Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 127

Aihe: Nukkuminen & Unet

  1. #41
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mutta ei tää ketjuna oikeesti paha oo. Tulee itsekkin välillä nähtyä hulluja unia ja niistä vois joskus pätkän kirjoittaakkin

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Mistäs johtuu se kun ei näe unia (tai ei muista niitä, kaikki niitä ilmeisesti näkee)? Ehkä kerran vuodessa näen unen josta muistan herätessäni jotain..

     
     
  3. #43
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Huolestuttavaa... Kannattaiskohan mennä jutteleen jonkun kanssa?
    Varmaan pitäis
    Too big to fail

     
     
  4. #44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mistäs johtuu se kun ei näe unia (tai ei muista niitä, kaikki niitä ilmeisesti näkee)? Ehkä kerran vuodessa näen unen josta muistan herätessäni jotain..
    Täällä sama tilanne. Muksuna ja vielä teini-iässä tuli nähtyä kaikenlaista. Aikuisiällä ei enää, tai no kerta-kaksi vuodessa. Ei kuitenkaan mitään nukahtamis- tai univaikeuksia

     
     
  5. #45
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Nyt kun noin sanoit niin on kyllä alannu vähentyä itselläkin, vaikka myöhäis-teini vielä olenkin (24). Liittyiskö jotenkin tuohon mielikuvituksen heikentymiseen kun alkaa tulla lisää ikää.

     
     
  6. #46
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    vaikka myöhäis-teini vielä olenkin (24)
    MITÄ? Oon jotenkin kuvitellu että oot joku nelikymppinen.

     
     
  7. #47
    Jotenkinhan internetsissä on aika vaikea loppujenlopuks sitä ikää selvittää. Luulin esim. pitkään, että terokum on jotain 70v kunnes oli 30 vuotissynttärit tossa jokunen tovi sitten.

    Näin myös oivallisen Madmax-henkisen unen tässä tovi sitten. Mitä siitä nyt mieleen jäi niin se, että teki mieli mennä suihkuun koska nahkapanssari oli skeidassa. Omistin myös massiivisen puukon.

     
     
  8. #48
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    MITÄ? Oon jotenkin kuvitellu että oot joku nelikymppinen.
    Mistä ihimeestä sä sellaasta oot päätelly

     
     
  9. #49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Nyt kun noin sanoit niin on kyllä alannu vähentyä itselläkin, vaikka myöhäis-teini vielä olenkin (24). Liittyiskö jotenkin tuohon mielikuvituksen heikentymiseen kun alkaa tulla lisää ikää.
    Kyllä se varmaan liittyy mielikuvituksen rauhoittumiseen. Pienenä sitä pelkäsi pimeyden mörköjä sun muuta kuvittelun ja käsittämättömän rajoilla olevaa. Sitten nuoruuden epävarmuuden aikoina tuli nähtyä kaikenlaisia parisuhteisiin liittyviä unia. Nyt kai sitä on saavuttanut jonkinlaisen tylsämielisyyden tilan, kun asiat eivät enää pukkaa unien puolelle

     
     
  10. #50
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mistä ihimeestä sä sellaasta oot päätelly
    En mä tiedä, ehkä vaikutat niin fiksulta. Ihan eka mä myös luulin että oot nainen, tosta nikistä.

     
     
  11. #51
    Mä nään nykyään lähes aina painajaisia Tosin toissayönä oli eikoisempi painajainen: Oli tulossa vissiin ydisota ja noin 5min elinaikaa jäljellä, olin paikassa jossa oli tuntemattomia ja kaunis nainen tuli kysymään haluanko panna vielä ennen kuolemaa, no se johti siihen kyllä

     
     
  12. #52
    Seuraavaks varmaan selviää, että tuitun miehekkään pupu-avatarin takana onkin nainen. Olis maailma aika paloina.

     
     
  13. #53
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Suurena kauhuelokuva fanina mun unet on monesti melko outoja, lisäksi saan unihalvauksia noin kerran viikossa.
    ns. lucid dreams eivät myöskään ole harvinaisia.
    Too big to fail

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    ^Unihalvauksista on tullut lueskeltua aika paljonkin, vaikka itse en ole koskaan sellaista saanut. Mielenkiintoisia ovat, kuulemma voivat olla ainakin ensimmäisillä kerroilla todella pelottaviakin käsittääkseni.

    Näen itse aina todella omituisia unia. Viime yönä näin unta, jossa istuin sohvalla neljän muun tyypin kanssa, ja katsoimme kaikki kuolaten, kun joku todella hyvännäköinen nainen teki meille nachoja. Höhötimme Beavis and Butt-Head-tyyliin. Eikä tämä ole edes oudoimmasta päästä, ei todellakaan..

     
     
  15. #55
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Aikoja sitten näin lucid unia, pitäs koittaa opetella se 'taito' uudestaan.
    Ne jos mitkä on hyviä unia

     
     
  16. #56
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    ^Unihalvauksista on tullut lueskeltua aika paljonkin, vaikka itse en ole koskaan sellaista saanut. Mielenkiintoisia ovat, kuulemma voivat olla ainakin ensimmäisillä kerroilla todella pelottaviakin käsittääkseni.

    Näen itse aina todella omituisia unia. Viime yönä näin unta, jossa istuin sohvalla neljän muun tyypin kanssa, ja katsoimme kaikki kuolaten, kun joku todella hyvännäköinen nainen teki meille nachoja. Höhötimme Beavis and Butt-Head-tyyliin. Eikä tämä ole edes oudoimmasta päästä, ei todellakaan..
    Mulla on ollut unihalvauksia ihan lapsesta asti, ne oli pienenä melko karmeita kokemuksia.
    Näkyy vaikka millaista örkkiä nurkissa, kuuluu örinää, karjuntaa ja puhetta.
    Nykyään ei enää pelota nuo kohtaukset, koska tietää mitä on tapahtumassa.
    Hyvin usein erottaa örinän takaa äidin puhetta esim. jostain 4v synttäreiltä.
    Kerran kuului jopa Antero Mertarannan jääkiekko selostusta
    Too big to fail

     
     
  17. #57
    Mulla tulee kanssa unihalvauksia ja todella pelottavia aina, viimeksi lyhyt mustahiuksinen tyttö seisoi huoneessa, kasvoja ei näkynyt vaikka oli minuun päin.. :/ Creepy as hell.. Tietää ettei se ole totta mutta silti pelottaa, olen varmaan sitten nössö

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365
    Ei tehnyt muisti kepposia, luuponen vois törkätä nää yhteen.

    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...inen-unet.html

     
     
  19. #59
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Yhdys sana virhe otsikossa.
    Ärsyttää
    Too big to fail

     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Huolestuttavaa... Kannattaiskohan mennä jutteleen jonkun kanssa?
    Tuskin. Unet voivat olla miten häröjä tahansa, kun alitajunta sotkee ajatuksia ja tunteita yhdeksi sopaksi ja ei niitä kannata alkaa vertaamaan suoraan ihmisen valvetilaan. Eri asia tietysti jos näkee painajaisia joka yö.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •