Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Eleaf GS Air

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446

    Eleaf GS Air

    Tuli vastaan moinen yksilö, eikä tosiaan olisi hinnalla pilattu. eLeaf GS Air -lasiklearo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Kenelläkään kokemuksia moisesta kapistuksesta Istickin nokassa, kokonsa puolesta olisi vallan mainio!


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  2. #2
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Ilmansäätö on rakenteensa puolesta melkeinpä on-off eli sen varaan ei paljoa kannata laskea ja ruuvarilla säätäminen ärsyttää ainakin itseäni... Lisäksi ruuvi on tunnoton koska siinä ei ole jousta tms vastuksena.
    iStickillä ajellut ja 12w näyttää olevan meikäläisen makuhermoille aikalailla sopiva teho noille vakio 1.5ohm coileille.
    Riittoisat ja lämpimät höyryt 65/35vpg nesteillä kun ilmaruuvia olen pitänyt kokonaan auki.

    Halpahan tämä on joten hinta/laatusuhde on imo ihan hyvä, ei ehkä kuitenkaan tarjoa mitään uutta ja mullistavaa.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Ostin joskus aikanaan yhden tälläisen känniklearoksi istickin nokkaan ja omasta mielestä (edullisen) hintansa väärti.

     
     
  4. #4

    Eleaf gs air

    Elikkä kertokaapas teidän mielipiteitä kyseisestä laitteesta. Itsehän en ole laitteeseen tyytyväinen koska ilmansäätö on käytännössä on/off ja antaa palanutta makua jo 13watilla vaikka lupaa että ei anna palanutta makua vielä 20watillakaan ja nesteenähän on liqua mustikka. Ja vielä jos joku osaisi kertoa miten tämän wikkaus ongelman voisi korjata.

     
     
  5. #5
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mulla sattui jostain tulla kyseinen laitos ja itse olin yllättynyt positiivisesti. Ei mitään ongelmia minkään suhteen. 70/30 VPG litkuja monen näköisiä mennyt läpi ja atopää parisen viikkoa vanha. Kokeile vaihtaa atoa, epäilempä että sattunut sulle maanantaikipale vaan.

     
     
  6. #6
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tälle vehkeelle oli näemmä jo ketju.

     
     
  7. #7
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Vähän itsekin muistelin näin.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    91
    Tän ongelma taitaa olla se että tukkeutuu kun tihruttelee laimeeta nesteetä päivät pitkät - eikä sille voi mitään muutaku vaihtaa uus 'atopää' (?) käyttöön?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •