Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 69

Aihe: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2009
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    9

    Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    kolmatta viikkoa olen nyt ollut polttamatta röökiä ja pienellä selittämisellä saa höyrytellä kaverin kuin kaverin kämpässä aiheuttamatta närää kenenkään keskuudessa. Kaveripiiri lähinnä tukee kyseistä touhuilua tupakoinnin sijaan. Tupakka ei oikeastaan haise enää niin hyvälle vaikka aiheuttaakin nostalgisia fiiliksiä ^^. Toimii paremmin kuin odotin.

    P.S. Ah ja joo neljäs kännäysilta, jolloin en oo kajonnut normiröökiin
    Sadi

     
     
  2. #2

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    No aika hyviä ilmeitä on saanut aikaiseksi kun ensimmäistä kertaa näkevät miten tuo toimii. Pienen ihmettelyn jälkeen kukaan ei ole pitänyt ainakaan tupakkaa huonompana asiana. Ja ainakin yhden (tupakoitsija) tiedän joka on hankkinut itselleenkin laitteen nähtyään/kokeiltuaan.

    "Kadulla" kukaan ei ole vielä tullut sen enempää kyselemään mutta huomaan että monet jäävät tuijottamaan ja olen kuullut ohimennen mm. kommentin "hei toi vetää mustaa röökii"

     
     
  3. #3

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Olen käyttänyt e-tupakka viime kesästä lähtien ja yksi tuttu ainakin aloiti myös höyrystelyn tupakkan siaan. Yksi toinen, mun työkkäri virkailia tilasi SDII:sen ja DV e-nestettä mutta tietääkseni ei aloitanut niiden käyttö oikeasti missään vaiheessa. Varmaan kannattaa kysyä että halausiko hän myydä ne tavarat minulle.
    Yleensä kaikki jotka näkee mun e-tupakkan läheltä ovat ihmeessa ja sanovat että "kaikkea ne keskii" ja moni on kysynyt mistä niitä saa ja mihin hintaan.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    No hyvin on vastaan otettu. Oikeastaan olenkin käännyttänyt useita ja pikaisesti laskemalla ainakin 11 henkilöä on ostanut e-savukkeen nähtyään/kuultuaan siitä minulta

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Joo ei mulla tulis mieleenkään lähtee ensimmäisenä esittelemään jotain screwdriveria ystäville tai kadulla oleville. Mutta hyvin kostutettu eli dipattu tyylikäs m-402 on aika kova käännyttäjä. Niin ja liikennevaloissa on pakko laittaa huuleen rinnalle tulevien ja takana ajelevien ihmeteltäväksi

    Ja tästä pääsenkin mieltä askarruttavaan dilemmaan eli mitä suosittelisin ystäville. Täydellistä ei vielä ole vastaan tullut. Luulin tuon kr 806d-1 olevan se malli, mutta ennen kuin tuo omaan käteen saapui, niin en ollut koskaan tajunnut miten iso se on. Täysin luonnottoman tuntuista vetää tuosta savuja, mutta maku on hyvä.


     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Eilen tuli tavattua vanhempia ihmisiä jotka pitivät ideasta. Mutta sitten oli näitä "ainut oikea tapa on vaan lopettaa, eikä käyttää korvikkeita" tyyppejä jotka eivät itse ole polttaneet koskaan Pyysin heitä polttamaan yli 10 vuotta ja tulemaan sitten sanomaan kuinka helppoa siitä tavasta on luopua


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    320

    Re: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Oma emäntä vieläkin luulee ja epäilee että tää on niitä minun "hetken viirauksia". Tosin sitä on kestänyt jo melkein pari kuukautta..Vähän pelleilynä pitää vieläkin mutta itsepä vetää analogista ja haisee pahalle )
    En viitsi väkisin tuputtaa,jospa tulisi joskus järkiinsä....
    MiniLava , Caravela + Kayfun III ES ,


     
     
  8. #8

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Meilläpäin ei ole tullut kuin kehuja ja ihmettelyä röökaamisen lopettamisesta. Oli tuo historia sillä saralla varsin pitkä.

     
     
  9. #9
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Vähän on kaksijakoista suhtautuminen. Osan mielestä homma on niiiiin jees, osa taas on sitä mieltä, että enhän minä ole tupakointia lopettanut. Duunissa tullut sitten taas lähinnä vttuilua.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Yleensä herättää hilpeyttä ja pientä mielenkiintoa.. Meidän perheen kauniimpi osapuolikin antaa jo höyrytellä sisällä, kun on tajunnu ettei siitä jää mitään hajuja kämppään. ProVari meinasikin olla jo liikaa, kun on kaikkia jänniä lukuja mitä voi säätää yms eGo on kuulemma katu-uskottavampi

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  11. #11
    Smokefree
    Vieras

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Vastaanotto on ollut positiivinen ja kannustava kautta linjan. Paitsi eilen, kaveri joka on vannoutunut tupakkamies, näki höyrystimen ekan kerran ja oli sitä mieltä että pyh mikä lelu.Vaan olisittepa nähneet ilmeen, kun veti siitä kunnon höyryt 16-milligrammaista eipä tainnutkaan olla mikään turha lelu!

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2010
    Sijainti
    aura
    Viestit
    42

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    muutamat henkilöt lähinnä heti kättelyssä lähes suu vaahdossa selittämään että pakko olla ainakin yhtä jollei jopa vaarallisempaa kuin itse "aito"-tupakka kun kerran kiellettyä suomessa... :'(

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja karde Näytä viesti
    muutamat henkilöt lähinnä heti kättelyssä lähes suu vaahdossa selittämään että pakko olla ainakin yhtä jollei jopa vaarallisempaa kuin itse "aito"-tupakka kun kerran kiellettyä suomessa... :'(
    Kai sä oot palauttanut ne maanpinnalle sanomalla, ettei tää edes ole kiellettyä suomessa?

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Yllättävän hyvä ja kiinnostunut vastaanotto ja ainakaan julkinauruja en oo huomannu, ennemminkin mielenkiintoa, joskin myös epäilystä et "voiks se muka olla niin hyvä". Nämä tietenkin tupakoivilta ihmisiltä, eihän raittiit tätä ymmärrä.

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Uteliaalla mielenkiinnolla, ne jotka tietää. Jostain syystä mun tuttavapiirini on lähes kaikki tupakoimattomia joten olen tottunut salailemaan pahaa tapaani jo polttaessani, eikä nytkään ole tullut mieleen alkaa sisällä höyryttelemään. Kavereilla on kaikilla joko lapsia tai koiria tai molempia, enkä tunne tarvetta alkaa todistelemaan että vaaratonta tämä on, varsinkin kun en sitä mitenkään varmaksi tiedä. Menen siis pihalle kuten ennenkin. Töissä tuntuisi vähintään yhtä oudolta alkaa höyryttelemään, en ole siellä tupakoinutkaan, miksi höyryttelisin.

    Oikeastaan vain yksi ystävä oli avoimen negatiivinen, tiedä sitten oliko hänellä paha päivä, mutta ei suhtautunut kyllä yhtään positiivisesti vaan lähinnä vittuili ja vaihtoi sitten puheenaihetta.
    En tunne hankalaksi pihalle menoa, teinhän niin analogisenkin kanssa ja höyryttelyntarvekin alkaa näköjään melko pian laantua. Omassa kotonani toki höyryttelen sisällä. Niin joo ja koska vastustan ikärasismia niin kerrottakoon että työpaikan viisi-kuusikymppiset tädit, jotka eivät itse polta, olivat positiivisesti kiinnostuneita kun kerroin asiasta.
    Höyrykulut 237,80


     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Itte oon yli 50, mutt se on aika kumma juttu et 50-100 v. on suhtautunu tähän mun mielestä positiivisemmin kuin nuoret. Kai tää johtuu siitä et alkaa vuodet olla kortilla ja kaikki oljenkorret on käytettävä, mut silti ihmeellistä nykyisessä tietoyhteikunnassa.

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Nuoret on nääs itteensä täynnä nykyään, tosin nuori vielä itsekkin


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  18. #18

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Kyllähän se on ollut niin että kaikki tutut ja tuntemattomatkin ovat hetken aikaa vierestä seuranneet ja ihmetelleet tuota sähkötupakkia.
    Muutaman olen kuullut sanovan höyryttelyä lapselliseksi mutta suurin osa ollut heti kokeilun jälkeen kiinnostuneita.
    Ainakin 4 ihmistä olen saanut houkuteltua mukaan höyryttelijäksi ja jättämään tupakoinnin, ja sitten löytyy niitä jotka ovat asiaa alkaneet miettiä mutta eivät ole ainakaan vielä uskaltaneet tilata sähkötupakkaa.
    Ja kukaan ei vielä ole tullut sanomaan että sisällä et ainakaan tuota vedä.. 8)

     
     
  19. #19

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Nehän nauraa mulle päin naamaa.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    18

    Vs: Kuinka Ystävät/tuttavat ottavat vastaan E-savukkeen.

    Suhtautuminen on ollut paljon parempaa, kuin mitä osasin kuvitellakkaan. Varsinkin isovanhemmat ovat olleet hyvinkin kiinnostuneita siitä miten tämä on toiminut tupakanpolton lopettamiseksi.

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •