Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: ego-t latausongelmaa

  1. #1

    ego-t latausongelmaa

    Onko kukaan törmännyt tällaseen.Mulla on ego-t latureita 5kpl. 4,2v 450 Ma 4 kpl ja 1 kpl 4,2v 200Ma. Ainoastaan toi 200 ma:lla voin ladata 900ma ja 1100 akkuja.Noi 450ma:t lataa vaan 10 min ja sit vihreelle.Höh,eihän sit akussa ole virtaa ollenkaa.
    Mistähän sais noita 4,2v 200ma latureita.Vinkkejä kiitos

     
     
  2. #2

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cairn2 Näytä viesti
    Onko kukaan törmännyt tällaseen.Mulla on ego-t latureita 5kpl. 4,2v 450 Ma 4 kpl ja 1 kpl 4,2v 200Ma. Ainoastaan toi 200 ma:lla voin ladata 900ma ja 1100 akkuja.Noi 450ma:t lataa vaan 10 min ja sit vihreelle.Höh,eihän sit akussa ole virtaa ollenkaa.
    Mistähän sais noita 4,2v 200ma latureita.Vinkkejä kiitos
    200mA laturi = 510 laturi

    Löytyy esim. täältä

     
     
  3. #3

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Olen vasta aloittelija siis.Oletko varma asiasta.Eli se siis 510 laturi käy ego t akkuihin.Monessa paikassa lukee että vain 510 akkuhin kävis ihan oma laturinsa???Höh,tällasta se on opiskelu

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: ego-t latausongelmaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cairn2 Näytä viesti
    Olen vasta aloittelija siis.Oletko varma asiasta.Eli se siis 510 laturi käy ego t akkuihin.Monessa paikassa lukee että vain 510 akkuhin kävis ihan oma laturinsa???Höh,tällasta se on opiskelu