Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112
Tulokset 221 - 231 / 231

Aihe: UD Goblin

  1. #221
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Omassa v3:ssa on vähän liian tiukka tuo nesteen syötön säätö, pitää yleensä käyttää apuna jotain kumin palasta että saa kiinni ja auki �� Sulkee kyllä täysin nesteen syötön.

     
     
  2. #222
    Pitää koittaa vähän ajankanssa tutkailla tuota V3.n säätösysteemiä, minulla on molemmissa niin kevyet säätää, että menee melkein tuulessa kiinni/ auki. SS-versiossa kevyemmin kuin mustassa. Mutta pätevä ja hyvin makua tuuppaava laite, johtuu ehkä siitäkin, että hieman syö tuota mehua enemmän vs V2, vaikka molemmat versiot yleensä sinkkucoileilla.

     
     
  3. #223
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Eilen sain oman v3:n, kokemusta aiemmista iteraatioista ei ole. Se on kaunis, ilmansyötön säätäminen pelaa ja JFC on sopivan jäykkä. Wikkaa kuin hirvi ja makua piisaa. Ainoa ongelma on ylätäyttö, ihan sama mitä poppakonsteja sen kanssa tekee niin täytön yhteydessä kusee epämiellyttäviä määriä nestettä. Vittumainen ominaisuus, mutta ilmeisesti tuota ongelmaa ei oo kaikissa yksilöissä. :/

    Lähetetty minun P027 laitteesta Tapatalkilla
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #224
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Eilen sain oman v3:n, kokemusta aiemmista iteraatioista ei ole. Se on kaunis, ilmansyötön säätäminen pelaa ja JFC on sopivan jäykkä. Wikkaa kuin hirvi ja makua piisaa. Ainoa ongelma on ylätäyttö, ihan sama mitä poppakonsteja sen kanssa tekee niin täytön yhteydessä kusee epämiellyttäviä määriä nestettä. Vittumainen ominaisuus, mutta ilmeisesti tuota ongelmaa ei oo kaikissa yksilöissä. :/

    Lähetetty minun P027 laitteesta Tapatalkilla
    Siis kusee vaikka JCF kiinni, kun täyttää? Mikä antikliimaksi, olin jopa harkinnut tämän kokeilua.

     
     
  5. #225
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caru Näytä viesti
    Siis kusee vaikka JCF kiinni, kun täyttää? Mikä antikliimaksi, olin jopa harkinnut tämän kokeilua.
    Se ei mulla mee kokonaan kiinni, pystyy ihan hyvin höyryttelemään vaikka on "kiinni." Mutta toisaalla oli huomattu että tätä ongelmaa ei oo jokaisessa yksilössä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #226
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Vaikuttaisi siltä että nesteensyöttö ei mene kiinni asti. Omassani oli alkuun jäykkä mutta sulki kyllä kokonaan eikä vuoda yhtään täytettäessä. Koitahan purkaa ja kattoa että kaikki tiivisteet on paikoillaan. Jos olisi vain alkujaan jäykkä? On kyllä hyvä maku tässä.

     
     
  7. #227
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Se ei mulla mee kokonaan kiinni, pystyy ihan hyvin höyryttelemään vaikka on "kiinni." Mutta toisaalla oli huomattu että tätä ongelmaa ei oo jokaisessa yksilössä.
    Aa aivan, hetken jo ajattelin, että olisi rakenteellinen vika.

     
     
  8. #228
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caru Näytä viesti
    Aa aivan, hetken jo ajattelin, että olisi rakenteellinen vika.
    Joo, kyllä se on ihan vaan tätä halpojen laitteiden toleranssilottoa. 😂
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #229
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Onko kukaan saanut tätä V3:sta vuotamattomaksi? Joka ikinen kerta tankkauksen yhteydessä kusee sormille ilmareikien kautta, testattu isommalla määrällä pumpulia, vaihdettu tiivisteet, ilmat kiinni/nesteensyöttö kiinni, ihan kaikki. Still no luck. Omani sarjanumero on jotain A6XXX.


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  10. #230
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Vastaan itse itselleni, hetken netistä asiaa tutkittuani löysin keinon ratkaista ongelma: o-rengas basen ja chimneyn väliin, eikä pitäisi kuseksia alleen joka täytön yhteydessä. Testasin täyttöä pariin otteeseen, 70/30 nesteet pysyi hyvin sisällä. Pari dryhittiä tullut tällä tavalla, mutta jatkan testailuja, vaikuttaa lupaavalta.


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  11. #231
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    29
    onko tuo ud goblin mini v3 ostamisen arvoinen? mulla on tuo Wotofo Serpent Mini ja siitä en kyllä pidä yhtään kayfun mini v3 on käyttöpelinä kun parempaa en oo löytänyt.

     
     
Sivu 12 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •