Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 29

Aihe: Neste/ADV/Makuongelma

  1. #1

    Neste/ADV/Makuongelma

    Olen varmaan aikaisemminkin tästä kertonut, mutta pakko mikä pakko.
    Eli, minun on mahdotonta löytää ADV nestettä, tai mitään nestettä ylipäätään.
    Laitan esim. subtank minin tankin täyteen X nestettä (mitä tahansa) & n.1-2ml jälkeen menettää kokonaan makunsa, ihan sama asia tapahtuu drippereissä. Parit ensimmäiset kerrat maistuu miltä pitää & sitten maistuu aivan laimentuneelta.
    Ärsyttävää kun on kaikkea nannaa tossa, mutta kaikista lähtee maku....
    Sen vielä sanon, että tapahtuu vaikka rakentaisin kokonaan uuden coilin.

    Ollut itseasiassa koko kuukauden, minkä olen nyt vapoillut, niin sama ongelma


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  2. #2
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Käytätkö valmiita nesteitä vai teetkö itse?

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    WOOT WOOT, täältä löytyy toinen höyrypää joka kärsii samasta ongelmasta mutta omalla kohdalla tuon maun katoaminen ottaa vähän enemmän aikaa... ite oon kokeillu valmiita nesteitä että ite kokkailtuja ja syytä tuohon en ole keksiny muutaku perkeleen narttu makuaisti...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  4. #4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonhoax69 Näytä viesti
    Käytätkö valmiita nesteitä vai teetkö itse?
    Kumpiakin tullut höyryteltyä.
    Enimmäkseen itsetehtyjä, tälläkin hetkellä 20% patrikin pirtelö ~75/25vgpg 6mg & ei maistu oikein miltään.

    Kaverit on maistellut, todennut hyvän tuoksuiseksi & makuiseksi.
    Itsehän en edes melkeinpä maista/haista tuota enään.
    Kypsynyt ~5päivää, ravisteltu & tuuleteltu eli ihan hyvää pitäisi olla.

    Pitää varmaan ruveta kokkailemaan jotain ~30% mentholia ja antaa kunnon tuuttaus makuhermoille.


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  5. #5
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Vapers tongue, itsellä ajoittain sama ongelma.. Helpottaa kun juo paljon vettä, vaihtaa nestettä täysin toiseen.. Itse paljon kerma/keksi/toffee hommia höyryttelevänä ku vaihtaa vaikka pelkkään hedelmänesteeseen niin auttaa asiaan.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    Olisko jonkin asteinen Vaper's tongue?
    Aiheesta asiaa Vaper's Tongue: What It Is and How to Cure It

    Foorumilla myös aiheessa Kanger Subtank sivulta 23 lähtien.

     
     
  7. #7
    Vettä tullu hörpittyä varmaan 3x enemmän, mitä ennen vapoilua, eli runsaasti.

    Joo & siellä mun edellinen teksti onkin.


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  8. #8
    Nyt tuli tehtyä varmaan jonkin sortin ennätys...

    +1kk kypsynyt Harvest berry (josta en kyllä oikeastaan tykkää) menetti >70% mausta n.10-20 henkosen jälkeen
    Että tällästä täällä


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  9. #9
    Ehkä sun pittää alkaa drippaileen niin saat vaihtaa tuon nesteen nopesti kun maku häviää ootko kokeillu tuota makuhermojen ''shokkihoitoa'' ?

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Ehkä sun pittää alkaa drippaileen niin saat vaihtaa tuon nesteen nopesti kun maku häviää ootko kokeillu tuota makuhermojen ''shokkihoitoa'' ?
    Drippereitä löytyy kaksin kappalein, Magma & Trolli.
    Sama tapahtuu näillä.

    On vähän kaikkea tullut kokeiltua, kahvinpurujen haistelusta pelkän pohjanesteen höyryttelyyn.
    Mutta ei sinänsä oikein mitään shokkihoitoa, menthol tms. nesteitä ei löydy tällä hetkellä


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  11. #11
    Mulla samaa vikaa. Hyvä neste alkaa yhtäkkiä maistua ihan paskalta.. Vähän meinaa lipsua tää höyryttely kun ärsyttää noiden nesteiden kanssa säätäminen.

     
     
  12. #12
    Jos kiinnostaa kokeilla tuota shokki hoitoo niin multa löytyis inaweran eukalyptystä. Eika perhanan voimakas makunen tuo eukalyptys niin pitäs saaha makuhermojen kunnon shokki

     
     
  13. #13
    Mitä nesteitä käytät? Mietin voisko johtua makeutusaineista nesteissä? Mä join joskus vuosia sitten light-colaa päivittäin, ja muutaman viikon jälkeen multa katosi makuaisti kokonaan. Määrät ei siis olleet mitään isoja, puolesta litrasta litraan päivässä. Osasin jotenkin yhdistää ongelman siihen cokikseen ja parin päivän colatauon jälkeen palasi makuaistikin takaisin.

    Jännää kyllä näiden kanssa, tupakoitsijana veti sitä samaa merkkiä aina ja e-nesteitä taas pystyy 2-3 päivää höyryttelemään samaa, sen jälkeen alkaa maku tökkiä. Mulla on nyt tupakkamaut testissä, katsoo jos näiden kanssa kyllästymistä ei tapahtuisi ihan niin nopeasti.

     
     
  14. #14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Jos kiinnostaa kokeilla tuota shokki hoitoo niin multa löytyis inaweran eukalyptystä. Eika perhanan voimakas makunen tuo eukalyptys niin pitäs saaha makuhermojen kunnon shokki
    Mikä ettei alkaa jo pikkuhiljaan vituttamaan tämä...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DogToffee Näytä viesti
    Mitä nesteitä käytät? Mietin voisko johtua makeutusaineista nesteissä? Mä join joskus vuosia sitten light-colaa päivittäin, ja muutaman viikon jälkeen multa katosi makuaisti kokonaan. Määrät ei siis olleet mitään isoja, puolesta litrasta litraan päivässä. Osasin jotenkin yhdistää ongelman siihen cokikseen ja parin päivän colatauon jälkeen palasi makuaistikin takaisin.

    Jännää kyllä näiden kanssa, tupakoitsijana veti sitä samaa merkkiä aina ja e-nesteitä taas pystyy 2-3 päivää höyryttelemään samaa, sen jälkeen alkaa maku tökkiä. Mulla on nyt tupakkamaut testissä, katsoo jos näiden kanssa kyllästymistä ei tapahtuisi ihan niin nopeasti.
    Patrikin pirtelö
    Capella H.berry
    Fragile dream
    FW viinirypäle / + vesimeloni
    jne... aika vähissä tiivarit tällä hetkellä.

    Neste ei ala maistumaan pahalta, oikeastaan häviää maku & haju vaan kokonaan (aika samaa kun höyryttelis pelkkää pohjaa)

    Ja buildeja on kokeiltu laidasta laitaan(0.1-1.6), samoin watteja 10-100w (+1xx mekaanisella)


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  15. #15
    Mä oon kärsiny samasta ongelmasta ajoittain ja omasta mielestä paras ja omalla kohdalla ainut toimiva keino on ollut vaan ottaa mentholi nesteet mukaan kiertoon.

    Parhaillaan on kestänyt kuukauden sillain, että muutamat ekat höyryt maistunu miltä pitääkim ja sitten sama, kuin olisi pohjanestettä vetäny.

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Täällä sama homma että maku ja tuoksu katoaa pirun nopeesti nesteistä. Itse sekoittelen litkut, pohjina tällä hetkellä Lubrisolvet. Kokeiltu aiemmin myös jotain Puolan halpiksia sekä mm Atmosin pohjia. VG-voittoisia, yleensä about 60/40 suhteella, about 5-7mg niksaa.

    Eli maut tosiaan katoaa. Sit jotkut frendit huomaa heti kun höyryttelen että onpas hyvä tuoksu ja itse huomaa juuri yhtään mitään! Tosiaan itsekin juon jonkin verran kolajuomia, Pepsi Maxia ja laittikolaa. Pitää varmaan ne jättää pois jos niillä vaikutusta. Osaa nesteistä olen kypsytellyt muutamankin viikon ja silti sama efekti tapahtuu hyvin pian. Tivareita käytän about 20-25%.

    Olen myös pohtinut sitä voinko tehdä setupit niin päin persettä että makua vaan ei tule. Kokeiltu useampaa tankki-atoa ja paria dripperiä. Eihän jotain Magmaa esim voi setupoida niin päin helvettiä että ei makua tulisi. Ohmit kaikkea 0,4 ja 1 väliltä, sinkkuna ja dualina. Wikkinä mm Pharmaa, rayonia ja Fibre Freaksia.

    Ihme touhua tämä tämmöinen.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    19
    Täällä kärsitään myös samasta ongelmasta, sillä poikkeuksella että maku ja tuoksu häviää tai laimenee todella paljon jo parin hatsin jälkeen. Capellan harvest berry täälläkin myös kokeiltu, tuoksui hyvältä mutta maistui aivan kauhelta. Kokeilu myös Capellan Juicy Lemon ja joku mansikka cream tiivaria mutta niissä sama homma, parit hatsin ja thats it!

    Tällä hetkellä vapottelen T-Juicen Menticeä, myös muut mentholit maistuvat. Mentholit lisäksi KiWi taisi myös maistua hieman. Kahvia nuuhkittu, suolakurkkuja järsitty, vettä/vishyä juotu hatsien välillä eikä maku parane. Kaikki safka ja juomat kyllä maistuvat normaalisti. Käytössä Nautilus mini ja Subtank normi atolla.

     
     
  18. #18
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Täällä sama homma että maku ja tuoksu katoaa pirun nopeesti nesteistä. Itse sekoittelen litkut, pohjina tällä hetkellä Lubrisolvet. Kokeiltu aiemmin myös jotain Puolan halpiksia sekä mm Atmosin pohjia. VG-voittoisia, yleensä about 60/40 suhteella, about 5-7mg niksaa.

    Eli maut tosiaan katoaa. Sit jotkut frendit huomaa heti kun höyryttelen että onpas hyvä tuoksu ja itse huomaa juuri yhtään mitään! Tosiaan itsekin juon jonkin verran kolajuomia, Pepsi Maxia ja laittikolaa. Pitää varmaan ne jättää pois jos niillä vaikutusta. Osaa nesteistä olen kypsytellyt muutamankin viikon ja silti sama efekti tapahtuu hyvin pian. Tivareita käytän about 20-25%.

    Olen myös pohtinut sitä voinko tehdä setupit niin päin persettä että makua vaan ei tule. Kokeiltu useampaa tankki-atoa ja paria dripperiä. Eihän jotain Magmaa esim voi setupoida niin päin helvettiä että ei makua tulisi. Ohmit kaikkea 0,4 ja 1 väliltä, sinkkuna ja dualina. Wikkinä mm Pharmaa, rayonia ja Fibre Freaksia.

    Ihme touhua tämä tämmöinen.
    Ainakin tiivaria käytät ihan helvetin paljon, sekin vaikuttaa käänteisesti. Mä vedin ennen 20% kaikki ja vapetongue oli ihan jatkuvasti. Pienensin suhteen ensin 16% ja siitä 13% ja 10% niin jo alkoi makua löytymään.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #19
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Jos kiinnostaa kokeilla tuota shokki hoitoo niin multa löytyis inaweran eukalyptystä. Eika perhanan voimakas makunen tuo eukalyptys niin pitäs saaha makuhermojen kunnon shokki
    Nyt kävi niin, että eukalyptuksesta lähti maku. 4% suhteella tein
    Raikas tunne kyllä jää suuhun/kurkkuun.

    Ja poltin tänään tupakan... anteeksi


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  20. #20
    Ompas jännä threadi tunnistin itseni ekan viestin kuvauksesta ajalta n. 1v. taaksepäin. Silloin poistui itseltä tuo ongelma syystä tai toisesta mutta nyt kun ajattelen niin aloin noihin aikoihin työkaverin suostuttelemana käymään salilla pitkästä aikaa ja katselin syömisteni perään ja ketjussakin mainittua veden juomista varmaan moninkertaistin. Välillä on tullut ihmeteltyä, että mihinköhän tuokin vaiva hävisi muttei kuitenkaan kovin tarkasti asiaa ajateltu koska laitteistoa on päivitetty aika nopealla syklillä.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •