Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: ego-t latausongelmaa

  1. #1

    ego-t latausongelmaa

    Onko kukaan törmännyt tällaseen.Mulla on ego-t latureita 5kpl. 4,2v 450 Ma 4 kpl ja 1 kpl 4,2v 200Ma. Ainoastaan toi 200 ma:lla voin ladata 900ma ja 1100 akkuja.Noi 450ma:t lataa vaan 10 min ja sit vihreelle.Höh,eihän sit akussa ole virtaa ollenkaa.
    Mistähän sais noita 4,2v 200ma latureita.Vinkkejä kiitos

     
     
  2. #2

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cairn2 Näytä viesti
    Onko kukaan törmännyt tällaseen.Mulla on ego-t latureita 5kpl. 4,2v 450 Ma 4 kpl ja 1 kpl 4,2v 200Ma. Ainoastaan toi 200 ma:lla voin ladata 900ma ja 1100 akkuja.Noi 450ma:t lataa vaan 10 min ja sit vihreelle.Höh,eihän sit akussa ole virtaa ollenkaa.
    Mistähän sais noita 4,2v 200ma latureita.Vinkkejä kiitos
    200mA laturi = 510 laturi

    Löytyy esim. täältä

     
     
  3. #3

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Olen vasta aloittelija siis.Oletko varma asiasta.Eli se siis 510 laturi käy ego t akkuihin.Monessa paikassa lukee että vain 510 akkuhin kävis ihan oma laturinsa???Höh,tällasta se on opiskelu

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cairn2 Näytä viesti
    Olen vasta aloittelija siis.Oletko varma asiasta.Eli se siis 510 laturi käy ego t akkuihin.Monessa paikassa lukee että vain 510 akkuhin kävis ihan oma laturinsa???Höh,tällasta se on opiskelu
    Fyysisesti laturit sopivat ristiin (510 ja eGo), siis kierteistään. 510-akut ovat sen verran pienitehoisia, ettei niitä ole syytä ladata tehokkaalla laturilla (eGo). Niihin kannattaa turvallisuussyistä käyttää niiden omaa pienempitehoista laturia. eGo-akkuja voi ladata sekä tietysti niiden omalla laturilla että myös 510:n laturilla. Lataus vaan kestää kauemmin 510:n laturilla. Muista sitten, ettet kierrä niitä akkuja liian tiukkaan kiinni laturiin, siinä tapauksessa voi akun kierteiden keskellä oleva napa painua liian syvälle ja joudut sitä kaivelemaan ylös. Vaarallista sellainen ei ole, mutta harmillista ja voit luulla akun menneen rikki. Tervetuloa höyryttelyn maailmaan.

     
     
  5. #5

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Kitoksia avusta kaikille.Noista 420 ma latureiden logiikasta en siis vielä oo päässy perille.Ihme härpäkkeitä
    Mut aion kyllä perehtyy niiden logiikkaan myöhemmin.Mut oon todennu kun nyt oon ollu polttamatta 5vko oikeeta röökii että
    noi 200 ma lataa kaikenkokoisia akkuja.Toki nuo mun 420ma:t lataa kyllä 650ma perusakkuja.Mut tuli ostettuu noita isompiaki.
    Tilaan siis noita 510 200ma latureita ja sit kerron miten toimivat..hienoo porukkaa tälla saitillaIhan vois luulla kavereiks

     
     
  6. #6

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cairn2 Näytä viesti
    Kitoksia avusta kaikille.Noista 420 ma latureiden logiikasta en siis vielä oo päässy perille.Ihme härpäkkeitä
    Mut aion kyllä perehtyy niiden logiikkaan myöhemmin.Mut oon todennu kun nyt oon ollu polttamatta 5vko oikeeta röökii että
    noi 200 ma lataa kaikenkokoisia akkuja.Toki nuo mun 420ma:t lataa kyllä 650ma perusakkuja.Mut tuli ostettuu noita isompiaki.
    Tilaan siis noita 510 200ma latureita ja sit kerron miten toimivat..hienoo porukkaa tälla saitillaIhan vois luulla kavereiks
    Laadukkailla vehkeillä homma ei sitten ole tällaista pelleilyä, eli helpoimmalla pääsee vältämällä halpaa kiinakopioroskaa! Tervetuloa höyryttelyn pariin

     
     
  7. #7

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Mutta mistä noita laadukkaipia sit saa?En oo vielä löytänyt ..kertokaa ihmeessä jos joku tietää

     
     
  8. #8
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

     
     
  9. #9

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Siis tarkoitin että mistä saa esim ego-t:n ja sälät ns.originelleina Kai ne kaikki on kiinalaista sälää..

     
     
  10. #10

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Suomessa ainakin Elektrosavu ja Esmoke myyvät Joyetechia - Kiinasälää kyllä, mutta toimivat muutenkin kuin vain hyvällä tuurilla

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •