Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 138 / 138

Aihe: Finnvapen nesteet

  1. #121
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Poistettu. Arvostelu oli surkea
    Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 09.01.15 kello 00:46. Syy: surkeaa tekstiä

     
     
  2. #122
    maaco
    Vieras
    tuossa big bubblessa on joku kaamea, muovinen jälkimaku. ite en pysty sitä höyryttelemään sellaisenaan, vaan peittelen makua atmoksen mintillä. persikka on tosi hyvää, sitä voi suositella.

     
     
  3. #123
    "Red M/B" FinnVape Black Concentrated 36 mg/ml

    Ensimmäinen FinnVapen neste, joka on ollut kokeilussa. Tätä tilatessani minulla oli hieman ennakkoluuloja, koska tämä on niitä vahvimpia nesteitä joita on saatavilla. Muita erilaisia makuja on tullut testattua ja mentholia olen höyrytellyt jonkun verran.

    Tämän nesteen pitäisi maistua voimakkaasti pikkusikarille. Sivumakuna maistan joka kerta vaniljaa ja lakritsaa. Se päämaku kuitenkin paistaa läpi hienosti. Aidolle sikarille tämä maistuu vain vähäsen. Kurkkutuntumakin kertoo, että vahvaa nestettä on. Ei kuitenkaan yskittämään rupea. Sanoisin, että tämä e-neste oli positiivinen kokemus.

    5/5
    Viimeksi muokannut Vetysyanidi; 05.11.14 kello 01:32.

     
     
  4. #124
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vetysyanidi Näytä viesti
    "Red M/B" FinnVape Black Concentrated 36 mg/ml

    Ensimmäinen FinnVapen neste, joka on ollut kokeilussa. Tätä tilatessani minulla oli hieman ennakkoluuloja, koska tämä on niitä vahvimpia nesteitä joita on saatavilla. Muita erilaisia makuja on tullut testattua ja mentholia olen höyrytellyt myös mentholia jonkun verran.

    Tämän nesteen pitäisi maistua voimakkaasti pikkusikarille. Sivumakuna maistan joka kerta vaniljaa ja lakritsaa. Se päämaku kuitenkin paistaa läpi hienosti. Aidolle sikarille tämä maistuu vain vähäsen. Kurkkutuntumakin kertoo, että vahvaa nestettä on. Ei kuitenkaan yskittämään rupea. Sanoisin, että tämä e-neste oli positiivinen kokemus.

    5/5
    Hyvä että maistui, tuotekuvauksessa sanotaan: Voimakkaasti tupakanmakuinen nikotiinineste.

    Pikkusikareista ei puhuta mitään, sillä tuonhan pitäisi maistua lähinnä punaiselle "eisaasanoamerkkiä":lle

     
     
  5. #125
    Okei. Kiitos, että korjasit asian. Hyvä neste on silti.

     
     
  6. #126
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    1
    Cosmig Fog - Nutz 12 mg/ml

    Sain tätä Cosmig Fogin uutuus nestettä tässä testattavaksi. Eli suuret kiitokset Finnvapelle.
    Arvostelun lähetys viivästynyt kiireitten vuoksi.

    Laitteisto: Eleaf iStick ja Kanger Mini Protank 3.

    Yleistä: Näissä VG/PG blendi taisi olla 50/50%(?), joka on omasta mielestäni ideaalinen blendi nesteeseen. Kuvauksessa sanotaan nesteen makuihin kuuluvan: mansikkahilloa, pähkinävoita ja hunajaista kermaa. Höyryntuotanto tässä on runsas ja throat hittiäkin on riittävästi.

    Maku: Ensimmäinen maku joka nesteessä tuli itselle vastaan, oli mansikka. Erittäin kermaisen pehmeä mansikka. Maku muistutta hieman mansikka milkshakea. Jälkimakuna tulee jonkinlainen pehmeä pähkinämäinen maku. Maku on ylipäätään erittäin miellyttävä ja meni jopa aivan ADV:nä.

    Loppuun: Nestettä lämpimästi suosittelen. Maku yhdistelmä kuulosti erittäin oudolta ja jopa hieman vastenmieliseltä, mutta maistettuani muuttui mieli täysin.

     
     
  7. #127
    Moro

    oisko antaa vinkkejä mitä makuja kannattaa tilata finnvapelta? Vaikka top 3

     
     
  8. #128
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Tervalaku on tälläkertaa jotenkin outoa (ouzoa), tuoksuu ja maistuu anikselta ????? Maanantaina avasin uuden pullon.. Muuttuuko tuulettamalla maku ja tuoksu ???

     
     
  9. #129
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tervalaku on tälläkertaa jotenkin outoa (ouzoa), tuoksuu ja maistuu anikselta ????? Maanantaina avasin uuden pullon.. Muuttuuko tuulettamalla maku ja tuoksu ???
    Havaitsin tämän saman ongelman jo pari kuukautta sitten. Ei parane kypsyttämällä ainakaan oman kokemukseni perusteella. Tavara on muuttunut täysin.

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    No voihan karva, jos on huonoksi muuttunu just ku ite tilata päräytin kokeeksi.. Aniksesta en nimittäin tykkää en sitte yhtään..tänää

    Joo, tervalaku saapui, ja aniksellehan se tuoksuu ja maistuu, jos ei kypsyttämälläkään parane, niin jää kyllä itsellä hätävara pulloksi, aniksesta pitävä voisi tykätäkkin en sitten tiedä.

    Vielä päivitystä. No nyt kun vaihtoi 0.8 atopään ja nosti watteja hieman ja muutenkin on enemmän röyhytelly, ni ehkäpä siinä onkin hieman tervaleijonamaisuutta, anisvoittoinen silti mutta kyllä tuo menee.
    Viimeksi muokannut def; 02.06.15 kello 06:43.

     
     
  11. #131
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    33
    vieläkös joku tervalakua käyttää? onko maku muuttunu takas vanhaan hyvään vai vieläkö on täyttä anista? vuoden vissiin pelkästään tota sauhuttelin mut ei sitä uutta sekosta kyllä voinu edes varalla käyttää.... tietääkö kukaan muuten miksi vaihtoivat? saisivat tuoda vanhan reseptin takas vaitta sit tervalaku classic makuna

     
     
  12. #132
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    7
    Menthol on parasta nestettä ikiniä

     
     
  13. #133
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja natu86 Näytä viesti
    vieläkös joku tervalakua käyttää? onko maku muuttunu takas vanhaan hyvään vai vieläkö on täyttä anista? vuoden vissiin pelkästään tota sauhuttelin mut ei sitä uutta sekosta kyllä voinu edes varalla käyttää.... tietääkö kukaan muuten miksi vaihtoivat? saisivat tuoda vanhan reseptin takas vaitta sit tervalaku classic makuna
    Finnvapella joskus sanoivat, että mitään ei ole muutettu tervalakusta ???
    Mun makuaisti sanoi kyl toista.... Tosin en ole puoleen vuoteen testannut

     
     
  14. #134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Finnvapella joskus sanoivat, että mitään ei ole muutettu tervalakusta ???
    Mun makuaisti sanoi kyl toista.... Tosin en ole puoleen vuoteen testannut
    Ihan alusta asti on käytetty samoja raaka-aineita samoilla sekoitussuhteilla. Toki käytettävä laitteisto vaikuttaa makuun...

     
     
  15. #135
    Höyrykonkari Balrog's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Ihan alusta asti on käytetty samoja raaka-aineita samoilla sekoitussuhteilla. Toki käytettävä laitteisto vaikuttaa makuun...
    Niin, jos tämä on alunperin suunniteltu toimivaksi ego-C tikulla 7 watilla, niin ehkäpä olisi tuotekehittelyn paikka ja päivittää resepti nykyaikaan sopivaksi

     
     
  16. #136
    Aah, tervalaku! Olisko aika downgreidata? Nimittäin laitteistoa, olinkohan Roomassa vai Pariisissa ?

    Tässä täydellinen tervalaku laitteisto


     
     
  17. #137
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Ihan alusta asti on käytetty samoja raaka-aineita samoilla sekoitussuhteilla. Toki käytettävä laitteisto vaikuttaa makuun...
    Niinno, Nautilusta mä olen aina käyttänyt.. Ehkä makuaisti on vaan muuttunut ?
    Pitänee seuraavaan tilaukseen ottaa pottu tervalakua testiin, jos puolessa vuodessa olis makuaisti muuttunut takaisinpäin

     
     
  18. #138
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    33
    itekki tervalakua tilaillu aina muutaman kuukauden välein mutta surkeeta vieläki....ja mun viimenen kunnon tilaus oli joskus tän vuoden alussa, sain sen perus 5 pullo joista 2 oli ihan hirveetä kuraa ja 3 oli sitä vanhaa kunnon kamaa. kirjotin jo tästä sillon tohon finnvapen ketjuun ja sanovat jotain et "mihin sitä täydellisyyttä muuttaa tms". tuskin se mun laitteisto muuttuu silleen että jos otan purkista A meinaa yrjö lentää, ja jos tyhjennän tankin ja laitan purkista B niin maistuu samalta ku ennenki.

    eli mun veikkaus kyllä siinä nyt jotain tapahtu, meilläkin duunissa kuitenkin 2 muuta mun lisäks veti sitä pitkään adv ja molemmat sano sillon samaa ja vetää nyt muuta.
    Viimeksi muokannut natu86; 06.01.16 kello 00:57.

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •