä vuotta kauemmin. Ette sitten päässeetkään musta eroon.
    Kuulostaa pahasti arvauskeskuksen diagnoosilta. Mulla ei ole itelläni ollut mitään oireita, yli 20v. poltin tupakkia. Jos keuhkoihin alkais nyt sattumaan, heti ensimmäiseksi tulis mieleen kyllä syöpä, mut kaippa sitä katteltais että ehkä se on huomenna poissa..

     
     
  7. #47
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Ihan tervettä jos joskus pistää kunnolla keuhkoihin.Antaa esimakua niin tupakoiville,kuin höyryttelijöille keuhkosyövän kivuista.Ainoa vaan ne on kymmenniä kertoja kovempia ja ei auta kipulääkkeet lopussa enään.

     
     
  8. #48
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    No mä luulin että mua ryki keuhkoista pitkän aikaa kunnes selvisi että se onkin närästystä ja se kipu oli suht kovaa mikä tarkoitti että raavas mieskin meni kaksinkerroin miltei kyynel silmässä. Sydärissähän on melko samanlaiset tuntemukset kuulma.
    No otin sitten ihmelääkettä a la ruokasooda ja bye bye närästys. Vähän sumpin juontia olen vähennellyt ja lurautan vähän maitoakin sekaan ja koitan muutenkin ottaa iisisti tässä valmiissa maailmassa. Ei muuten ole tullut noita närästysjuttuja enään niin usein sähköröyhyyn siirtymän jälkeen mutta olisi vain mutuilua arvailla asiasta sen enempiä.

     
     
  9. #49
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    No pientä päivitystä, lääkäri soitti ja kertoi että keuhkokuvat on ok, eli VITUN jees, kuitenkin 35 vuotta savuttelua takana, ja tulehdusarvot oli 15 kun 100 on kuulemma raja kun ruvetaan miettimään jatkoa, eli kaikki pitäs jasserilla olla kunnossa ja puhalsin sen pef mittarin pohjaan,lääkäri ihmetteli kuinka sairas mies voi sen pohjaan puhaltaa, mutta olenkin ikäni urheillut ja kunto kuin nuorella pojalla niin ihmekkös tuo, nyt on jasseri niin onnellinen ihan kuin varsa joka kesälaitumelle pääsee(vuosi sitten kun analoogista vetelin niin ei menny mittari pohjaan,ei menny kuin puoleenväliin ja lääkäri tuumas että lopeta hyvä mies tuo röökinpoltto,ennenkuin on myöhäistä) sorry, en uskaltanut sanoa että olen siiirtynyt höyryttelyyn :-\ jotenkin noi lääkärit...you know.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Varo Jasseri, se keuhkojen tilavuus ja hyvinvointi saattaa siirtyä alemmas ja siitä voi tulla ongelma, vaimo/tyttöystävä on ihmeissään että ei kai taas??? Vanhakin siinä nuortuu, mut selitäppä se sitte muille!! Mitä tuohon närästykseen tulee niin voin todellisena närästyksen eksperttinä ja kaikkinärästääihanhelvetisti kokeneena kertoo et lekurille vaan ja pyytäen Somac 40, 100 kpl, hinta reseptillä himpun yli 4 euroo, yks aamulla kitusiin, ei sitte enää närästä, ei vaikka mitä tekis. ( Eivät muuten tutki sen enempää kun sanoo et tätä mää oon käyttäny, mut kun on nii kallista ilman reseptiä.) No joo, lähen virittää mopoa.

     
     
  11. #51
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Joo kyllä toi närästys kannattaa hoitaa pois, mitä aikaisemmin sen parempi. Se on hoitamattomana vakava sairaus. Itsekkin kymmenkunta vuotta reseptilääkkeitä närästykseen syönnyt, sitä ennen Renniellä ja ruokasoodalla monta vuotta, mutta rupes ääni häipymään ja lekurille lähetteellä letkua nielemään. Kurkunpään ja äänihuulien vakava tulehdus.
    Nykyisin ei tuota letkun nielemistä tietääkseni onneksi selvässä närästys tapauksessa määrätä.
    Meikäläiselle se oli kovapaikka joka oksentaa jo hammasharjan lipsahdettua.
    Se on tuo kipu kanssa vähän henk kohtaista, sitä on paha sanoa ja toisen ymmärtää. Ja niin ainakin kun kolmekymppisenä takuu aika on loppu, ja kun aamulla herää ja jollei jostain kolota on kuollu.

     
     
  12. #52
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Keuhkoihin sattuu.


    Mun täytyy sanoa että omalla kohdalla on myös välistä pistänyt rintaan ja oon luullut, et se on johtunut höyryttelystä. Mutta se kipu tuntui enemmänkin keuhkojen puolelta, ja siinä vaiheessa oli ollut pitkä jakso kun oli ollut pientä lämpöilyä / väsymysty. Lääkärissä asti en käynyt (verikokeessa kävin sinä aikana ja ihan ok arvot oli) ja pähkäilin että varmaankin joku influessa keuhkoissa.

    Nyt on parempi olo ollut ja ei ole keuhkoissa kiristinyt... Ei ole kyllä ollut enää lämpöilyäkään.

     
     
  13. #53
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Joo minäkin olen miettinyt johtuukohan nämä kaikki höyryttelystä, silloin kun analoogisia vetelin niin kaikki vaivat ikäänkuin tuntuivat ihan erilaisilta.nykyään on vaan erillä lailla kipeä, en vaan osaa sanoa millä lailla mutta jotenkin....kipu on erilaista kuin ennen..kenties hullu olen tai jotain.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #54
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Toivottavasti Jasseri on taas kunnossa
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #55

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Kokeiles lopettää närästykseen hiilarit, ite kun syön ns. normiruokaa niin joka päivä saa syödä närästyslääkkeitä. Aina kun jätän hiilarit pois niin 3. päivä ja ei närästä enää. Se pekoni ja kananmuna ei närästä, vaan se leipä jota sen kanssa vetää
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  16. #56
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    No kaikki hyvin ei mitään hätää, mutta menivät sitten tän foorumin tekeen tällaiseksi sekamelskaksi, ja jasseri ei näe, tämmöistä puuroa, eli jasseri poistuu takavasemmalle ja kiittää ja kumartaa hyvästä seurasta. Kiitos kaikille hyville ystäville.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #57
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Jep, ei ollut hyvä uudistus tämä
    Aihetta sivuten, ite oon huomannu että sekakäyttö ei ole hyväks. Sillon tällön kun pääsee hyvät nesteet loppumaan ja täydennykset on
    vasta matkalla, oon sortunu veteleen muutaman kessun sillontällön. Ja sekakäyttöpäivän jälkeen mullakin tuntuu keuhkoissa joskus pahalta.
    Mutta suurimmaks osaks, ku pysyy pelkissä höyryissä, no prob.

     
     
  18. #58

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kessu123 Näytä viesti
    Kuun lopussa tulee puoli vuotta täyteen ilman analogisia. Entinen jatkuva nuha on hävinnyt, keuhkoihin ei enää satu, jaksan paremmin urheilla jne. En minä ainakaan ole huomannut kuin positiivisia seuraamuksia höyryttelystä. Vetelen yleensä 24mg litkuja
    Mulla vähän reilumpi aika höyryillä ja samat tuntemukset, eli olo todella hyvä entiseen verrattuna. Nykyään tulee hengitettyä keuhkojen täydeltä rauhallisesti entisen pintahengityksen sijaan. Aamuisin herään levollisena ja hyvin levänneenä. Höyrytysmäärät tosin vähentynyt tässä ajan mittaan huomsttavasti, mutta vahvuus on edelleen 24 mg. Voisikohan jollekin ihmisille tulla keuhkokipua ihan pelkästä niksasta?
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  19. #59

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Tupakkaa(Nicotiana Rustica) käytetään jokapaikan lääkkeenä siellä missä se kasvaa natiivisti ja missä sillä on pitkät perinteet eli Etelä-amerikassa, Meksikossa ja tokihan myöskin Pohjois-Amerikan alkuperäiskansat tuntevat tupakan jokapaikan lääkkeenä, tosin pyhänä sellaisena. Tupakka liittyy vielä edelleenkin vahvasti useiden alkuperäisheimojen päivittäiseen elämään ja sitä pidetään voimakasveista mahtavimpana syvällä Amazonian viidakon shamanistisissa perinteissä.

    Meksikossa on vielä tänäkin päivänä paljon parantajia, jotka parantavat tupakalla. Heitä kutsutaan tabaqueroiksi käyttämänsä yrtin mukaisesti. Länsimaalaiselle Marlboron tupruttajallehan tämä kaikki on puppua. Tupakka(Nicotiana Tabacum) on paha paha ja siitä on pakko maksaa raha raha. Hölmöäkö? Viinakin on suomessa paha paha ja alkolle kelpaa raha raha.

    Tupakkakasvin leimaaminen on vähän pöllöä mielestäni, koska me länsimaisessa kulttuurissa emme vaan osaa käyttää kyseistä kasvia oikein. Ottakoon se itseensä joka haluaa. Voihan länsimaistakin löytyä niitä, jotka pitävät tupakkaa lääkkeenä, mutta koskeeko tämä jokaikistä Marlboroa? Hardly doubt it....

    Tupakoitsijankin leimaaminen on mielestäni vähän pöllöä, diversiteetin vuoksi meidät on kasvatettu vihaamaan systemaattisesti erilaisuutta. Toiset polttaa, toiset ei. Toiset höyryttelee toiset ei. Toiset nyplää pitsiä, toiset ei. Länsimaalainen ihminen kopsauttaa kantojaan heti, kun hänen elintapojaan lähdetään arvostelemaan. Uusi uljas maailma, minkäs teet.

    Tästä aiheesta voisin pitää intensiiviluennon sitten jossakin muualla. Sillä välin, pyrin kyllästymään höyryttelyyn ja pyrin pääsemään eroon riippuvuuskäyttäytymisestäni.
    Tupakan hyvien puolien perään ei tällöin parane itkeskellä eikä varsinkaan ääneen, pitävät vielä mielenvikaisena kun en polta.

    Mutta siis tämä vaan knoppitietopläjäyksenä tähän väliin, eikä välttämättä liity aiheeseen. Sorry OT.
    ---

    Itse olen myöskin sairastellut kaikki kausittaiset kulkutaudit höyryttelyyn siirryttyäni, kun ennen olin korkeintaan kerran kahteen vuoteen kipeänä. Toisaalta, olen kyllä huomannut että höyryttelyyn siirryttyäni, keskushermostolliset säryt ja kolotukset ovat jääneet pois. Aika aikaansa kutakin. Minkähän takia muuten lisäaineeton tupakka on tuplasti kalliimpaa kuin perus boonukset? Raha, raha.

     
     
  20. #60

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja duunari Näytä viesti
    En jaksanut "ihan" kaikkea täältä lukea, mutta melko monella on tuntunut olevan samanlaisia ongelmia, että sähköversio ottaa keuhkoihin. Mulla on keuhkot nytkin aivan lieskoissa. Oon laimentanu nesteitä noin 14mg:aan, mutta ilmeisesti täytyy vielä laimentaa. Muuten alkaa jo maistua sellaiselle sopivan "paksulle", ja huomasin, ettei se kurkkutuntuma ole yhtään se, mitä tarvin. Kunnon paksu ja pehmeä höyry on parempi, ja vielä kun saisi vetää sitä keuhkot ihan täyteen, niin jokohan jäis analogiset kokonaan. Nyt ei tuon keuhko-ongelman takia pysty höyryttelemään, kuin muutaman kerran päivässä.

    (Tää foorumisofta sekoilee pahasti).
    Kirjoittelin eilen näköjään vähän väärään aiheeseen, mutta tuon oli tarkoitus olla kysymys

    Eli mitä tuolle keuhkoihin sattumiselle pitäis nyt tehdä? Uskaltaako vapotella ollenkaan?
    En myöskään ymmärrä, että miten tuo voisi olla sekakäytöstä johtuvaa, ja selvästi tuota aiheuttaa enemmän nuo valmiit 18mg nesteet. Valmiit nesteet taitavat olla nyt PG:tä, mutta myös VG menthol, jota mulla oli ens alkuun, teki samaa. Tästä syystä oletan ongelman olevan nikotiinipitoisuudessa, jonka vähentäminen on ehkä vaikuttanut positiivisesti. Tällä hetkellä omat sekoitukset ovat noin 65VG-35PG, ja makuja noin 15%. Lisäsin myös VapeWiziä niin alkaa olemaan tuo höyryn koostumus melko miellyttävällä tasolla. Pirun korventaminen sais vaan loppua, ku alkaa pelottamaan.

    (Foorumisofta sekoilee edelleen. Chromella ainakin yrittää kirjoittaa koko viestin samalle riville, ja joutuu itse tekemään rivinvaihtoja viestiin)

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •