Sivu 11 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 308

Aihe: GG Proteus, Penelope, Ithaka

  1. #201
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Keramiikka on tehty kahdelle silicalle, tarviikohan tossa nyt sitten olla tupla coilit vai voikohan ton silican yhdistää kupin sisällä yhden langan sisuksiin?
    No sehän selvinnee viimeistään 2-3kk kuluttua...

     
     
  2. #202
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Mulla oli jo Ithaka ostoskorissa, mutta tais jäädä tilaamatta, ellen sitten muuta mieltäni tässä seuraavan parin päivän sisään. Ennakkotilaus on auki 19.12 asti, jos koko tuotantokapasiteettia ei myydä ennen tuota.

    Ei vaan oikeen iske toi Dual Coil juttu mulle, oon kai Single Coil lover? Uratkin on sen verran kaukana toisistaan, että silicoja voi olla hankala yhdistää kupissa ja tehdä single coil tupla wickkeihin. Mielestäni toi ei tarjoa hirveästi uutta verrattuna vaikka Odysseukseen. :-\

     
     
  3. #203
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Ostat sitten multa kun kyllästys siihen kahden tunnin sisään.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #204
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Itse myös jahkailen että ostaakko vai ei...

     
     
  5. #205
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mulla oli jo Ithaka ostoskorissa, mutta tais jäädä tilaamatta, ellen sitten muuta mieltäni tässä seuraavan parin päivän sisään. Ennakkotilaus on auki 19.12 asti, jos koko tuotantokapasiteettia ei myydä ennen tuota.

    Ei vaan oikeen iske toi Dual Coil juttu mulle, oon kai Single Coil lover? Uratkin on sen verran kaukana toisistaan, että silicoja voi olla hankala yhdistää kupissa ja tehdä single coil tupla wickkeihin. Mielestäni toi ei tarjoa hirveästi uutta verrattuna vaikka Odysseukseen. :-\
    Ihan samoja mietteitä täällä. Toistaiseksi jää ainakin tilaamatta...

     
     
  6. #206
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Ostat sitten multa kun kyllästys siihen kahden tunnin sisään.
    Näin tehdään!

    Ja vinkkinä kaikille, laittakaa ainakin 10 keramiikkaa samalla koriin, ne ei maksa kuin 1,50 € / kpl.
    Jos käy niinkuin aina ennenkin, niin ne loppuu kesken ja tulee joskus kolmen kuukauden päästä lisää... kiva jos ato pölyttyy hyllyssä kun on keramiikka halki.

     
     
  7. #207
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    31

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    No siis uutta on todella paljon:
    50% noussut hinta
    Enempi litkua tankkiin

    no siihen kyllä oleelliset taitaa loppua.

     
     
  8. #208
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Näin tehdään!

    Ja vinkkinä kaikille, laittakaa ainakin 10 keramiikkaa samalla koriin, ne ei maksa kuin 1,50 € / kpl.
    Jos käy niinkuin aina ennenkin, niin ne loppuu kesken ja tulee joskus kolmen kuukauden päästä lisää... kiva jos ato pölyttyy hyllyssä kun on keramiikka halki.
    Sori otin vaan neljä... Mutta sillä sai kivan pyöreen summan postikulujen kanssa. Tasan 150€, oikun on halpaa!
    En muuten ottanut sitä tippi palikkaa. Oisin kuitenkin työntänyt siihen samallaisen tipin, kuin tuo perus pilli!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #209
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja UncleW Näytä viesti
    No siis uutta on todella paljon:
    50% noussut hinta
    Enempi litkua tankkiin

    no siihen kyllä oleelliset taitaa loppua.
    Just meinasinkin kysyä, että mitäs uutta ja ihmeellistä tossa nyt sitten on, mutta vastaus tulikin jo.
    Taitaa kyllä jäädä meikäläiseltä väliin. Jos ois taas jossain vaiheessa ton verran rahaa iskeä atoon, niin varmaan tilaisin 2x Nautiluksia. :P

     
     
  10. #210
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    31

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Ja sitten pitää muistaa Afrikan lapset. Sankarimme Imeo lahjoittaa Afrikan lapsille euron jokaista myytyä ihtakaa kohti. Kyllä tuon nyt viimeistään pitäisi kallistaa epävarmojen vaakakuppia.

     
     
  11. #211
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    On toi hinta mielestäni perusteltu, koska osaa on aika paljon enemmän kuin Odyssä.

    Esimerkiksi:
    510 ja GGTS base samassa paketissa
    Imuilman säätö integroitu 510 baseen

    Noille muille lisäspekseille en kovin paljoa laske arvoa:
    Kirkas tankki vakiona
    Tuplaurat keramiikassa
    Basic feeding optio kiristysrenkaassa
    Kaikille drip tipeille sopiva imuputki (lisävaruste)
    Paranneltu NR-lankojen kiinnitystapa

    ON toi edelleen edullisempi kuin vaikka ZAP, jossa osia ja ominaisuuksia on yli puolet vähemmän.
    Lähes saman verran se Odysseuskin tulee maksamaan, kun siihen ottaa kylkeen GGTS basen ja pari Kir Fanis kirkasta tankkia (129 € vs. 135 €).

     
     
  12. #212
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    On toi hinta mielestäni perusteltu, koska osaa on aika paljon enemmnä kuin Odyssä.

    Esimerkiksi:
    510 ja GGTS base samassa paketissa
    Imuilman säätö integroitu 510 baseen

    Noille muille lisäspekseille en kovin paljoa laske arvoa:
    Kirkas tankki vakiona
    Tuplaurat keramiikassa
    Basic feeding optio kiristysrenkaassa
    Kaikille drip tipeille sopiva imuputki (lisävaruste)

    ON toi edelleen edullisempi kuin vaikka ZAP, jossa osia ja ominaisuuksia on yli puolet vähemmän.
    Lähes saman verran se Odysseuskin tulee maksamaan, kun siihen ottaa kylkeen GGTS basen ja pari Kir Fanis kirkasta tankkia (129 € vs. 135 €).
    Tätä en tullutkaan ajatelleeksi. Totta.

     
     
  13. #213
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    31

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Varmastikaan tuo ei paskempi laitos ole. Se että tarjoaako se odyn omistajille kuinka paljon lisää on sitten hiukan kyseenalaista. Hinnatkin on niin kamalan suhteellisia, halvaks tuota ei voi haukkua mutta eipä näitä ole hinnalla kukaan perustellu sitten 510 kokeilujen.

    Niin ja orikinaali odyt maksaa nykyisin n. 200€ että siihen nähden kovinkin edullinen.

    2-3 kk niin ollaan viisaampia kuinka hjuva laitos tämä on.


     
     
  14. #214
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Heh heh... Paljon halvempi kuin Kayfun hinnan ois varmaan pitäny olla sama 90e ku odykin:P
    Onko rahat tuhlattu joululahjoihin?
    Ostakaa tai olkaa ostamatta. Sittenpähän nähään onko tosta mihinkään. Jos onkin loistovehjes ja pimeillä markkinoilla hinnat pilvissä niin sitte tullaan itkemään ku eihän toi maksanu kuin 135e
    Olen puhunut, jatkakaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #215
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    On toi hinta mielestäni perusteltu, koska osaa on aika paljon enemmnä kuin Odyssä.

    Esimerkiksi:
    510 ja GGTS base samassa paketissa
    Imuilman säätö integroitu 510 baseen

    Noille muille lisäspekseille en kovin paljoa laske arvoa:
    Kirkas tankki vakiona
    Tuplaurat keramiikassa
    Basic feeding optio kiristysrenkaassa
    Kaikille drip tipeille sopiva imuputki (lisävaruste)
    Paranneltu NR-lankojen kiinnitystapa

    ON toi edelleen edullisempi kuin vaikka ZAP, jossa osia ja ominaisuuksia on yli puolet vähemmän.
    Lähes saman verran se Odysseuskin tulee maksamaan, kun siihen ottaa kylkeen GGTS basen ja pari Kir Fanis kirkasta tankkia (129 € vs. 135 €).
    Juu ei tuo hinta sinänsä paha ole. Odotus aika on vain ihan perseestä. Kuukausi pitäs olla sellainen maksimi, siitä kun rahat pyydetään.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #216
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Juu ei tuo hinta sinänsä paha ole. Odotus aika on vain ihan perseestä. Kuukausi pitäs olla sellainen maksimi, siitä kun rahat pyydetään.
    +1

    Ymmärrän toki että tuotannon pitää pyöriä, mutta kyllä modaajan pitäis sen verran uskoa omiin tuotteisiin, että rahoittais sen edes osittain itse tuotannon ajaksi. Hyvä kompromissi olis vaikka 10 - 30 % varausmaksu ja loput lähetyksen yhteydessä. Noh, kun on tietty status niin pystyy tekemään näitä siten kun itsestä parhaalle tuntuu?

    Jos mä olisin ton tosi lujaa halunnut, niin en kyllä marisis yhtään, hihkuisin innosta että MÄ saan sen joskus, siis ihan varmasti saan sen, koska en myöhästynyt kahdeksalla sekunnilla F5 kilpailusta.

     
     
  17. #217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    31

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Tällä kertaa tossa tilaussydeemissä on sentäs jotain järkeä. Eli pari päivää aikaa kaikilla halukkailla tiputtaa tilaus sisään ja rahat tiskiin.
    Hiukan itekkin vieroksun tuota pääoman keräämistä tilaajilta tälläsillä toimitusajoilla mutta näillä mennään.

     
     
  18. #218

    GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Piti oikein katsella Imeon video uudestaan. Kyllähän tuohon on tullut, ainakin teoriassa, merkittäviä päivityksiä. Ja pirun hyviä semmosia.
    Jos vain laatukriteerit pysyy korkealla.
    Tuotanto lienee ei kohtaa tarjontaa, niin satkun nousu pyynnöistä on aika saletti. Toivotaan ettei niin käy

     
     
  19. #219
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Kummallista käninää aiheuttaa joka puolella imeon uutuus hintahan tossa ei ole paljon karvalakki Odya enempiä ja onhan tossa nyt ominaisuuksia ja päivityksiä aika reilusti. genesis tankit ilman mitään ihme ominaisuuksia maksaa ton verran. En ite ole kauhean innostunut silicasta enää mutta kyllä mie tollasen ottasin jo senkin vuoksi että sitten harmittaa kun niitä joutuu ylihinnalla hakemaan classifiedsista kun on tajunnut että laite oli itse asiassa hintansa väärtti. Käsittääkseni tämän ennakkomyynnin idea on just nimenomaan se ettei porukka jää ilman, kauheasti aina itketty kun tavarat myy loppuun 10 minuutissa ja niitä on vaan harvoin hyllyssä, nyt ottavat pari päivää sisään tilauksia ja sitten teettävät tarpeeksi, mun mielestä itseasiassa helkkarin fiksua kuluttajankin kannalta. Tietenkin tollanen odotus harmittaa mutta kyllä porukka laittaa hybrideihinkin enemmän rahaa ilman että mitään on tehtynä ja jonotukset voi olla jopa naurettavan pitkiä...

     
     
  20. #220
    Höyrypää MPKO's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Etelä-Suomi
    Viestit
    648

    Re: GG Proteus, Penelope, Ithaka

    Henkilökohtaisesti tuosta vaan puuttuu se WOW efecti mikä painostaisi ostamaan. Noh, yksi nyt cartis odottamassa jos se sieltä tulisi.

    Imeo kumminkin ollut kaukaa viisas ja ulkoistanut ody v1:sen ( lue nautilus) ja myy itse uuden karheet tuotokset. Näin minä tekisin jos hän olisin. Kohta tulee varmaan nautilus v2
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •