Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 29 / 29

Aihe: Neste/ADV/Makuongelma

  1. #21
    Täytyy tänne kommentoida vaikkei välttämättä liity aiheeseen, itsellä aivan 100% samat ongelmat kun OPlla oli Eleaf Lemoa käyttäessä, kesti noin 3 kuukautta kunnes vaihdoin subtank miniin, kaikkia muita nesteitä voi nykyään vedellä useita päiviä tai vuorotelle tai mitenpäin tahansa, niin ongelmia ei ole tullut, paitsi Ryynäset, niitä useita eri versioita testattu ja aina katoaa maku puolessa tankissa, oikeestaan ainoastaan kahvin kanssa tai kupillisen jälkeen maistuu sille mille pitäisi. Ryynänen taas on maku joka ei IKINÄ pettänyt aikoinaan Evodia käyttäessä!

     
     
  2. #22
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Tuli vaan mieleen että olisikohan syy noissa subeissa? Origennyllä ainakin itse saan muutamassa päivässä makuaistin turrutettua. Avautuu pikku hiljaa Misterin kanssa. Origennyllä nesteen kulutus on 2-3-kertainen, luulisi sillä jotain vaikutusta olevan...


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  3. #23
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Samaa havainnut täällä: Russianilla menee helposti viikon verran, eli joku 10-12 tankillista nestettä, ennen kuin makuhermot puutuvat. Nyt pääasiallisessa käytössä Arctic Tank ja jotenkin tuntuu siltä että vajaan tankin jälkeen pitäisi vaihtaa kun ei enää maista mitään.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  4. #24
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    Löytyihän niitä muitakin kun luulin että vika on vaa minun makuhermoissa! Koittakaas muut fragile dreamia. Ainut neste jonka oon saanut maistumaan edes vähän. Muut oikein suuta pistää, tuntuu että sama katkera maku oli neste mikä tahansa...

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    21
    Tai todennäköisesti siellä makuhermossa se vika piilee koska kaverilla samat laitteet, samat mehut ja arvot ja tykkää kamalasti. Ja ite en maista.

     
     
  6. #26
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Noissa kannattaa aina pitää paria nestettä kierrossa ADV:nä. Itsellä Subtank Plus ja Starre RY4, Subtank mini Jalmarin juissi ja iSub Patrikin Pirtelö. kaikkia kun vetelee päivän aikana niin ei makuaisti turru. Toisaalta tullu imeskeltyä TPA:n ry4d nestettä varmaan puloli litraa, eikä maku ole muuttunut mihinkään
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #27
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Mä oon täs pari kuukautta höyrytelly samaa nestettä ja vieläkin maistuu hyvälle.. Ei oo viel makuaisti turtunu..

     
     
  8. #28
    pakko sanoa että itselläni ollut ihan sama ongelma ja luulin että oon tosissaan ainut tän kanssa pitääpä kokeilla jotai mentholia tai minttua välillä jos hyrähtäs makunystyrät käyntiin taas!

     
     
  9. #29
    Täällä kans sama vika.. Kaikki hyvänmakuset nesteet heitti pikkuhiljaa maistumasta vaikka kuinka yritti kierrättää.
    Reilun viikon höyryttelin pelkkää metholia, niin rupesi pikkuhiljaa maut palailemaan..
    nyt oon pitäny kokoajan kierrossa myös mentholia niin on pysyny maut noissa muissakin.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •