Sivu 4 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 127

Aihe: Nukkuminen & Unet

  1. #61
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    En näe unia. Aiheutan niitä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #62
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Tulen ihmisten uniin.

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244
    Täähän on hyvä paikka jakaa parin viikon takainen. Olin hommannut tatskavehkeet ja jostain oli artistista lahjaakin tullut, kun päätin että haluan piirtää itse koko oikean jalan. Takareiteenhän ei itse näe piipertää, mutta muistin joltain foorumilta lukeneeni että onnistuu kun ottaa jalan siksi aikaa irti ja laittaa sitten homman jälkeen takaisin. Siiststihän se irti lähti ihan vain ottamalla ja kuvasta tuli pirun hyvä. Googlettaessa en vaan enää sitä foorumilankaa löytänytkään missä oli ohjeet siihen takaisinlaittoon. Jalka kädessä "Perrk..."*herätys*

    Lucideja oon nähnyt tasan kerran ja silloinkaan en tajunnut tehdä mitään fiksua. Päättelin että ikkunasta hyppääminen ei ole hyvä todellisuustesti mutta kun muutakaan ei keksi niin ollaan varovasti. Heräilin monta kertaa putkeen omasta sängystä ja aina olin melko varma että unessa ollaan. En sentään ihan hyppäänpä-ikkunasta-varma.

     
     
  4. #64
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Valokatkasija taitaa olla se helpoin todellisuustesti mitä kannattaa opettaa itelleen, kun siinä voi unessa pettää mekaaninen tai sähkönen toiminta. Mielummin tietysti hommaa sängyn lähelle jonkun rauhallisen valon mikä ei häiritse liikaa jos sattukin olemaan oikeesti hereillä.

     
     
  5. #65
    Paras mielestäni on kyllä nenästä kiinni ja yrittää hengittää nenän kautta. Unessa kulkee happi hyvin

     
     
  6. #66
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mistäs johtuu se kun ei näe unia (tai ei muista niitä, kaikki niitä ilmeisesti näkee)? Ehkä kerran vuodessa näen unen josta muistan herätessäni jotain..
    Sosio- ja psykopaatit ei yleensä näe unia ollenkaan..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #67
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Sosio- ja psykopaatit ei yleensä näe unia ollenkaan..


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  8. #68
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Sosio- ja psykopaatit ei yleensä näe unia ollenkaan..
    Taidan siis olla suhteellisen tervehenkinen veitikka. Neljä tuntiahan tuossa ehti nukkua ja jatkuvalla syötöllä lappas unia naamalle. Mm. gangsteri-episodi unelmatalossani Unkarissa, vanhan ajan vankilatyrmää jossa olin avustavana vartijana sekä jotain romanttista tarinaa sotatilanteessa.

    Toi unelmatalouni on sikäli aika jännä, että käsittääkseni toi oli jo kolmas uni joka sinne sijoittu. Kai se aina vähän erinäkönen, mutta selvästi ties kuitenkin, että sama talo kyseessä. Jatkounia aika harvoin näkee.

     
     
  9. #69
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    No mä en sit ainakaan ole psyko. Tosin nään paljon painajaisia ja muuten ahdistavia unia, mutta se viittaa varmaan normaaliin hulluuteen.

     
     
  10. #70
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eiköhän tuo "unettomuus" johdu siitä, että asiat on sen verran hyvin, että alitajunnassa ei kummittele mitään, mikä saisi synapsit laukkaamaan.
    Vai onko tämä taas se kuuluisa stereotypia, että suomalaisella kuuluukin olla asiat vituillaan tai vaiheessa?
    KGO & Twist

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Sosio- ja psykopaatit ei yleensä näe unia ollenkaan..
    Kaikki on jo nähty

     
     
  12. #72
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Itse harvemmin näen mitään unia mutta nyt on tullu lyhyen ajan sisään nähtyä tosi paljon unia. Jotain mielenpäällä kenties..
    Yksi hyvä oli kyllä kun toi hammer-modi sai nostatettua ukkosen mun käskystä
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  13. #73
    Kyllä niitä unia kaikki näkee, mutta ei vain muista aamulla. Unen jälkeen pitäisi herätä heti, että se jää mieleen.
    Harvemmin muistan unia yön jälkeen, mutta päikkäriunet jää aina mieleen.

     
     
  14. #74
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä näen välillä ihan törkeitä painajaisia. Yhteen aikaan olin aina hautausmaalla. Sitä oli silmänkantamattomiin, sellaista kumpuilevaa maastoa ja hautoja joissa oli ristit tummasta mahongista. Ja sellaisia betonisia hautaholveja tönötti siellä täällä. Ja ihan jättimäinen kirkko joka oli sisältä pyöreä seinäinen, ei mitään kalusteita. Seisoin keskellä kirkkoa ja kiskoin katosta tulevaa narua kun yritin soittaa kirkonkelloa, mutta mitään ei kuulunu kun se kirkko oli varmaan 100 metriä korkea ja jotenkin tiesin että se kello on sellainen ihan pieni vaikken nähnytkään kun se oli niin korkealla.

    Toinen uni joka mua vainos joskus oli sellainen että paikallisella hautausmaalla oli pinottu korkeaksi pinoksi sellaisia barokkityylisiä kellertäviä arkkuja. Mä kävelin paljain jaloin sen pinon päällä arkun kannelta toiselle ja pelkäsin että kansi pettää. Niinhän se kansi aina pettikin, ja tiesin että siellä arkussa on yksi mun sukulainen jonka suhteen oon tuntenu huonoa omaa tuntoa. Uni loppu aina siihen hyvin elävään rysähdykseen kun jalka meni kannesta läpi, heräsin aina hyvin rivakasti happee haukkoen.

     
     
  15. #75
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Kyllä niitä unia kaikki näkee, mutta ei vain muista aamulla. Unen jälkeen pitäisi herätä heti, että se jää mieleen.
    Harvemmin muistan unia yön jälkeen, mutta päikkäriunet jää aina mieleen.
    Väärin. Kaikki ei näe unia. Ja yleensä ne jotka ei näe on juurikin psykopaatteja, tai sosiopaatteja. Unesta unohtuu ensimmäisen viiden vai kymmenen minuutin sisällä heräämisestä 90% jos sitä ei heti välittömästi paina mieleensä/kirjoita ylös.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #76
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä näen ihan jatkuvasti unia ja muistan suurimman osan niistä nykyään. Ei varsinaisesti painajaisia mutta niin sekavia että jopa minä olen herätessä että "vittu, tää on pistettävä muistiin". Nytkin suojelin harmaata pallopääalienia valosapelin kanssa, ja meidän perässä oli muodonmuuttajia. Olimme varastoalueella pihalla ja jäätymässä kuoliaiksi, koska apujoukot viivästelivät. Yritin saada sytkärillä sytytettyä nuotiota meille, kunnes tajusin kokeilla valosapelia, mutta se vaan poltti puut puhkaksi eikä sytyttänyt niitä Sitten tapahtui sarja täysin päättömiä tapahtumia tyyliin Inception, ja tiesin aina jotain tapahtuessa että mä olin "nukahtanut" puita sytytellessä, sillä mulla oli liian kylmä. Joka kerta heräsin valheunesta samassa asennossa, eli kylmään sammuneena, mutta unitasoja oli yli 6 ainakin.

    Nyt tuntuu että mä nukun jossain segmenteissä. Maksimissaan sen 4-4½h. Jos herään tuosta, niin en saa enää unta, kuten nyt, vaikka sais nukkua.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #77
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Väärin. Kaikki ei näe unia. Ja yleensä ne jotka ei näe on juurikin psykopaatteja, tai sosiopaatteja. Unesta unohtuu ensimmäisen viiden vai kymmenen minuutin sisällä heräämisestä 90% jos sitä ei heti välittömästi paina mieleensä/kirjoita ylös.
    Ja nyt sä olet fiksu ja kaivelet jostain lähteen tälle väitteellesi.
    KGO & Twist

     
     
  18. #78
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Perustuu ilmeisesti siihen väittämään että psykopaatit eivät käy REM-unessa jolloin unia ei myöskään tulis.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #79
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja nyt sä olet fiksu ja kaivelet jostain lähteen tälle väitteellesi.
    Teidän täytyy ottaa yhteyttä lukion psykologian opettajaan, mutta nyt kun aloon asiaan perehtymään niin rupesin kyseenalaistamaan. Ei löydy ku satunnaisia mainintoja siitä, että empatiakyvyn puuttuminen ja kaiken kylmä järkeistäminen johtaa siihen ettei nämä kyseiset tapaukset juuri uneksi. Tuli vastaan videonpätkä jolla saattaa olla juttua aiheesta, en oo varma kun en ihan tosissaan jaksa kattoa.

    Psychopath | All Documentaries

    Jännä, tämä mulle opetettiin totena, ja saattaahan tuo olla, mutta olishan se lähde ihan jees.. Toistaiseksi seison toteamukseni takana.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #80
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    En löytänyt ite ainakaan mitään kovin vakuuttavaa todistetta asiasta, joten lienee vain teoriatason juttua, joka usein muuttuu urbaanisti faktaksi

    e. Unet ja unimaailma on muutenkin vielä niin mysteeri, että en lähtis mitään sanomaan faktaksi. Teorioita riittää toki, mutta vaikeampi todistaa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •