Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 82

Aihe: 510 Cartomizer

  1. #61

    Vs: 510 Cartomizer

    Noniin, ensitunnelmia... Cartot saapuivat MistEliquidilta tänään, nyt ensimmäinen täyttö suoritettu ja testailen 510 vakioakulla. Aivan ensimmäisenä huomaa että carto on paljon lyhyempi kuin atomisoija + partuuna yhdistelmä. Tämä on tietenkin hyvä asia mutta vaatii totuttelua. Seuraavaksi ei voi olla huomaamatta kovaa rätinää heti kun nappia painaa. Saa nähdä kehtaako tätä käyttää jos on ihmisiä aivan vieressä Kurkkutuntuma on vähintään yhtä hyvä kuin 510 vakioatomisaattorilla ja höyryä syntyy jopa enemmän. Wau! Ensitunnelmat siis sekalaiset mutta positiivisesti yllättynyt olen kuitenkin.

    Saa nähdä kauanko täysi patomisoija kestää omassa käytössä. Tämän täyttö "tien päällä" on varmasti aika hankalaa. Vähintään jonkin klemmarin tarvitsee tulpan irrotukseen. Jos selviän koko työpäivästä (2x 510 akku) ilman täyttöä niin aivan loistavaa.


     
     
  2. #62

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Noniin, ensitunnelmia... Cartot saapuivat MistEliquidilta tänään, nyt ensimmäinen täyttö suoritettu ja testailen 510 vakioakulla. Aivan ensimmäisenä huomaa että carto on paljon lyhyempi kuin atomisoija + partuuna yhdistelmä. Tämä on tietenkin hyvä asia mutta vaatii totuttelua. Seuraavaksi ei voi olla huomaamatta kovaa rätinää heti kun nappia painaa. Saa nähdä kehtaako tätä käyttää jos on ihmisiä aivan vieressä Kurkkutuntuma on vähintään yhtä hyvä kuin 510 vakioatomisaattorilla ja höyryä syntyy jopa enemmän. Wau! Ensitunnelmat siis sekalaiset mutta positiivisesti yllättynyt olen kuitenkin.

    Saa nähdä kauanko täysi patomisoija kestää omassa käytössä. Tämän täyttö "tien päällä" on varmasti aika hankalaa. Vähintään jonkin klemmarin tarvitsee tulpan irrotukseen. Jos selviän koko työpäivästä (2x 510 akku) ilman täyttöä niin aivan loistavaa.
    Tornadolla ei porise kun tulee se cone päälle. Sinnehän menee melkein 1ml nestettä....eiks sen pitäis riittää vähintään koko päiväks????

     
     
  3. #63

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Noniin, ensitunnelmia... Cartot saapuivat MistEliquidilta tänään, nyt ensimmäinen täyttö suoritettu ja testailen 510 vakioakulla. Aivan ensimmäisenä huomaa että carto on paljon lyhyempi kuin atomisoija + partuuna yhdistelmä. Tämä on tietenkin hyvä asia mutta vaatii totuttelua. Seuraavaksi ei voi olla huomaamatta kovaa rätinää heti kun nappia painaa. Saa nähdä kehtaako tätä käyttää jos on ihmisiä aivan vieressä Kurkkutuntuma on vähintään yhtä hyvä kuin 510 vakioatomisaattorilla ja höyryä syntyy jopa enemmän. Wau! Ensitunnelmat siis sekalaiset mutta positiivisesti yllättynyt olen kuitenkin.

    Saa nähdä kauanko täysi patomisoija kestää omassa käytössä. Tämän täyttö "tien päällä" on varmasti aika hankalaa. Vähintään jonkin klemmarin tarvitsee tulpan irrotukseen. Jos selviän koko työpäivästä (2x 510 akku) ilman täyttöä niin aivan loistavaa.
    heh.heh kiva et muilla toimii. kerroppa viel miten ne cartot täytit, mul viel 1 käyttämätön jos toimis
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  4. #64

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Noniin, ensitunnelmia... Cartot saapuivat MistEliquidilta tänään, nyt ensimmäinen täyttö suoritettu ja testailen 510 vakioakulla. Aivan ensimmäisenä huomaa että carto on paljon lyhyempi kuin atomisoija + partuuna yhdistelmä. Tämä on tietenkin hyvä asia mutta vaatii totuttelua. Seuraavaksi ei voi olla huomaamatta kovaa rätinää heti kun nappia painaa. Saa nähdä kehtaako tätä käyttää jos on ihmisiä aivan vieressä Kurkkutuntuma on vähintään yhtä hyvä kuin 510 vakioatomisaattorilla ja höyryä syntyy jopa enemmän. Wau! Ensitunnelmat siis sekalaiset mutta positiivisesti yllättynyt olen kuitenkin.

    Saa nähdä kauanko täysi patomisoija kestää omassa käytössä. Tämän täyttö "tien päällä" on varmasti aika hankalaa. Vähintään jonkin klemmarin tarvitsee tulpan irrotukseen. Jos selviän koko työpäivästä (2x 510 akku) ilman täyttöä niin aivan loistavaa.
    heh.heh kiva et muilla toimii. kerroppa viel miten ne cartot täytit, mul viel 1 käyttämätön jos toimis
    Varmaankin tämä ns. Condom Method - http://www.youtube.com/watch?v=fe8A_...eature=related

     
     
  5. #65
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: 510 Cartomizer

    Minä en kyllä tuota kondomi metodia ymmärrä, paitsi niille hyörystimille joita ei saa avattua. En ole kokeillut, koska vaikuttaa melkoiselta "lähräämiseltä".... Näitä mE 510 höyrystimiä olen täyttänyt yläpäästä tulppa poistettuna, ja niihin on ollut helppo tiputtaa noin 20 - 25 tippaa nestettä vanun reunaan ympäriinsä. Kun vanu sitten on ympäriinsä ja läpi kostea kostea, niin mikä lienee ero kondomi menetelmään verrattuna? Onko joku kokeillut molempia?

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Minä en kyllä tuota kondomi metodia ymmärrä, paitsi niille hyörystimille joita ei saa avattua. En ole kokeillut, koska vaikuttaa melkoiselta "lähräämiseltä".... Näitä mE 510 höyrystimiä olen täyttänyt yläpäästä tulppa poistettuna, ja niihin on ollut helppo tiputtaa noin 20 - 25 tippaa nestettä vanun reunaan ympäriinsä. Kun vanu sitten on ympäriinsä ja läpi kostea kostea, niin mikä lienee ero kondomi menetelmään verrattuna? Onko joku kokeillut molempia?
    Tullut joskus kokeiltua tuota kortsumetodia, ehkä hyvä alkutäyttöön kun on kätevä mitata neste siihen kumiin ja imeytyy paremmin filleriin. Muuten ehkä vähän turhan työläs kun neste kumminkin tuppaa nousemaan keskireikää siihen fillerin pintaan ellei paina todella hitaasti. Ehkä näppärintä on heivaa se päätykorkki menemään ja pistää tilalle driptippi tai 901 cartti ja tarpeen vaatiessa tiputella suoraan lisää.
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  7. #67

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Minä en kyllä tuota kondomi metodia ymmärrä, paitsi niille hyörystimille joita ei saa avattua. En ole kokeillut, koska vaikuttaa melkoiselta "lähräämiseltä".... Näitä mE 510 höyrystimiä olen täyttänyt yläpäästä tulppa poistettuna, ja niihin on ollut helppo tiputtaa noin 20 - 25 tippaa nestettä vanun reunaan ympäriinsä. Kun vanu sitten on ympäriinsä ja läpi kostea kostea, niin mikä lienee ero kondomi menetelmään verrattuna? Onko joku kokeillut molempia?
    Kerran tiputin yläpäästä sen 20 tippaa.....tuloksena nestettä suu täynnä. Never again. Noh....enpä muutenkaan käytä 510 cartoja kun nesteiden testaamiseen.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Jossain olen kaavakuvan nähnyt ja jos mä oikein olen ymmärtänyt näiden rakenteen, niin tuo kondomitäyttö akkupäästä toimii varmaan sen takia paremmin, että vanun alla on tyhjä tila jossa nestettä on. Siitä se sitten imeytyy vanuun.

    Päältä täytettäessä ei toimi minusta, niin hyvin ellei sitten tee näitä taryn spin ynnä muita jotak rupes jo naurattaa kun siitä kirjoitinkin tähän

    http://www.youtube.com/watch?v=bnPWfGkhnF4

    Videossa jenkkilän tunnetuimman kr808d-jälleenmyyjän, vapor4lifen, toimitusjohtajan demo täyttämisestä

    Ja Vizille tiedoksi, että kun täyttää pari cartoa automatkalle valmiiksi, niin pärjää hyvin. Liikennevaloissa ehtii kiertää irti ja alittaa toisen tilalle

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: 510 Cartomizer

    Mulla on myös ongelmia saada tuosta Cartomizerista kunnon höyryjä. Vakioakulla, siis samalla jossa tavallinen atomisoija pelaa hyvin, ei tuolla lähde läheskään yhtä paljoa höyryä. Täytyy testata lisää, täytin tuon yhden jota vasta kokeilin sieltä imupäästä niin että tulppa pois ja tiputtamalla 20-25 tippaa tjsp suoraan vanuun. Voisi tuota suojakumin avulla täyttöä kokeilla, vaikka se kyllä äkkisiltään testaamatta vaikuttaa aika läträämiseltä, mutta kovastihan sitä kuitenkin kehutaan.

    edit: Kokeilin täyttää Cartomizerin tuolla kondomi-metodilla, siis suojakumiin e-neste eikä tiputtamalla vanuun. Nyt tuntuisi höyryä riittävän, mutta ei vieläkään ihan niin paljoa kuin tavallisen atomisoijan kanssa. Joskin se ensin kokeilemani patomisoija jäi töihin ja tämä millä nyt testasin on uusi/toinen yksilö, joten en tiedä oliko se viallinen vai eikö se vaan täyttynyt kunnolla. Täytyy muistaa tuoda se duunipaikalta pois ja täyttää se samalla tyylillä.

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Toi 25 tippaa kuulostaa aika suurelta määrältä. Ehkä 15 tippaa kannattais kokeilla aluks. Ja kannattaa antaa sen varmaan sit valuu pystyasennossa muutama minuutti sinne akkupäähän missä se itse "imulanka" on. Jos se ei vaikka kostu tarpeeksi tai sitten koko tuubi tulvii. Siloin ei tietenkään ilma kunnolla kulje läpi. Ja kannattaa myös puhaltaa se carton keskellä oleva pilli tyhjäks jos se on nesteessä.



     
     
  11. #71
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: 510 Cartomizer

    Tuossa vapor4lifen demossa mainitaan akkupää, ja yläpää, jostakin syystä kuitenkin kondomimenetelmä tehdään yläpään kautta. Nestettä sinne kuitenkin menee, ja minusta oleellisin menettely onkin tuo Taryn Spin .

    Kokeilin muutaman kerran jo täytetyllä 510 höyrystimellä: ensin yläpäästä tiputtaen noin 15 tippaa. Sen jälkeen vanu ei enää imenyt. Sitten hiukan pyöritystä (akkupään tulppa paikallaan), ja vanun pinta tuli selkeästi kuivemmaksi. Lisää nestettä, lähemmäs 10 tippaa ja sitä oli tuolloin reilusti vanun päällä ja sisäreijässäkin. Tähän sitten pyöritystä voimakkaammin ja pidempään (30 sek), ja tuloksena oli että kaikki neste oli imeytynyt ja vanu hyvin kostea. Akkupään tulppa pois ja vuotava neste paperinenäliinaan. Kovin paljon sitä ei tullut, varmaan vain osa siitä sisäputkessa olleesta määrästä. Lisäksi puhalsin kevyesti höyrystimen läpi, koska en halua kastella akkuja. Tämän jälkeen mitään ei enää vuotanut, höyrystin oli pystyasennossa hyvän aikaa. Ihan kohtuu savut antaa, mutta vertailukohtaa ei juuri nyt ole käytettävissä. Ja höyryn maku on raikas.

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tuossa vapor4lifen demossa mainitaan akkupää, ja yläpää, jostakin syystä kuitenkin kondomimenetelmä tehdään yläpään kautta. Nestettä sinne kuitenkin menee, ja minusta oleellisin menettely onkin tuo Taryn Spin .

    Kokeilin muutaman kerran jo täytetyllä 510 höyrystimellä: ensin yläpäästä tiputtaen noin 15 tippaa. Sen jälkeen vanu ei enää imenyt. Sitten hiukan pyöritystä (akkupään tulppa paikallaan), ja vanun pinta tuli selkeästi kuivemmaksi. Lisää nestettä, lähemmäs 10 tippaa ja sitä oli tuolloin reilusti vanun päällä ja sisäreijässäkin. Tähän sitten pyöritystä voimakkaammin ja pidempään (30 sek), ja tuloksena oli että kaikki neste oli imeytynyt ja vanu hyvin kostea. Akkupään tulppa pois ja vuotava neste paperinenäliinaan. Kovin paljon sitä ei tullut, varmaan vain osa siitä sisäputkessa olleesta määrästä. Lisäksi puhalsin kevyesti höyrystimen läpi, koska en halua kastella akkuja. Tämän jälkeen mitään ei enää vuotanut, höyrystin oli pystyasennossa hyvän aikaa. Ihan kohtuu savut antaa, mutta vertailukohtaa ei juuri nyt ole käytettävissä. Ja höyryn maku on raikas.

    Joo tuossa tosiaan suosittelee laittamaan tuolta korkkipäästä, mutta idean on lainannut muilta (doctorvape tjsp) jotka on täytellyt akkupäästä. Maalaislogiikalla olen ajatellut, että nämä toimivat paremmin kun neste saadaan mahdollisimman alas vanusta eli sinne akkupäähän ja siksi olen itsekin suoraan täytellyt akkupäästä jolloin suurin osa nesteestä on jo valmiiksi oikeassa päässä. Tuota pyörittelyä kun ei viitsi ihan joka kerta tehdä vaikka toimiikin

    Aluksi tuli muuten täyteltyä näitä useita kerralla, mutta olen huomannut et on parempi täytellä aina pari kerrallaan ja käyttää nämä loppuun. Kestävät aika paljon tuota päältä täyttöä, mutta jossain vaiheessa huomaa rajan tulevan vastaan ainakin maun suhteen ja pillin ympärys alkaa olemaan tumman ruskea. Silloin olen suosiolla heittänyt pois menemään.
    Jos näitä on paljon täytettynä jossakin pussukassa, niin on vaikeampi tietää, kuinka monta kertaa mitäkin on tullut täyteltyä ja ties millä nesteillä

    Ja muista myös reverse taryn spin, jos haluatkin jostain syystä vanhat nesteet pois ja uudet tilalle
    Toimii sekin kuin junan vessa. Käännetään vain cartomizer muovipussissa ja laitetaan korkin tilalle tyhjä suojamuovi johon nesteet nätisti kerääntyy.

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Mulla on myös ongelmia saada tuosta Cartomizerista kunnon höyryjä. Vakioakulla, siis samalla jossa tavallinen atomisoija pelaa hyvin, ei tuolla lähde läheskään yhtä paljoa höyryä.
    Tein sellaisen havainnon, että Tornadon kanssa jos Cartomizeria käyttää sitä päälle kierrettävää kartiomallista suojaa niin imuilman saanti on hiukan huonompi kuin ilman sitä. Mittasin tavallisen atomisoijan ja tuon Cartomizerin halkaisijat, ja carto onkin hieman paksumpi. Ei tuossa kovin suurta eroa ole, mutta pieni kuitenkin, ja saan paremmat höyryt ilman sitä suojaa. Kuitenkaan en saa tuosta Cartomizerista vieläkään yhtä paljoa höyryä (vaikka täyttäisin sen kummasta päästä tahansa) kuin normi atomizerista, mutta maku on sen carton kanssa jotenkin pehmeämpi ja miedompi kuin tavallisella.

    Siistimpi ja näpärämpi koonsakin puolesta Cartomizer on, joten ei niitä kokoaan kannata hylätä vaikka tuosta edellä olevasta voisi sellaisen kuvan saadakin.

     
     
  14. #74
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2010
    Viestit
    55

    Vs: 510 Cartomizer

    jaajaa, itekki tuli tilattua noita 510 cartoja misteliquidsilta. Noh, tuollahan noi pyörivät vailla käyttöä. Ensinnäkin ensimmäisen täyttökerran jälkeen kun yrittää täyttä uudelleen, valuu neste täysin reisille. Höyryn tuottokin oli mitä surkeinta. Saa imeä vaikka millä eri tyylillä niin jää huomattavasti normi atomisaattoreiden taakse Toiveena oli, että saisi halvalla hyviä cartoja, eipä tarvitse niitä enää tilailla...

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Näitä on tullut taas itsekin käytettyä viime päivät aika ahkeraan kun sain uuden modin mistä saa itse säätää tuota volttimäärää 2-7 välillä. Täytyy sanoa, että silloin kun nämä toimivat, niin toimivat erinomaisesti hintaansa nähden. tuollaisella 4 - 5.5 voltilla on aivan hemmetin hyviä ja parasta mitä olen kokenut.

    Mutta sitten taas on tuo vaihtelevuus. Huomasin, että Degangin kirsikka pg nesteellä ei toimi kuin yhden kerran kunnolla. Uudelleen täyttä pohjasta vie tehot kokonaan. Eli kuten aikaisempi postaaja kirjoittii, niin tuntuu että nesteet tulevat pihalle. Ainakin tällä kirsikkanesteellä huomaa jo korkin avaamisen jälkeen, että koko vanu on ikään kuin kuivunut kasaan yhden täytön jälkeen. En tiedä voiko nesteissä olla eroa vai itse cartoissa, mutta toisessa cartossa joka mukana oli viikonlopun reissulla on ihan eri meininki. Höyryää huomattavan paljon paremmin ja sisässä on itse maustettua pg/vg sekoitusta. Tuo päältä dippaaminen 4-6 tipalla taitaa olla toimivuuden kannalta parempi vaihtoehto.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Ooteks te muuten huomanneet et näiden cartojen päässä olevaa ruvia voi säätä jos tehtaalla on jääny liian piuakalle eikä ilma kunnolla kulje?
    Tällä lailla saa mahdollisesti säädettyä kontaktipintaakin jos ei normi 510 akulla meinaa navat koskea.

     
     
  17. #77
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Ooteks te muuten huomanneet et näiden cartojen päässä olevaa ruvia voi säätä jos tehtaalla on jääny liian piuakalle eikä ilma kunnolla kulje?
    Tällä lailla saa mahdollisesti säädettyä kontaktipintaakin jos ei normi 510 akulla meinaa navat koskea.
    Näitä on varmaan erilaisia...

    Minun cartoissa (mistEliquid) se ei ole ruuvi vaikka onkin kovasti sen näköinen. Sen sisäpäässä on tinattuna vastuskierukan pää, joten ei sitä pidä käännellä ainakaan paljoa. Ilma kulkee sen sisältä, joten ei siihen kääntely vaikuta. Se pää on varmaankin ruuvin näköinen sen takia, että ilma tulee sivuilla olevien kahden pienen reijän kautta liittimen sisään, ja näiden ruuvin näköisten kolojen kautta putken sisään. Jos kosketus akkuun on heikko, niin sitä voi toki parantaa kampeamalla kontaktia ulospäin Näin siis siinä mallissa mitä minulla noita on.

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: 510 Cartomizer

    ^ Samanlaisia on mulla, tuhosin nimittäin just yhden kun aloin sitä "ruuvia" pyörittelemään.

    Nappasin sitten uuden Cartomizerin käyttöön, ja tämä yksilö on selvästi parempi kuin pari aiemmin koittamaani. Höyryä tulee selvästi paremmin kuin aiemmista, taitaa olla aika tuurista millaisia yksilöitä saa?

     
     
  19. #79
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Nappasin sitten uuden Cartomizerin käyttöön, ja tämä yksilö on selvästi parempi kuin pari aiemmin koittamaani. Höyryä tulee selvästi paremmin kuin aiemmista, taitaa olla aika tuurista millaisia yksilöitä saa?
    Samasta "saapumiserästä" ja ulkoisesti aivan identtinen?

    Purin taannoin noita käyttämättömiä kaksi, koska ajattelin katsoa mikä ratkaiseva ero on 510 ja 4081 cartomizereilla. 4081 oli tuntunut heikommalta, mutta ei niiden rakenteessa kuitenkaan silmiinpistävää eroa ollut. Vanun ja sen sisäkankaan tiukkuudesta oli hankala arvioida mitään. Nyt tuli mieleen, että jospa toiset cartomizerit ovat löysemmin pakattuja, ja niin ollen vastuskierukka ei ole kosketuksessa siihen sisäkankaaseen, sillä seurauksella että neste ei kunnolla tavoita kierukkaa. Noita on nyt 6 kpl jatkuvassa käytössä eri mauilla, joten pitääkin seurata josko tulisi "heikon tehon" tunne jollakin noista. Siinä tapauksessa voisi kokeilla kammeta sitä kierukkaa vaikka harpin piikillä sivumpaan, jotta kontakti nesteeseen olisi parempi.

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Nappasin sitten uuden Cartomizerin käyttöön, ja tämä yksilö on selvästi parempi kuin pari aiemmin koittamaani. Höyryä tulee selvästi paremmin kuin aiemmista, taitaa olla aika tuurista millaisia yksilöitä saa?
    Samasta "saapumiserästä" ja ulkoisesti aivan identtinen?
    Juu samaa satsia kaikki, jopa samassa paketissa, mutta jälleenmyyjä varmaan pakkaa nuo ennen lähetystä itse (eli voivat olla eri tuotantosarjaa). Ulkoisestikin aivan saman näköisiä toistensa kanssa.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •