Tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Sähkötupakka - leikkikenttä

  1. #1
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Sähkötupakka - leikkikenttä

    Moi,
    olen nyt parisen viikkoa vapottanut ja hakenut sopivaa toimittajaa, välineitä, nesteitä ym. Ymmärrän toki, että digiröökaaminen on suht uus asia ja moni asia on epävarmaa; laillisuudesta puhumattakaan. Markkinoilla tuntuu olevan villi meininki ja asiakkaat eivät voi luottaa -periaatteessa- mihinkään, silti ovat valmiita maksamaan satoja euroja.

    - toimitusaikoihin ei voi luottaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
    - akkuihin, atomisaattoreihin, kartoihin, latureihin ym. välineisiin ei voi luottaa toimiiko vai ei
    - tuotteen alkuperämaa ei ole tiedossa
    - nesteiden maku on vain arvailun varassa
    - reklamaatiot ja hyvitykset ovat vaikeita
    - asiakas ostaa sadan euron modin ilman takeita toimivuudesta
    - tuotteille ei yleensä anneta takuuta
    - ym. ym.

    Miksi ei voi olla luotettavaa toimittajaa, joka tarjoaisi täysin toimivan sähkötupakan ja nesteet, jotka eivät kuse suuhun, maistu palaneelta, jotka eivät vaadi päivittäistä huoltoa ja joihin voi LUOTTAA? V: Koska sellaista ei ole.

    Itse olisin valmis maksamaan toimivista välineistä paljonkin, vähintään sen 150€/kk mitä meni analogisiin. Luottamus tuotteisiin ja toimittajiin on "the issue".

    Mielipiteitä?

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Kyllä minulla pelannut velhoa lukuunottamatta kaikki kaupat paitsi kerran Libertyn pakeetti oli hävinnyt.Sain uuden tilalle kyllä.Laitteet joita porukka suositellut täällä on olleet juuri sitä mitä on kerrottu eli ei huti ostoksia ollenkaan.
    Kaikki nesteet ei ole maistunut,mutta todella helpolla olen saanut loistavia makuja niistäkin sekoittelemalla ja maustamalla itse.Nesteiden makuvertailut mahdottomia sillä jokaisella omat makumieltymykset ja sama neste voikin maistua kaverilla ihan sonnalta.
    Jos ei viitsi lukea tämän foorumin vanhojakin juttuja ja tulee huti ostoksia niin oma vika.Minä luin jokaikisen viestin ennen ekaa ostosta.
    PS.Takuut on pelannut kuten olen odottanutkin ja toimitusajat on sitä mitä on ollut aina minulla tilatessa kaikkea muutakin ulkomailta.Monilla liikaa odotuksia ja pitäisi saada paketti päivässä mistäpäin maailmaa tahansa.Unelmoida saa

     
     
  3. #3
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Minkälaiset höyryttimet laonovi on hankkinut ja minkälaisilla suosituksilla?

     
     
  4. #4

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    - toimitusaikoihin ei voi luottaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
    Kotimaiset toimittaa 1-3pvä | Brittilandiasta suurin osa alle viikon (tarjolla myös expressiä/maksaa enempi)
    - akkuihin, atomisaattoreihin, kartoihin, latureihin ym. välineisiin ei voi luottaa toimiiko vai ei
    Hyvin nuo omat toimii.. Osittain siksi on useampaa laitetta. 2x Bombshell (18650) | 3x BoxMod (14500) | Bolt+Kick (18490) ja hätävara virityksiä kasa
    - tuotteen alkuperämaa ei ole tiedossa
    Jos ei mainittu, se on Kiinasta. Jos mainittu, se on sieltä missä mainittu (Jenkit tykkää merkata kyllä jos on Jenkkituote)
    Modeja voi tietokannasta hakea maan perusteella jos ihmetyttää - http://www.ecigarette-mods.com/info/browse-by-features/
    - nesteiden maku on vain arvailun varassa
    No niin on ravintolaruokienkin... Sitä vaan joutuu hakee sen oman oikean. Itse tykkään Oolannin ranskalaisista, ja EuroShopperit on kauheita. / Valmista nesteet itse
    - reklamaatiot ja hyvitykset ovat vaikeita
    ASIOI KOTIMAISTEN KANSSA. Ja itsellä ei ole ollut mitään ongelmia reklojen kanssa.. Hyvin on kompensoitu : HC, ECW, L-F
    - asiakas ostaa sadan euron modin ilman takeita toimivuudesta
    Custom modien valmistajat antavat yleensä 6kk-2v takuun.. Ja kauppiailla jotka myy liukuhihna modeja, niin takuut minimissä 3kk (DoA yleensä cartoissa/muissa kulutusrojuissa)
    - tuotteille ei yleensä anneta takuuta
    Lue edellinen
    - ym. ym.
    Nuff said
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Täälläkin oltu tyytyväisiä kyllä kaikkiin tilauksiin.


    - toimitusaikoihin ei voi luottaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
    Toimitusaikojen venyminen johtuu usein posteista, joten kauppoja tästä on turha lähteä syyttämään.(ellei viive tosiaan ole siellä päässä : )

    - akkuihin, atomisaattoreihin, kartoihin, latureihin ym. välineisiin ei voi luottaa toimiiko vai ei
    Eipä ole sattunut kohdalle yhtään toimimatonta. Ja mitä foorumilla on vastaan tullut, niin yleensä kaikissa laitteissa on DOA takuu

    - tuotteen alkuperämaa ei ole tiedossa
    Kiina kai se on kaikissa

    - nesteiden maku on vain arvailun varassa
    Tämä ehkä totta, mutta melkein kaikista nesteistä löytyy jonkinlaista arvostelua, joista voi tarkistaa onko se sitä makua mitä pitääkin.

    - reklamaatiot ja hyvitykset ovat vaikeita

    Yleensä vain silloin kun englannin kieli vähän hakusessa. Toki tässäkin on ongelmia ollut joillain. Itselläni ei.

    - asiakas ostaa sadan euron modin ilman takeita toimivuudesta

    Jos ei toimi, niin luultavasti saa toimivan tilalle

    - tuotteille ei yleensä anneta takuuta
    Ainakin joka paikasta josta itse olen tilannut, on edes jonkinlaiset takuut löytynyt. Varmaan on sellaisiakin kauppoja joista ei löydy, mutta kannattaako semmoisista tilata?

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Minulla on ollut ihan posketon tuuri näiden kanssa - joskus toimitus on kestänyt pari päivää odotettua pidempään, mutta kamat ovat toimineet erinomaisesti ja jopa osa nesteistäkin maistuu hyvältä. Niiden kanssa on kyllä ihan oman onnensa nojassa, joku tykkää ja joku ei.

    Kokeiluvaihe alkaa ehkä hiljalleen olla ohi, hifistelyyn siirrytään...

    Mutta noin asiasta: suomalaisista kaupoista on kokemusta noin kaksi tilausta, ja kummankaan suhteen ei ole mitään valittamista. Suomalaiset ovat kai liiankin tottuneet siihen, että etenkin postimyynnissä on asiakkaan markkinat: jos jotain vikaa omasta mielestä on niin 14 päivää aikaa palauttaa syystä tai ei, ja sehän on täysin kummallinen ajatus ulkomaaneläville. Vaikka mitä olen täällä kuullut niin isokin osa ulkomaankaupoista toimii hyvin tässä mielessä. Aina ne samat sitten ei toimi. Suomalaiset puolestaan palvelevat kaiketi erittäin hyvin, jopa ylittäen lain vaatimukset. Kiitokset heille - nyt kun ei enää ole volyymitilausten tarvetta, voinkin panostaa jatkossa palveluun. Sitä olen kyllä harrastanut muutenkin.

    Ja miksikö ei ole täysin toimivaa sähkötupakkaa? Kun ei ole. Mikään ei ole. Kovalla hinnalla saa toki todennäköisemmin hyvän laitteen, mutta aika harva kuuluu sitä hintaa maksavan. Ne, jotka maksavat, tuntuvat valittavan suht harvakseltaan, ja silloinkin on kyseessä yksilövikoja. Halpoja laitteita ei puolestaan ole varaa esim. testata tehtaalla ihan tolkusti, kun se ei sitten enää olekaan halpa.

    Valmistusmäärät ja -prosessit ovat vielä eri luokassa kuin tavan kulutuselektroniikan, eli systeemit hakusessa edelleen - ja jos verrataan vaikka telkkareihin, niin niitä on tehty liki sata vuotta ja näitä alle 10. Eli käytännössä ummikkoja ovat likimain kaikki valmistajat, ja uusia innovaatioita tulee koko ajan. Ja ne tietysti testautetaan nykytavan mukaan käyttäjillä. Ilmeisesti joku eGo-akku alkaa olla hiljalleen kehityksensä huipulla, eli keskimäärin voi luottaa - taas ne yksilöt huomioiden. Bogen kartoja puolestaan lienee tehty eräskin miljoona ja silti löytyy paskoja valmistuseriä.

    Kehitys on kuitenkin edelleen hurjan nopeaa, eli kyllä tää tästä... ja kiitos Internetin, ne hyvät erottuvat pakanoista aika pian.

    Itse olen löytänyt suht mieluisat vermeet ja niillä menen, lähinnä ulkonäköseikoista on enää kyse. Niin ja rahasta, parhauteen ei ole varaa mutta mitä sitte! Panostetaan vaikka nyt sitten suomalaisiin erikoisuuksiin

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä


    - toimitusaikoihin ei voi luottaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta

    x postitoimistot toimii kun toimii. Muista että suurin osa saa tavarat aina ajallaan, foorumille valitetaan kun homma ei toimi!
    - akkuihin, atomisaattoreihin, kartoihin, latureihin ym. välineisiin ei voi luottaa toimiiko vai ei
    Vastaus tähän kuin edelliseen. 98% massatuotetuista tuotteista on hajalla kun ne lähtee tehtaalta. Jos foorumilla on 20 viestiä rikkinäisistä tavaroista niin laske siitä kuinka monta tyytyväistä käyttäjää on!
    - tuotteen alkuperämaa ei ole tiedossa
    On se on kiina
    - nesteiden maku on vain arvailun varassa
    90% maku pysyy samana. Jos alkaa maut vippaamaan niin se löytyy täältä ja nopeasti! Jos kalja maistuu tänään huonolta ja huomenna hyvältä... e-nesteissä homma on millintarkkaa ja höyryttelijät huomaa sen heti!
    - reklamaatiot ja hyvitykset ovat vaikeita
    Paskaa. Leppoisasti hoituu nämä asiat. Isoimmille yrityksille voi ihan suomeksi kirjoitella. Poislukien peleon.
    - asiakas ostaa sadan euron modin ilman takeita toimivuudesta
    Aina on takuu, vähintään 30 päivää. Jos olet tottunut suomen 2 vuoden takuisiin niin morjens. Lisätään tähän vielä että jos ostat leivänpaahtimen ja tuot sen seuraavana päivänä takaisin ja sanot että on 14 päivän palautusoikeus niin voin sanoa että ei ole!
    - tuotteille ei yleensä anneta takuuta
    Annetaan toki!
    - ym. ym.
    jne jne

    Miksi ei voi olla luotettavaa toimittajaa, joka tarjoaisi täysin toimivan sähkötupakan ja nesteet, jotka eivät kuse suuhun, maistu palaneelta, jotka eivät vaadi päivittäistä huoltoa ja joihin voi LUOTTAA? V: Koska sellaista ei ole.
    - Koska sellaiset setit pitää itse koota. Mutta olen samaa mieltä, että kaikki pitäs kyllä saada sormea napsauttamalla. Itse voin vaikka kasata perussimppelin setin jota saa täysin törkeesti minun nickillä myydä!

    Itse olisin valmis maksamaan toimivista välineistä paljonkin, vähintään sen 150€/kk mitä meni analogisiin. Luottamus tuotteisiin ja toimittajiin on "the issue".

    Voi rakkaushöyrytys.. kyse ei ole rahasta. Kyse on siitä mitkä laitteet homma ja ne toimii sinulle loistavasti. Laita arvoisa ystävä minulle vaikka yksityisviestiä niin katsotaan mitä haluat ja minä katson mitä tarvitset. Laitteet ja pelit ja rensselit ostat sitten itse. Annan erittäin hyvän tuen ja tietämyksen tälle sinun terveelliselle ja makujen täyttämälle iloiselle matkalle. Aika runoilua. Ehkä johtuu asiakaspalvelutyöstä. Ja aina oon jeesannu kysyvää.

    Mielipiteitä?

     
     
  8. #8
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Aika hyvin näistä pääsee jyvälle kun pikkusen malttaa lukea muiden arvosteluja, ei kaikkea tarvitse itse testata. Ittelle ei ole sattunut kohdalle yhtään epäkuntoista tai rikkinäistä laitetta, ei edes paskoja Bogeja. Vai oliko niitä ny yksi viime satsissa... Kuitenkin, turhia ostoksiakin on tullut tehtyä mutta ne nyt on ollut muutamien eurojen heräteostoksia tyyliin "kokoilempa nyt tuota BUD tankkia..."

     
     
  9. #9
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Aika hyvin näistä pääsee jyvälle kun pikkusen malttaa lukea muiden arvosteluja, ei kaikkea tarvitse itse testata. Ittelle ei ole sattunut kohdalle yhtään epäkuntoista tai rikkinäistä laitetta, ei edes paskoja Bogeja. Vai oliko niitä ny yksi viime satsissa... Kuitenkin, turhia ostoksiakin on tullut tehtyä mutta ne nyt on ollut muutamien eurojen heräteostoksia tyyliin "kokoilempa nyt tuota BUD tankkia..."
    Minulle on sattunut 9kk aikana yksi epäkuntoinen atomisaattori ja oli yllätys kun yöllä yhden aikaan tein netissä reklamaation, tuli samantien vastaus että korvataan heti uudella (sauhuton.fi). Olin aika otettu

     
     
  10. #10

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Ketjupolttajaa peesaten. Itsekin luin jokaikisen viestin foorumilta ennenkuin aloin ostelemaan.
    Makuasiosta ja mielipiteistä on hankala vääntää.
    Kusti polkee kuten polkee. Täytyy muistaa suomen sijainti kartalla toimituksista naristessa, jokainen voi arvata mistä se UPS vetää lentsikan varakoneeksi kun jetti hyytyy isomman voluumin reitin varrelle.
    Laitteitten osalta kiinalaiset tekee paljon kappalemäärällisesti, ja sekaan sattuu paskoja satseja.
    Jenkkit jotka edustavat ainakin itselle toista isoa laitteitten alkuperämaata tekevät imho jopa tuskastuttavan vähän kappalemääräisesti tavaraa, yleensä hintahaitarin yläpäästä ja pieneen erään harvemmin mahtuu kappalemääräisesti yhtä monta doa yksilöä. Mikä piru siinä muuten onkin, että toiset ei tao kun rauta olis kuumaa(darwin yms.), ja toiset hakkaa sitä vielä kylmänäkin(howitser tms.)

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    34

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti

    - tuotteen alkuperämaa ei ole tiedossa
    Kaikki maailman tavarat tehdään Kiinassa. Onko tuossa nyt kysymystä?

    //Devilen
    "Mother, should I trust the government?" - Pink Floyd, Mother


     
     
  12. #12
    Höyrykonkari r nevis's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Ikaalinen
    Viestit
    113

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Einyt kaikki, kyllä täälläkin osataan tehdä asioita. Jopa paremmin kuin kiinassa ja muuallakin...... made .... jotain suomi.!!!!!!!!!.
    Modit: Ea Mod#93 / Smok Natura / Gus telescop / Gus16 / Poldiac#159 / Sun Pipes
    Atot: Somnium / DID / Dream BT804 / AGA-T2+ / Oddy / Picasso / Kayfun mini



     
     
  13. #13
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Devilen Näytä viesti
    Kaikki maailman tavarat tehdään Kiinassa. Onko tuossa nyt kysymystä?

    //Devilen
    Esim. Snoke - made in Germany http://www.presseportal.de/pm/104815...e-zigarette-sn
    http://www.isnoke.com/shop/

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Devilen Näytä viesti
    Kaikki maailman tavarat tehdään Kiinassa. Onko tuossa nyt kysymystä?

    //Devilen
    Paitsi ne joita ei tehdä Kiinassa, mutta tällä alalla ainakin lukumääräisesti taitaa olla täysin mitätön osuus niitä. Tosin tyytyväisysindeksi(R) lienee aika selvä, etenkin jenkkikamoilla kun tuotevastuu on kohtalaisen tiukka.

     
     
  15. #15

    Vs: Sähkötupakka - leikkikenttä

    Kuten jo on todettu, tilaaminen on turvallista (ks. esim. sivuston alennuslista). Finnvape suomalaisista ainoa mitä olen käyttänyt ja kokemukset erinomaisia. Minulla ei ole valittamista
    e-cig: best electronics

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •