Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 53 / 53

Aihe: Absinthe maku

  1. #41
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Absinthe maku


    No niin, nyt se saamarin makuaisti kyllästyi tähänkin lempparimakuun (DV). Enää on Jägerbomb jäljellä kokeilluista mauista.

    Pakko alkaa tilailla näytepulloja...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: Absinthe maku

    Nyt on höyrytelty tätäkin sen verran, että tiedän ettei toista pulloa koskaan tule. Jää kaapinpohjalle hätämehuksi jos käy niin että muut litkut sattuvat syystä tai toisesta loppumaan kesken.
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  3. #43
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Absinthe maku

    What, ekalla sivulla joku sanoi tekevänsä DV.n absintin 7.5% sekotuksella? PG vai VG vai jotain siltä väliltä? Ite teen VG.hen ja laitan jollakin 20% maulla eikä oo ainakaan liian vahvaa vieläkään..

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Absinthe maku

    20 %?
    Joko tuossa on maku heikentynyt, mutta itse aikoinaan kokkasin suoraan 0,5 limpparipulloon jonkun 330 millilitraa kaatamalla kolme pulloa Inan smokea ja 3 pulloa tiivistettä ja hyvin tuli makua jo 10% seoksella.
    KGO & Twist

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Absinthe maku

    Mä tein juuri 20% sekotuksen 70/30 pg/vg..
    Liian voimakas maku mun mielestä..
    Ja dv:n absintti kyseessä

     
     
  6. #46
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Absinthe maku

    Ite kun ekaa settiä sekoittelin niin kokeilin varovasti 12%, mutta arvasin jo valmiiksi että kun 100% VG.hen sekoittaa niin laimeaksihan se jää. Ja vaikuttaahan sekin millä sitä höyryttää. Tossa on nyt 12%, 15% ja 20% sekotuksia, ja esim. Bogelle toi 20% on ihan sopiva, kun taas Steam Machinelle 12% ja 15% toimii molemmat..
    Ja sama DV.n absintti kyseessä.

     
     
  7. #47

    Vs: Absinthe maku

    Tänään tuli Libertyltä pullo Decadent Vapoursin Absinthe makunestettä. Laitoin 3mlVG+1,5mlPG + 1ml makunestettä.

    Onnistuipa kerrankin laakista. Ihan yhtä hyvää kuin parhaat valmiit premium -nesteet mitä olen maistellut. Osuu suoraan FSUSA Jägerbomb ja VR Citrus Explosion yms prime sarjaan. Ihan yhtä hyvää kamaa olen onnistunut kokkaamaan kokeilemalla ja säätämällä, useilla eri makuaineyhdistelmillä vaivan ja erehdyksen kautta. Koskaan ei ole tullut vielä näin helpolla näin hyvää.
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  8. #48
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Absinthe maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri Näytä viesti
    Tänään tuli Libertyltä pullo Decadent Vapoursin Absinthe makunestettä. Laitoin 3mlVG+1,5mlPG + 1ml makunestettä.

    Onnistuipa kerrankin laakista. Ihan yhtä hyvää kuin parhaat valmiit premium -nesteet mitä olen maistellut. Osuu suoraan FSUSA Jägerbomb ja VR Citrus Explosion yms prime sarjaan. Ihan yhtä hyvää kamaa olen onnistunut kokkaamaan kokeilemalla ja säätämällä, useilla eri makuaineyhdistelmillä vaivan ja erehdyksen kautta. Koskaan ei ole tullut vielä näin helpolla näin hyvää.
    Abshinte vaan on hyvää. Eikä haittaa vaikka kaataisi pari tippaa liikaa, tai pari tippaa liian vähän. Maku on niin vahva ja hyvä että onnistuu aina

     
     
  9. #49

    Vs: Absinthe maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Abshinte vaan on hyvää. Eikä haittaa vaikka kaataisi pari tippaa liikaa, tai pari tippaa liian vähän. Maku on niin vahva ja hyvä että onnistuu aina
    5 vuotias poitsu kävi äsken työhuoneessani moikkaamassa. Sanoi että "täällä haisee salmiakki".
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  10. #50
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Absinthe maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri Näytä viesti
    5 vuotias poitsu kävi äsken työhuoneessani moikkaamassa. Sanoi että "täällä haisee salmiakki".
    Siinä ois viisvuotias ollu ihmeissään kun olis isukki sanonut, että paskat täällä mikään salmiakki kun viina!

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    eilen kopsahti laatikkoon libertyltä dv absinthe tiivaria ja oikein maukasta on! käytössä aga t2:lla 5% sekotussuhde toimii oikein hyvin 0.9ohm setupilla. ego akku ja vivi ~2ohm atolla taas ei antanut oikein makua ja se silica antaa oman lisukkeensa sinne sekaan. kyllä se on niin että vehkeestä on paljon kiinni mikä siellä maistuu...

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Itse kaadoin tiivisteen 50 ml pullon pohjalle ja pohjaa perään.
    Maistui heti, mutta dripatessakaan ei paljoa vedä puhumattakaan (todennäköisesti) RBA-vehkeistä.
    KGO & Twist

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä e-monqu's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    53
    no nyt ois dv-absintti tiivari kokemusta noin pari viikkoa eikä loppua näy. sattu maku itselle niin kohdalleen että... kattoo ny kuin kauan tämä buumi kestää vai tuleeko korvaavia herkkuja. fsusa jekkupommi kyl vielä kokeilematta mutta tuntuu että absintti on ja pysyy omassa valikoimassa.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •