Sivu 3 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 231

Aihe: UD Goblin

  1. #41
    itellä ei oo setuppi vuotanut, mutta tiivisteetön täyttö ruuvi oli tipan päästänyt läpi. Voimalla kun kiristi niin ei ole ainakaan enää tiputellu

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    14
    Oiskohan mulla ollut sitten sama, että täyttöruuvin kautta olisi tullut? En tiedä, enemmän epäilen, että setuppi mulla oli päin honkia, mutta tänä aamuna atopidikkeessä vuotamaton goblin.

     
     
  3. #43
    Miks roiskii suuhun helvetisti nestettä jos vetää lunghittejä? Normi imuilla toimii hienosti..

     
     
  4. #44
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2015
    Viestit
    4
    Hönkii kyllä hienosti .5mm 0.2ohm dualilla

     
     
  5. #45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tompa Näytä viesti
    Hönkii kyllä hienosti .5mm 0.2ohm dualilla
    Onko mekaaninen käytössä?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #46
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    14
    Hitto soikoon, se on se täyttöruuvin reikä minkä kautta tuo vuotaa, nyt oli iStick liemessä, kirjaimellisesti… Mielestäni olen kyllä tiukkaan sen täyttöruuvin ruuvannut… Ärsyttävää jos tuota kautta vuotaa.

     
     
  7. #47
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Klavape Näytä viesti
    Hitto soikoon, se on se täyttöruuvin reikä minkä kautta tuo vuotaa, nyt oli iStick liemessä, kirjaimellisesti… Mielestäni olen kyllä tiukkaan sen täyttöruuvin ruuvannut… Ärsyttävää jos tuota kautta vuotaa.
    No voi prkl.. toivottavasti ei päässy iStickin sisuskaluihin asti. Auttaskohan joku pieni O-rengas siinä?

     
     
  8. #48
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja solkku Näytä viesti
    No voi prkl.. toivottavasti ei päässy iStickin sisuskaluihin asti. Auttaskohan joku pieni O-rengas siinä?
    Ei varmaan sisuskaluihin mennyt, käy ja kukkuu vielä. Pitää koittaa löytää jostain joku o-rengas tai jotain mistä tehdä tuohon pieni tiiviste. En tiedä onko mulle nyt sitten osunut just huono ruuvi+reikä -yhdistelmä vai mitä, mutta todenteolla pakkaa mieltä jyrsimään, koska muuten on hulppean hyvä ato.

     
     
  9. #49
    Nyt sitten on taas itsekkin hämillään, pohja märkänä ja veikkasin taas heti ruuvia, mutta oli myös kastunut ilmansäätöruuvin alta? Mistä tämä nyt oikee vuotaa

     
     
  10. #50
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja togobolger Näytä viesti
    Nyt sitten on taas itsekkin hämillään, pohja märkänä ja veikkasin taas heti ruuvia, mutta oli myös kastunut ilmansäätöruuvin alta? Mistä tämä nyt oikee vuotaa
    Meinaatko siis tuota ilmansäätörengasta? Sen allehan voi "imeytyä" nestettä jos täyttöruuvin kautta vuotaa ja neste jää aton pohjan ja modin väliin. Voin toki olla väärässäkin…

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Hattula
    Viestit
    45
    Mä en oo omaani saanu täysin vuotamattomaksi. Muutaman kerran mujin vaihdon jälkeen on eka tankillinen menny vuotamatta, mutta seuraavalla on jo alkanu lorottaa. Tulee sekä täyttöruuvin välistä että ilmarei'istä.

    Rayonilla jos tekee setupin niin vuotaa kuin seula. Mujilla vähempi, mutta vuotaa silläkin.

    Mulla siis versio 1.1.

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Itselläni ei Rayonin kanssa vuotoja, ihan pientä kosteutta täyttöruuvin ympärillä joskus, ei muuta.

    Rayonia laitan aika reilusti ja siten, että kaikki asettuu tiukasti nestekanavien päälle, ei kuitenkaan kanavaan. Tällä tavoin en ole saanut ilmareiän kautta vuotoja. Tietysti nestekkin on jäykempää, 70/30 - 80/20, jolloin vuotaminen ei tapahdu niin helposti.

    Ja versio 1.0 on tämä Goblini.

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Joskus luin jostain että hammaslankaa ihan pikkusen ruuvin ympärille niin loppuu vuodot, ei omakohtaista kokemusta, mutta pitäis itekkin testata omaan gobliniin.

     
     
  14. #54
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    6
    Itse käväisin tänään hakemassa Arizonasta ja .4 langal 0.3 ohm. Mujilla täytetty ja kukkuu erittäin hienosti.
    Täytyy seurata tässä että alkaako lorottamaan ja muutenki voisi hammaslankaa lyödä täyttöruuviin hieman ihan varmuudenvuoksi.

     
     
  15. #55
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    14
    Pitääpä kyllä oikeasti kokeilla tuota hammaslankaa ihan piruuttain laittaa seuraavan kerran kun täyttää. Nyt ei ole taas vuotanut pisaraakaan, ei yön eikä päivän aikana.

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30
    Koklasin itekkin, nyt ei oo vuotanu yhtään.

     
     
  17. #57
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    mistähän tätä löytyisi hyllystä?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    mistähän tätä löytyisi hyllystä?
    Ainakin näyttää venemiehellä olevan Goblin tank v2 | ARIZONA HÖYRYT

     
     
  19. #59
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Hattula
    Viestit
    45
    Hommasin sitten toisenkin Goblinin, kakkosversio. Se ei vuoda yhtään. Setuppi on täysin sama kuin tuossa ykkösversiossa. 0.4 kanthalia, 2mm sis. halkaisijalla 0,4 öömiä+mujia saman verran kuin toisessakin.

    Muutenkin eroja löytyy, eikä välttämättä pelkkiä parannuksia ainakaan laadullisesti. Joka ainoa dekin ruuveista on kiero, 3 niistä ruuveista on samanlaisia kuin ykkösessä, yksi on erilainen, ilmeisesti uudempi malli. Myös täyttöruuvi on kiero. Tankki taas on hieman suurempi halkaisijaltaan, istuu paremmin paikalleen. Mutta paremmin pelaa, se on pääasia...

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari jixony's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    169
    Ei oo mun juttu, pienellä tankilla kusi alleen ja toi ilmarööri on niin jäätävän kokoajan että ei mitään rajaa. Isommalla tankilla rupes kyllä toimiin mutta ehkä sit toi duali ei oo mun juttu.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •