Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: eGo-T pamahtaa

  1. #1

    eGo-T pamahtaa

    Morjenz! Hommasin ekan eGo startterin ja koko touhu on mulle uutta.
    Kipeästi kaipaan päästä röökistä eroon, kun 26 vuotta taulussa ja tarkalleen puolet elämästä tullut haistua pahalle nortti huulessa. Inhottaa polttaminen mutta nicorettet, laastarit, inhalaattorit on kokeiltu ja paskoiksi todettu.
    Nyt ihmettelen tuota vekotinta: Rikoinko ekan atomisaattorin heti, kun sitä ilman nestettä räpelsin ja siitä kuuluu semmonen outo kosahdus-pörähdys Siis aika kimakka pamahdus ja heti perään sellanen sähköinen lyhyt kohahdus.
    Säikähdin sitä efektiä siihen malliin et meinasin heittää käsistäni koko kapineen.
    Sen verran on muut neuvoneet ettei pitäis kuivana painella nappia; mutta kun ei käyttöohjetta tullut ja tämmönen apina kokeilee aina kaiken kielletyn ekana

    Siinä tuntuu olevan 5-klikkauksen kytkin jonka jälkeen nappiin tulee valo ja siinä kohtaa kuulu se pamahdus.
    Onko normaalia vai menikö se kerrasta hajalle?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: eGo-T pamahtaa

    ei sen atomisaattorin kerrasta rikki pitäisi mennä ellei sitä nappia nyt kovin pitkään pohjassa pidä. Kyllä itselläni ainakin on tullut usein "vahingossa" kuivana nappia paineltua kun on kokeillut onko akussa virtaa. Käyttöikää se tietysti voi hieman lyhentää.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  3. #3
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: eGo-T pamahtaa

    Itse olen huomannut, että atosta voi kuulu paukkuvaa ääntä kun sitä lämmittää suht kuivana. Heitä mehut sisään ja kokeile uudestaan. Mun kokemuksen mukaan ei voi tietää tarkalleen, mitä se ato kestää ja mitä ei...kun puhutaan normaaleista volteista. Joskus voi saada käsiinsä surkeita atoja, jotka menevät pas*aksi muutaman imun jälkeen. Jos ei akku lämmennyt niin huoli pois...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  4. #4

    Vs: eGo-T pamahtaa

    En tosiaan pitkään pitänyt painettuna. Eiköhän tuo vielä toimi, ei voi kokeilla kun ei ole nesteitä vielä

     
     
  5. #5
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: eGo-T pamahtaa

    Siellä paukkuu se varastorasva, vai mitä lie lientä. Ei tuo vaarallista ole, noita atojahan myös kuivapoltetaan, jotta saa karstat pois vastuksesta. Silloin vastus on punahehkuinen, eikä kuitenkaan hajoa kunhan ylitehoja ei sille anna. Ja kun eGo-T on kyseessä, niin eipä ylitehoja juuri voikaan antaa.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: eGo-T pamahtaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Siellä paukkuu se varastorasva, vai mitä lie lientä. Ei tuo vaarallista ole, noita atojahan myös kuivapoltetaan, jotta saa karstat pois vastuksesta. Silloin vastus on punahehkuinen, eikä kuitenkaan hajoa kunhan ylitehoja ei sille anna. Ja kun eGo-T on kyseessä, niin eipä ylitehoja juuri voikaan antaa.
    +1

    Jatkossa sitten mieluiten se kuivapoltto atomisaattori purettuna, eli silta (metalliosa jossa piikki) irroitettuna.
    Muuten kuivapolton yhteydessä se piikin sisällä oleva lanka kärähtää helposti vastukseen kiinni ja maku on palanutta villaa...

     
     
  7. #7

    Vs: eGo-T pamahtaa

    Kiitti vastauksista! Ei se pamahtelu tosiaan mitään hajottanu.
    Tänään viimein tuli nesteet, tais 10 päivää mennä ja odotus oli kova.
    Nyt oon tän päivän lopun pössytellyt tuota eGoa, ja hyvin toimii.
    Neste on perus usa-mix tupakanmakuista ja 11mg nikotiinia, kun ei ollu vahvaa varastossa.
    Hyvin se pelaa noinkin, vaikka oon vasta puol päivää ollu polttamatta niin tää alku on jo ollu juhlaa entisiin yrityksiin verraten, siis ilman esavuketta. Illalla koulusta tullessa ajattelin polttaa askiin jääneet vikat 2 kessua pois, sain toisen puoliks poltettua ja heitin pois. Kun on vähän aikaa sähkösavuja poltellut niin toi normi rööki tuottaa oksettavan olon, ja sehän kelpaa mulle
    Tasan puolet elämästä on tullut tupakoitua, 13 vuotta, ja nyt ainakin tuntuu ekan kerran realistiselta mahdollisuudelta lopettaminen

     
     
  8. #8
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: eGo-T pamahtaa

    onnea jatkoon itsekkin monta kertaa turhaa yrittäneenä, voin sanoa että vapottelun avulla ollut yhtä juhlaa peukkuja

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: eGo-T pamahtaa

    Tervetuloa joukkoon!

    Jos joku asia vaivaa niin käytä foorumin hakua ja ongelmat pitäisi ratkoutua kuin itsestään pienen etsimisen jälkeen.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •