Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 82 / 82

Aihe: 510 Cartomizer

  1. #81

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Nappasin sitten uuden Cartomizerin käyttöön, ja tämä yksilö on selvästi parempi kuin pari aiemmin koittamaani. Höyryä tulee selvästi paremmin kuin aiemmista, taitaa olla aika tuurista millaisia yksilöitä saa?
    Samasta "saapumiserästä" ja ulkoisesti aivan identtinen?
    Juu samaa satsia kaikki, jopa samassa paketissa, mutta jälleenmyyjä varmaan pakkaa nuo ennen lähetystä itse (eli voivat olla eri tuotantosarjaa). Ulkoisestikin aivan saman näköisiä toistensa kanssa.
    Aika monta pakettia olen näitä nyt mennyt läpi ja saman olen huomannut. Samassa paketissa voi olla huippuyksilöitä ja sitten osa voi olla aivan tukossa. Mielestäni ero on siinä miten tiukkaan vanu on patruunan sisään lyöty. Joistain jopa näkee että vanu on selvästi matalammalla yläreunaan nähden ja tiiviimmin pakattu kuin toisissa. Lisäksi näitä tiukkoja on todella hidasta, ellei mahdotonta täyttää pelkästään tiputtamalla sinne nestettä. Tämän takia olenkin siirtynyt käyttämään ruiskua.

    Ne hyvät yksilöt toisaalta ovat niin hyviä että näitä tulee kyllä käytettyä nykyään lähes pelkästään sekä kotona että matkassa.

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Olen todennut saman asian ja aina tilannut samasta paikasta mistiltä (siis näitä bogen valmistamia hopeisella kierrekannalla). Eli selvästi huonompia on nyt viime erässä ollut mukana. Osassa ei ole edes kunnolla kone reikää saanut pohjaan vaan reikä on jäänyt hiukan sivuun eikä keskellä. Huomasin tämän kun ihmettelin miksi yksi antoi niin helposti palaneen makua vaikka eikaisemmin olen huoletta 5 voltilla tykitellyt. Samassa erässä on tullut toinenkin samanlainen vastaan.
    Ja ne mitkä toimii toimii todella hyvin. Myös vanun määrän ja piukkuuden eroja olen selvästi huomannut. Osassa vanua huomattavasti korkeammalla tai sitten piukemmassa ja nämä ovat yleensä huonompia.

    Sitten vielä sellainen huomautus, että tossa aikaisemmin oli vanhentunutta tietoa noista ruuvattavista päistä. Näissä cartomizereissa ei pidä mennä ruuvaamaan päätä koska se katkaisee melko varmasti johdinlangan. Ilmansäätöä voi ruuvata vain akuissa olevista ruuvikannoista.

    Näin muuten mielenkiintoisen videon jossa näistä voi tehdä halvan atomisaattorin drippaukseen jos saa irrotettua varovasti pumpulin pois atomisaattorin ympäriltä. Itse en ole toistaiseksi kokeillut

    en löydä enää alkuperäistä videota mutta tässä esimerkki:

    http://www.youtube.com/watch?v=yfwAziujLDs

    ja tässä originaali:

    http://www.youtube.com/watch?v=L0hHA_A3O9E

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •