Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 82

Aihe: 510 Cartomizer

  1. #41

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Oli pakko tilata IVapoursElixir kaupasta 10kpl 510 cartoja vaikka tulikin maksaa tuplasti mitä mistEliquid:issä jossa ne on loppu.
    Noi on kuvien perusteella täysin samoja kuin misteliquidin eli akkupää hopeinen eli Bogen valmistamia. Kun sulla on aikaisemmin tilattuna sieltä mistiltä, niin voitko varmistaa että nämä ovat täysin samoja?

    Onko näissä ivapourin malleissa muuten pehmyt helposti irroitettvata korkki kun tuo "hard tip" maininta vähän kertois muuta?
    100% samoja - sain tänään ne cartot ja ei poikkeaa misteliquidin mallista mitenkään.

     
     
  2. #42

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Jos joku näkee että 510 Cartoja tulee varastoon (http://www.misteliquid.co.uk/) niin please ilmoittakaa nopeasti - ne on varmaan sitten aika nopeasti taas loppuunmyyty.
    tuli tänään kyseisiä härpäkkeitä äkkiä paketti auki ja nesteet sisään ja testaamaan,voi vittu nää on aivan paskoja ei makua nimekskään ja höyryy vähän. pettymys on kova....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Jos joku näkee että 510 Cartoja tulee varastoon (http://www.misteliquid.co.uk/) niin please ilmoittakaa nopeasti - ne on varmaan sitten aika nopeasti taas loppuunmyyty.
    tuli tänään kyseisiä härpäkkeitä äkkiä paketti auki ja nesteet sisään ja testaamaan,voi vittu nää on aivan paskoja ei makua nimekskään ja höyryy vähän. pettymys on kova....
    Jos joku ei saa näistä makua tai höyryä irti, niin kyseessä on kyllä "user error". Todennäköisesti on täytetty pumpuli niin vettyneeksi ettei läpi kulje enää mitään. Tai sitten on täytetty väärin ja lykätty nesteitä suoraan keskelle jolloin toiminta myös on hyvin kyseenalaista.

    Jos kyseessä on nimittäin misteliquidin kautta tilattuja cartomizereita ja sisään on laitettu nesteitä noin puoli korkillista mukana tulleesta suojakumista, niin näistä lähtee höyryä ihan helvetisti. Täytön jälkeen kannattaa puhaltaa keskellä oleva pillimäinen putki tyhjäksi nesteestä.

    Olen samoilla linjoilla tämän arvostelijan kanssa:

    http://www.youtube.com/watch?v=H8z2InUrEKg

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto
    Jos kyseessä on nimittäin misteliquidin kautta tilattuja cartomizereita ja sisään on laitettu nesteitä noin puoli korkillista mukana tulleesta suojakumista, niin näistä lähtee höyryä ihan helvetisti. Täytön jälkeen kannattaa puhaltaa keskellä oleva pillimäinen putki tyhjäksi nesteestä.
    Kiitokset käyttövinkeistä, ainakin mulle nämä on sen verta uusi juttu että ihan kaikkia kikkoja ei varmasti tule älyttyä. Lisää vaan vinkkejä tänne, kun jää nuo muut (ulkomaiset) lähteet helposti huomaamatta.

    Tuossa linkkisi videolla heppu kertoo jostain (säädettävästä?) adapterista, olisiko sellainen pitänyt tilata samalla vai toimiiko nuo Tornadon kanssa muutenkin?

     
     
  5. #45

    Vs: 510 Cartomizer

    Itsellä ei ole höyryntuotto ongelma, vaan kurkkutatsi. Samalla nesteellä saa mega värkeillä ihan eri kurkkutatsin. 510 cartomizeria pitää imee posket lommolla.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    En mä kyllä väitä näitä posket lommollakaan vetäväni. Näissä on itse asiassa aika kevyt imu, mutta oma tapani on näitä kyllä tuprutella vähän niin kuin piippua. Pidän namiskaa pohjassa ja vetelen kolme pitkää imua höyryä suuhun josta sen sitten otan kurkkuuni.

    Itsellä tullut viime aikoina käytettyä noita 24mg nesteitä, et kurkkutuntuma on ollut senkin takia varmaan riittävä.

    Ja siihen alemmalle nimimerkille vastaus, että et tarvitse adapteria jos tilasit 510-mallisia. Tuo kaveri tuossa videolla arvosteli rakenteeltaan identtisen kr808d -liitännällä olevan cartomizerin joka ei ilman adapteripalaa olisi mennyt Tornadoon, mutta myöhemmin saataville on tullut noita suoralla 510-liitännällä oleviakin.


    Onko joku muuten näitä testannut suuremmilla volttimäärillä? Nimittäin huomasin, että kun käytin tuota kr808D-mallista usb-läpivientiä auton pistokkeesta, niin toimii aivan loistavasti ja höyry on mukavan lämmin. Muutenkin toimivat aina hieman kauniimmin juuri ladatussa akussa kun volttimäärä ei ole vielä laskenut akusta.

    Autolaturissa tuli huomattua sellainenkin, että kahdella eri laturilla joissa läpivientiä testasin oli toisessa ulostulo 5V ja max 0.5 ampeeria ja toisessa 5V ja 0.6 ampeeria. Ja jälkimmäinen toimii kuin unelma, siinä missä ensimmäinen ei kunnolla edes pihise. Aika pienestä on ero kiinni, mutta ero on valtava. Olenkin ajatellut seuraavat säästöt pistää tuollaiseen potentiometrillä säädettävään modboxiin jossa saa sitten itse säätää voltit 3.6-7 välillä. Tuo 5 volttia tuntuu olevan monen mielestä sweet spot ja omat havainnot tukevat tätä.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Vs: 510 Cartomizer

    Itellä on ollut noita misteliquidin 808 cartoja adapterilla tornadossa ja niihin tuli äkkiä palaneenmaku, mutta 901:llä ok. Oisko niin tiiviisti filleriä sisällä. 510 tarkoitettuja cartoja oon testaillu muutamaa mallia tornadolla ja hyvin on wörkkiny. Täytyy testaa noi misteliquidin mallitkin. Litkut tullu kaadeltua miten sattuu sisään.
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Laitan ite nestettä 15-20 tippaa suojamuoviin ja upotan carton akkupäästä hyvin hiljakseen tähän. Olen pitänyt toista päätä auki jotta olen nähnyt etten sitä nyt ihan läpimäräksi vedä, koska silloin siitä on aluksi vaikea saada mitään irti (testattu siis on). Myöhemmin olen sitten imupäästä kuivuttua lisännyt pillin ympärille n 6 tippaa.

    Parempaa on toki luvassa, niin kuin alla olevasta videosta voi nähdä jossa vertaillaan tätä vanhantyyppistä ja uutta tulevaa cartomizeria jossa ei ole vanua ollenkaan:

    http://www.youtube.com/watch?v=pFiWz6L-KEA

     
     
  9. #49

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Jos joku näkee että 510 Cartoja tulee varastoon (http://www.misteliquid.co.uk/) niin please ilmoittakaa nopeasti - ne on varmaan sitten aika nopeasti taas loppuunmyyty.
    tuli tänään kyseisiä härpäkkeitä äkkiä paketti auki ja nesteet sisään ja testaamaan,voi vittu nää on aivan paskoja ei makua nimekskään ja höyryy vähän. pettymys on kova....
    Jos joku ei saa näistä makua tai höyryä irti, niin kyseessä on kyllä "user error". Todennäköisesti on täytetty pumpuli niin vettyneeksi ettei läpi kulje enää mitään. Tai sitten on täytetty väärin ja lykätty nesteitä suoraan keskelle jolloin toiminta myös on hyvin kyseenalaista.

    Jos kyseessä on nimittäin misteliquidin kautta tilattuja cartomizereita ja sisään on laitettu nesteitä noin puoli korkillista mukana tulleesta suojakumista, niin näistä lähtee höyryä ihan helvetisti. Täytön jälkeen kannattaa puhaltaa keskellä oleva pillimäinen putki tyhjäksi nesteestä.

    Olen samoilla linjoilla tämän arvostelijan kanssa:

    http://www.youtube.com/watch?v=H8z2InUrEKg
    kyllä täytin ihan oikee oppisesti ei vaan tuu höyryy, onko sit noi vakio akut liian heikko tehosii
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  10. #50

    Vs: 510 Cartomizer

    iVapourilla on nyt Low Resistance 510 cartoja. Ne ei kai ole samoja kuin mistEliquidin myymät? Siis nämä http://www.ivapour-elixir.co.uk/atom...rtomisers.html. Kukaan vielä testannut? Kahlasin tämän ketjun nopeaan läpi mutta ei näkynyt mainintaa vielä.

     
     
  11. #51

    Vs: 510 Cartomizer

    Mulla on tapana höyrytellä kuten röökiä eli ihan normaaleja imasuja ja näin Tornado toimii mega atomisoijalla ja patruunalla toisin kun 510 cartolla.

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Musta on kyllä outoa, että nämä ei toimis vakioakulla ollenkaan. Eikös niissä ole 3.6 volttia?
    Voiska olla joku surkea erä tai yksittäinen kappale? Onko kukaan muu koittanut tavallisella 510-akulla?

    Mulla ei ole muita "vakioakkuja" kuin nuo kr808d akut ja niissä toimi moitteetta. Tuo Tornadon akkuhan on itseasiassa ulostulo volteiltaan alle tuon 3.6. Huhujen mukaan jotain 3.2-3.4 ja sen kun alenee käytössä, mutta silti toimii moitteetta.

     
     
  13. #53
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Musta on kyllä outoa, että nämä ei toimis vakioakulla ollenkaan. Eikös niissä ole 3.6 volttia?
    On, tai tarkemmin 3.7V nimellisjännite ja 4.2V täytenä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Voiska olla joku surkea erä tai yksittäinen kappale? Onko kukaan muu koittanut tavallisella 510-akulla?
    Minulla on toiminut aivan ok tavallisella 510 akulla.

     
     
  14. #54

    Vs: 510 Cartomizer

    no joka tapauksessa olen täyttäny 3 cartoa 3 eri tavalla ja höyryn tuotto on onneton. kolmas osa tavallisesta atomisaattorista.ja neste on vg eli pitäs tulla kai reilusti nestettä
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis8 Näytä viesti
    no joka tapauksessa olen täyttäny 3 cartoa 3 eri tavalla ja höyryn tuotto on onneton. kolmas osa tavallisesta atomisaattorista.ja neste on vg eli pitäs tulla kai reilusti nestettä
    Kyllä pitäs. Mulla on aika vähän vg nesteitä, mutta niillä sitä vasta tuleekin. Toimiiko sulla samalla akulla tavallinen atomisaattori hyvin. Voisko tuo olla joku kontaktihäiriö siihen vakioakkuun. Tuntuis ettei nyt sit virta kunnolla kulje jos kerran nesteet on laitettu oikein sisään.

    Ootko koittamut puhdistaa akun kierteitä jos ovat kovinkin mustuneet tai onko niissä cartomizereissa jotenkin tarrat päin helvettiä et ne tukkii ne ilmareiät? Mulla ei sellaista miseliquidin cartoissa ole tapahtunut mut kiinalaisen kaupan cartoissa kylläkin. Koita myös jättää se carto hiukan löysemmälle jos nyt olet vääntänyt sen ihan piukkaan kiinni akkuun.


     
     
  16. #56

    Vs: 510 Cartomizer

    akut toimii hyvin atomisaattorin kans kyl niist cartois on helppo imee ja savuu tulee vähä, mut pitää imuttaa varmaa 5-6 kertaa ennenku tulee vähä höyryy.no ei voi mitään muuten oon tohon 510 tyytyväinen kuiteski 27 v poltin, loppu vaihees 2 isoo askii päiväs.nyt en yhtää normi röökii
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  17. #57

    Vs: 510 Cartomizer

    Tässä pari kuvaa jotka ratkaisee ne ongelmat että menee täyttökorkit sekaisin ja kaatuilee sekä ei tiä mikä maku oli missäkin cartossa:





    ̈́

    Tarvii vaan valkoista tarraa ja läpinäkyvää teippiä!

     
     
  18. #58

    Vs: 510 Cartomizer

    Nää muuten tunkee läpi vielä sellasen pahvisen sivumaunkin. Käytän 510 cartoja ainoastaan uuden nesteen testaamiseen....saa jotain kuvaa. Jos Tornadon / eGO:n omistaa niin mega cartomizer 10 kertaa parempi.

     
     
  19. #59

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Nää muuten tunkee läpi vielä sellasen pahvisen sivumaunkin. Käytän 510 cartoja ainoastaan uuden nesteen testaamiseen....saa jotain kuvaa. Jos Tornadon / eGO:n omistaa niin mega cartomizer 10 kertaa parempi.
    Oinko ne 510 ego cartot semoisia että täyttö ainoastaan onnistuu jos on ohut ruisku?

     
     
  20. #60

    Vs: 510 Cartomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Nää muuten tunkee läpi vielä sellasen pahvisen sivumaunkin. Käytän 510 cartoja ainoastaan uuden nesteen testaamiseen....saa jotain kuvaa. Jos Tornadon / eGO:n omistaa niin mega cartomizer 10 kertaa parempi.
    Oinko ne 510 ego cartot semoisia että täyttö ainoastaan onnistuu jos on ohut ruisku?
    Siis eGO cartot. Joo...ruiskulla täyttö. Helppoa ja yksinkertaista.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •