Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 180

Aihe: Billet Box (/klooni)

  1. #1
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250

    Billet Box (/klooni)

    Täytyypä oikein mainita että jos eGrip hajoaa tai etsit vastaavaa, niin Billet Box varustettuna Billetbridgellä on aikas mainio valinta. Tuo Billetbridge antaa mahdollisuuden ajaa Aspiren BVC-coileja laitteessa. Tuo, varustettuna 6.5ml tankilla, kompaktilla koolla ja vaihdettavilla akuilla on aika mainio kokonaisuus. Tehot säätyvät volteilla, 2.8-5.5v ja laite käyttää vähän erikoisempia 16340-akkuja.

    Itse en aitoa saanut käsiini (aikoinaan kyllä moisen omistinkin) niin ostin täältä kloonin. Otin mustan, jossa on jokin hiilikuitukuvio sekä reunat ja sisusta anodisoitu mustalla. Näitä on pariakin eli kloonimallia, ja luin että paras olisi uusin, eli rev 3.a
    Yllätyin laitteen laadukkuudesta ja muutenkin paketin sisällöstä. Eli mukaan tulee laite, driptip, varaosapussi (tankin varaosia, uusi kuulalaakeri lukitukseen, kuusiokoloja pari kpl), Atmistiquen Billetbridge-klooni, jatkopala jolla saa käytettyä mitä vaan 510-atoa (eli nostaa liittimen laitteen päälle). Yleismittarilla kun tarkistin, niin laite antaa juuri sitä mitä asetuksiin on laittanut eli välillä 2.8-5.5v, joka sekin yllätti
    Ihan pientä klappia on avausluukussa, mutta ei häiritsevää kuitenkaan. Tässä ehkä ainut asia jonka huomaa erona aitoon.

    Akut kestää ~päivän (2x750mah), tankki melkein kaksi. Täyttö simppeliä ja homma toimii.

    Aito on aito, ja olisi moisen täpännyt jos olisin käsiini saanut. Jos 1-1 kloonius ei haittaa, niin on hyvä setti kyllä

    BB clone 2.jpg

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748


    Itsellä aito käytössä, kloonia en ole koleillutkaan koskaan Hiukan alussa vaati totuttelua, ja lähellä oli etten hävittänyt omaani samantien kiertoon. Suht hyvää makua antaa, ja ennenkaikkea niin näppärä ja jämäkkä kombo

    Myös keuhkopullit onnistuu, vaikkei millään muotoa niille ole tämä laite tehtykään

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Tähän mikäli sen borotankin saan ostettua joskus, niin pitää tilata myös se sovitin, millä voi käyttää kangerin subtank-atopäätä (1.2ohm). Silloin alkaa olemaan jo laite kohillaan


     
     
  4. #4
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Onko tuo clooni toiminut hyvin?? Itse olen aina himoinnut AITOA Billet boxi mutta en ole saanut sitä mistää. Tämä olisi ainoa jonka voisin Kloonina hankkia ja mikäli ihastun niin sitten pitää metsästää AITO jostain. Mistäs noita Aspiren atoja saa onko niitä kotomaassa jollain myytävänä? Mites toi ato pää toimii esim 70vg liemillä?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  5. #5
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Eikö noita aitoja Billettejä tule joka lauantai valmistajan sivuille saldolle?
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Onko tuo clooni toiminut hyvin?? Itse olen aina himoinnut AITOA Billet boxi mutta en ole saanut sitä mistää. Tämä olisi ainoa jonka voisin Kloonina hankkia ja mikäli ihastun niin sitten pitää metsästää AITO jostain. Mistäs noita Aspiren atoja saa onko niitä kotomaassa jollain myytävänä? Mites toi ato pää toimii esim 70vg liemillä?
    Oon nyt muutaman päivän käyttäny tota kloonia, ja on kyllä toiminut moitteetta. Itseasiassa en ole muita laitteita edes käyttänyt tuon jälkeen
    Sain kaverilta pari coilia, mutta tilasin Fasttechiltä noita Aspiren BVC-coileja lisää. Ainakin Boba's Bounty-viskoinen liemi (todella paksua) toimii todella hyvin, ei kurlaa ja pystyy ajamaan käytännössä tankin tyhjäksi

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Onko tuo clooni toiminut hyvin?? Itse olen aina himoinnut AITOA Billet boxi mutta en ole saanut sitä mistää. Tämä olisi ainoa jonka voisin Kloonina hankkia ja mikäli ihastun niin sitten pitää metsästää AITO jostain. Mistäs noita Aspiren atoja saa onko niitä kotomaassa jollain myytävänä? Mites toi ato pää toimii esim 70vg liemillä?
    Bvctä saa elektrosavulta, ja Bridget ja itse billetit tulee lauantaisin kahdessa aallossa saldoille billetin omaan kauppaan, varmasti ehdit omasi saamaan jos aidon haluat

    70vg mehua itse ajelen käytännössä koko ajan tällä

     
     
  8. #8
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Mitin just jos hankkis tuon Kloonin ja testailis että onko mun makuun ja jos innostun niin tilaan aidon. Aidolla näytti olevan 179taalaa hintaa ja mitkä lie sitten on toimitukset.


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  9. #9
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Kaluvainaa paljos oli toimitukset tuolla mistä tilasit omasi?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Kaluvainaa paljos oli toimitukset tuolla mistä tilasit omasi?
    10£, olisko 4 arkipv ollu ja laite kädessä

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Mitin just jos hankkis tuon Kloonin ja testailis että onko mun makuun ja jos innostun niin tilaan aidon. Aidolla näytti olevan 179taalaa hintaa ja mitkä lie sitten on toimitukset.
    Samat ajatukset, uutena ei kehtaa ostaa jos ei sitten tykkääkään. Aidon käytetyn olisin täpännyt samantien.
    Lisäksi tossa loonissa on mukana se bvc-adapteri, joka sekin osaa maksaa Atmistiquella ihan kohtuudella. Atmistiquelta saa muuten myös aitoja Billettejä, mutta out of stock ja hintaa melkoisesti

     
     
  12. #12
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Onks toi nappi ollut hyvä?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Onks toi nappi ollut hyvä?
    Nappi on toiminut moitteetta

     
     
  14. #14
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Se piti viel kysästä että tuliko seurannalla?


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  15. #15
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Se piti viel kysästä että tuliko seurannalla?
    Iskehän jo tilausta sisään ennenku loppuu

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Se piti viel kysästä että tuliko seurannalla?
    Ei ainakaan tuolla 10£ postilla ollut seurantaa. Oli muistaakseni muitakin vaihtoehtoja

     
     
  17. #17
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Noh pitää pähkäillä ja jos viel ens viikolla kiinnostaa kun on lätäpäivä niin saatanpa tilata tuollaisen. Oliks akkulassa noita akkuja? Tai pistaakääpä linkki mistä kannattaa tilata


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748

    Billet Box (/klooni)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pdz4 Näytä viesti
    Noh pitää pähkäillä ja jos viel ens viikolla kiinnostaa kun on lätäpäivä niin saatanpa tilata tuollaisen. Oliks akkulassa noita akkuja? Tai pistaakääpä linkki mistä kannattaa tilata
    Akkulasta löytyy niitä mustia awn suojattuja 750mah akkuja, mitkä valmistaja suositellutkin käytettäväksi tässä

    http://www.akkula.fi/epages/vilkas02...on=ViewProduct

    Punaisia awta kokeilin mutta tuppaa ajamaan liian alas akut

     
     
  19. #19

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Akkulasta löytyy niitä mustia awn suojattuja 750mah akkuja, mitkä valmistaja suositellutkin käytettäväksi tässä

    AW akut nyt edullisesti meiltä! - Akkula.fi

    Punaisia awta kokeilin mutta tuppaa ajamaan liian alas akut
    Joo noita suojattuja mustia 750mah mä hommasin 4kpl, ja tuntuu ajavan tasaisesti ~3.1 molemmat päivän aikana @ 5V

     
     
Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •