Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 23 / 23

Aihe: Kanger EMOW

  1. #21
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja talvitamma Näytä viesti
    Mikä ihme tässä mättää! Mulla on luvattoman huono tuuri näiden laitteiden kanssa, vai olenko vain poropeukalo... Ensimmäinen Kanger EMOW hajosi, kun vaihdoin atomisaattorin, toinen, eGo XL alkoi juuri vuotaa, enkä saa siitä kunnolla sauhuja ja viimeisimmästä, Aspire Nautiluksesta en ole saanut oikein minkäänlaisia höyryjä, vaikka otin sen suoraan paketista. Hittolainen, pitääkö mun lopettaa koko touhu, kun mikään ei tunnu toimivan! Onneksi nikotiinin puutteeseen on nicorette. Ärsyttää vaan, juuri kun löysin mukavan "harrastuksen", niin se täytyy ilmeisesti lopettaa En jaksa koko ajan hajoavia laitteita
    Aika jänniä ongelmia kyl. Jos EMOW ei tulittele uudel atopäällä niin se atopää on varmaan rikki, uutta tilalle. Tuskin se akku tai tankki on miksikään mennyt tai jos akku onkin niin sekin on helppo vaihtaa. Vuotamisiin auttaa tankin pesu sekä uusi atopää ja parempi kiristys jos vaikka hieman väljäksi jäänyt ja sen takia falskaa. Nautiluksesta kyllä lähtee kunhan jälleen atopää on kunnossa ja annetaan tehoa riittävästi.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Syntse Näytä viesti
    Aika jänniä ongelmia kyl. Jos EMOW ei tulittele uudel atopäällä niin se atopää on varmaan rikki, uutta tilalle. Tuskin se akku tai tankki on miksikään mennyt tai jos akku onkin niin sekin on helppo vaihtaa. Vuotamisiin auttaa tankin pesu sekä uusi atopää ja parempi kiristys jos vaikka hieman väljäksi jäänyt ja sen takia falskaa. Nautiluksesta kyllä lähtee kunhan jälleen atopää on kunnossa ja annetaan tehoa riittävästi.
    Toisessa langassa aloittelijoiden kysymyspuolella olen tässä samaa ongelmaa ihmetellyt ja nyt jo neljää atopäätä testannut. Taidan itse laittaa vaan viestiä Puffille ja katsoa meneekö takuuseen, ja että lykästääkö seuraavan kohdalla paremmin.

    EDIT: Muokkaamas nyt ihan havaintona noihin aikaisempiin ongelmiini viitaten että sen lisäksi että akku katkoo virtaa tankille ja jatkuvasti joutuu pitää laturissa kiinni että pystyy muutaman minuutin henkosia ottamaan, että tuntuu muuten imevän huomattavasti enemmän nesteitä nyt kun näitä ongelmia alkoi ilmenemään. Tankki tyhjenee ihan silmissä :S
    Viimeksi muokannut tairamaa; 23.08.15 kello 23:13.

     
     
  3. #23
    Vastaampas itselleni ja ihan tietona muillekin jos vastaavantapaista käytöstä ilmenee, että takuuseen menee. Varastosaldot tosin näyttää tyhjää vähän joka paikassa joten mitään arviota takuuvaihdolle ei ole...

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •