Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 69

Aihe: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

  1. #21
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2010
    Sijainti
    aura
    Viestit
    42

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja karde Näytä viesti
    muutamat henkilöt lähinnä heti kättelyssä lähes suu vaahdossa selittämään että pakko olla ainakin yhtä jollei jopa vaarallisempaa kuin itse "aito"-tupakka kun kerran kiellettyä suomessa... :'(
    Kai sä oot palauttanut ne maanpinnalle sanomalla, ettei tää edes ole kiellettyä suomessa?
    tottakai! mut kun ovat niin viranomais "uskovaisia joskin pari kaveria ao.henkilöistä on kuulemma vehkeet pistänyt hankintaan

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Omassa tuttavapiirissä ei negatiivisiä kommentteja ole näin neljän kuukauden aikana, muutama on tilannut itselleen ja osa ei viitsi, koska maksaa sen 60e kerralla että pärjäisi kuukauden.

     
     
  3. #23

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Nehän nauraa mulle päin naamaa.
    Mulle kans pääasiassa naureskellaan, ja pidetään jopa lapsellisena

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Yleensä ensimmäinen reaktio on ollut ällistynyti: "Mitä! Mikä tuo on? Oletko sinä lopettamassa tupakanpolttoa!" Yksi ärhäkkä kommentti on tullut: "Tuommoista tuttia aikuinen imeskelee!" Kysäisin vienosti: "No, minkä korvikkeita ovat tupakat, sikarit ja piiput?"

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Oikeastaan pelkästään hyvää palautetta saanut, mitä nyt vitsillä jotkut kavereista heittäneet. Melkein jokainen tupakoiva kaveri on ollut kiinnostunut ja monet ovat laitteet tilanneetkin. Sen oon myös huomannut, että on nämä tulleet viime syksyn aikana huomattavasti tutummaksi ihmisille. Vielä kesällä kaikki kyselijät kysyi, että "mikä toi on?" tai muuta vastaavaa kun nykyään kiinnostuneet sanoo "Eikös toi oo se sähkötupakka? Iteki oon noita katellu netissä."

     
     
  6. #26

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Noin 90 % ihmisistä pitää hyvänä ja 10 % naureskelee/ei tuo mitään auta. Töissä tullu pelkkää positiivista, kaveripiiristä/harrasteporukasta löytynyt nämä epäilijät.

     
     
  7. #27

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Nehän nauraa mulle päin naamaa.
    Päivitetään tilanne:
    4 kaveria tilaamassa.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    enimmäkseen ihmetystä ja höyrytin kiertää ympyrää jokaisen suussa etenkin vanhemmat ihmiset tuntuu olevan tosi positiivisia höyryttimistä.

     
     
  9. #29
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    äitee antaa kaffepöydässä höyrystellä, ei tartte ulos mennä

     
     
  10. #30
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Noin 90 % ihmisistä pitää hyvänä ja 10 % naureskelee/ei tuo mitään auta. Töissä tullu pelkkää positiivista, kaveripiiristä/harrasteporukasta löytynyt nämä epäilijät.
    Olen huomannut et osalla näistä epäilijöistä kalvaa sisällään kateus varsinkin jos he itse ovat tupakoitsijoita...ei saisi katos poistui siitä ringistä pois vaan meidän kaikkien pitäisi imeä tupakkaa siihen tervaiseen loppuun asti. Mua ei enää henkilökohtaisesti kiinnosta muiden negatiiviset mielipiteet höyryttelystä...mulle on aivan sama uskooko joku Topi tähän vai ei. Sen tiedän et olen ollut polttamatta yli 7kk...se puhukoot puolesta. Niin kuin olen monelle sanonut et jos olet kiinnostunut niin voin kertoa vinkkejä mut haet ainoastaan kritisoitavaa niin älä edes avaa suutasi sellaisesta aiheesta, josta sulla ei ole mitään käryä tai oikeastaan höyryä
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Kyllä suurin osa on ottanu vastaan ilman sen suurempia mukinoita.

    Lähipiirin tupakoitsijoista n. 90% on hankkinut tai harkitsee hankkivansa sähköhörpöttimen.
    Ne, jotka eivät, ovat luultavimmin kommunistivakoojia tai muita vieraan vallan kätyreitä.

    Ehkä mielenkiintoisin suhtautumistapa on isälläni, joka kyllä ehdottomasti kannattaa sitä että lopetin tupakoinnin, mutta ei vieläkään usko että sähkötupakka toimii. Toisaalta, sama mies väittää myös että olen jäänyt siihen koukkuun, ja että se ei ole yhtään parempi kuin tupakka koska siihen jää koukkuun.

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    ihan hyvin ovat vastaan ottaneet ja vielä paremmin mun neste varaston... onko tuo tilaaminen oikeesti näin vaikeaa vaikka kaikki oon tänne ohjannu ja suositellu liikkeet ja ja ja
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    ihan hyvin ovat vastaan ottaneet ja vielä paremmin mun neste varaston... onko tuo tilaaminen oikeesti näin vaikeaa vaikka kaikki oon tänne ohjannu ja suositellu liikkeet ja ja ja
    Joo mä oon kans huomannu että oon erityisen hyvä tossa nesteiden tilaamisessa, kun se tuntuu muilla olevan niin kovin vaikeeta.
    Samaten kaikki muu asiaan liittyvä on yleensä mun hoidettava, jotta saadaan yhtään mitään aikaseks.

    ...ja sitte stressaantuneena laskeskellaan valuttakursseja ja pilkotaan tilausta sen tuhannen päreiks useita tunteja, kun lähetyksessä on sen seitsemän ihmisen tavaraa.

    ...ja toivotaan hartaasti ettei se tilattu kolamaku jää omiin näppeihin kun se ei kelvannutkaan, koska kaveri ei päässytkään paikanpäälle katsomaan mitä tilaa eikä puhelimessa osannut sanoa muuta kuin jotain hyvin suurpiirteistä.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Mies vielä naureskelee mulle, mutta selkeästi vähemmän kuin vielä vajaa kuukausi takaperin.
    Suurin osa työkavereista on aivan innoissaan minun käännynnäisyydestäni ja tahtovat nähdä kerta toisensa jälkeen kuinka aparaatti toimii. Osa tutuista taas suhtautuu todella skeptisesti, mutta tekevät niin kaikkiin asioihin ja varsinkin niihin, joista heillä ei ole minkään valtakunnan tietoa. Ei häiritse minua, olen hyvä ohittamaan yhdentekevät puheet/ihmiset. 8)

    Menen kylässä edelleen ulos tupakalle enkä koskaan kaiva laitetta esiin ainoastaan esittelytarkoituksessa tai herättääkseni huomiota.
    Kerron kun kysytään ja otan kehut hyvilläni vastaan tietysti, mutta paskanjauhanta ja kyseenalaistaminen ärsyttää, en minäkään arvostele ihmisiä sen perusteella että pyhkiikö ne perseensä edestä taakse vai takaa eteenpäin.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  15. #35

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Frendit +tyttöystävä otti sähkötupakin varsin mieleisesti vastaan. Mimmi uteliasuuttaan kysyi sähkötupakasta josta olin valmis kertomaan ajatuksia sekä tutkimuksia sen turvallisuudesta/faktoista verrattuna analogiseen tupakkaan noin 1,3tunnin ajalle, mutta tytölle näytti kelpaavan selkeäkin selitys; Tupakki vaihtuu mansikan makuiseen höyryyn.
    "Kuin olisit lopettanut tupakanpolton" oli flickani ajatus, ja näinhän asia oli. "Aina saa, ja hevosella pääsee"Kiitos Sähkötupakka ja tämä foorumi
    Noh sitten pari hyvää ystävääni oli seuraavaksi kohteena 1,5h tarinoilleni. Saunaillaksi varasin tarinavuoroni, kun on tapana puhua poliitikasta sun muusta(esim. naisista ja eri olutmerkkiaiheista) olivat he hyvin kiinostuneita niin tuli perusjytkyä saunavuoron verran selitettyä heille sähkötupakasta ja ego -malleista.
    No, sitten meni melkein kuukaisi kun rakstetut ja odotetut tulijaiset tulivat lopulta kotoa ja ketjutupakointi loppui yht´äkkiä kuin Matti Nykäsen Mäkihyppyharrastus seinään ja paholaisen tapa vaihtui höyryttelyyn ja mentholinmaiseen e-nesteeseen. No ,siinä sit kaverit kiitti tupakoimiseni loppumisesta ja myönsi että olen haisenut "paskalle" jo pari vuotta eikä tarvia huolehtia että hyvä frendi kuolisi 10v ennen itteään(ainakaan 5 vuotta ennen )
    Mutta jännää on että yksi (tupakoimaton)kaveri suuresti sitten innostui mun viskinmakuisesta e-nesteestä, ja tämä vähän pelotti että siitä tulis "suomen ensimmäinen nikotiiniriippuvainen sähkötupakan kautta" ja e-tupakin tapa jäis sormille ja mieleen No, onneksi tämä gubbe lähti inttiä suorittamaan niin ei ehdi kiinostua liikaa sähkötupakasta =P
    Yhtenvetona siis läheiset on ottanut tämän hyvin vastaan, Isä taas vähän epäilevästi ihmetteli vanhan ajan tupakoitsijana(kertalaakista poikki - tupakanpoltto)että mikä helvetin ihmeen hippituote tämä sähkötupakka oikeen onkaan
    Mutta, e-savukkeeseeni olen ollut hyvin tyytyväinen ja lähimmäiseni myös

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    42

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    heh, tämä on mielenkiintoinen aihe, itsellä lähipiiri on hyvin innoissaan ja vakuuttunut ja monet muutkin, yleisesti todella positiivisia ajatuksia tulee höyrykistä muttao n niitä analogisen vetäjiä joiden ajatus on tyylillä "työnnä vaikka perseesees tommonen vehje, kyllä minä ainakin pystyny vain lopettamaan tupakin polton jos haluaisin" muah niin varmaan suurin osa näistä on yli 20 vuotta polttaneita jääräpäitä joiden mielestä ennen kaikki oli paremmin ja vanhassa vara parempi..
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

     
     
  17. #37

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Munkki Näytä viesti
    Mutta jännää on että yksi (tupakoimaton)kaveri suuresti sitten innostui mun viskinmakuisesta e-nesteestä, ja tämä vähän pelotti että siitä tulis "suomen ensimmäinen nikotiiniriippuvainen sähkötupakan kautta" ja e-tupakin tapa jäis sormille ja mieleen No, onneksi tämä gubbe lähti inttiä suorittamaan niin ei ehdi kiinostua liikaa sähkötupakasta =P
    off topic:
    Ei hätää, mä tuossa alkusyksystä aloitin höyryttelyn ilman mitään siirtymistä nuuskasta tai tupakasta tämän harrastelun pariin, joten ei se sun kaveris ainakaan ensimmäinen olisi

    Tosin nikotiiniriippuvainen on koe vieläkään olevani. Joskus viisi vuotta sitten tuli polteltua tupakkaa vuosi, koska silloisessa työpaikassani se oli ns. ainoa hyväksyttävä syy pitää tauko niin, että poistuu työasemastaan. Sitten kun työt lopetin, niin en enää jaksanut poltella säännöllisesti röökiäkään. En voi edes mieltää, että se oli jokin "lopettaminen" koska ei siinä mitään sellaista päätöstä tai ponnistelua ollut mukana. Pari vuotta sitten kaveri toi pari tornia nuuskaa laivalta ja ne siitä käytin tahtiin 5-8 pussia päivässä ja kun ne loppuivat niin en jaksanut hommata mistään lisääkään.

    Nyt vuosien varressa on tullut poltettua oikeastaan ainoastaan baareissa, joissa käyn tosin hyvin harvoin, ja silloin kun olen nähnyt tupakoivia kavereitani. Sama homma myös nuuskan kanssa, käyttänyt vain silloin kun olen ollut jossain nuuskaa käyttävän kaverini kanssa.

    Toisten sanoen mitään addiktiota en koe nikotiiniin itselläni syntyvän. Pidän kyllä nikotiinin antamasta hyvän olon tuntemuksesta, mutta pakottavaa tarvetta tai oireita ei tule, vaikka olisin ilman.

    on topic:
    Toisaalta eipä sukulaiset/tuttavat/kaverit höyryttelyyni ole mitenkään ihmeellisesti suhtautuneet, vaikka tähän ei liitykään sitä "hienoa, että lopetit tupakan polton" -aspektia. Melkein koko kaveriporukkani kun on sellainen, että kaikilla on sanunailloissa ja vastaavissa tupakat huulessa, vaikka vain yksi polttaa vakituisesti ja puolitutut voivat hyvinkin luulla, että olen ennen ollut ns. normaali tupakoitsija, jos ovat minut kerran jossain nähneet polttelevan.

     
     
  18. #38

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Todella hyvä vastaanotto!

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    No en tiedä niiden suhtautumisesta muuta,kuin niitä vituttaa sillä en anna enään polttaa ollenkaan sisälle kuten ennen.Saavat painua ulos vaikka -40c pakkaseen jos ovat kylässä.Samoin autossani ei enään polta kukaan ja en pidä ajaessa taukoja vaikka joku röökaaja kyydissä.Hankkikoon höyryttelylaitteen jos haluaa nikotiinia.

     
     
  20. #40
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Mielestäni toimintasi on esimerkillistä, kannatan


    laitteet: EGO+Boget

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •