Sivu 3 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 613

Aihe: Vapers Finland -yhdistys

  1. #41
    Milloinka alatte ottaa vastaan jäsenhakemuksia?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  2. #42
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Milloinka alatte ottaa vastaan jäsenhakemuksia?
    Tuolla aikasemmin oli, että heti ku yhdistys näkyy rekisteröitynä yhdistysrekisterissä, eli aikaisintaan 2 viikon päästä ja siihen sitten aina + 2 viikkoa joka kerta ku PRH käskee muuttamaan sääntöjä

     
     
  3. #43

     
     
  4. #44
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ei ole sovellettavissa jos yhdistyksen säännöissä sanotaan, että vuosikokouksessa valitaan eka vuosikokoukseen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat sekä ääntenlaskijat ja tämän jälkeen kokouksessa valitaan vielä seuraavan hallituksen puheenjohtaja sekä muut hallituksen jäsenet.

    Mutta joo ei taidettu päästä puusta pidemmälle tällä keskustelulla.
    Näin on jos tuota mallia käyttää Joo lopetellaan tämä case

     
     
  5. #45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    4 Osallistuu
    3 Ehkä
    6 Kutsutut



    Zkysillä on hieno asenne...
    Viimeksi muokannut Höyryhörhö; 18.02.15 kello 15:04.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  6. #46
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Kauppiaalla on hieno asenne...
    Eiköhän minulla saa olla omat mielipiteeni? En koe millään tavalla etten voi ammattini takia kommentoida keskustelupastalla asioita. Kerro toki sinäkin mikä olet ammatiltasi ja missä työskentelet, edes tasapuolisuuden nimissä.

    Jos nyt jonkun yhdistyksen jäsen sanoo videolla uhmakkaasti (ei siis liity ketjun yhdistykseen millään tavalla) että "nyt puhutaan TUHANSISTA JA TAAS TUHANSISTA HÖYRYTTELLIJÖISTÄ" ja tapahtumaan meinaa osallistua 4 henkilöä, niin onhan siinä ironia läsnä silloin.

    Milloin saa lahjoittaa? Haluaisin antaa lahjoituksen yhdistykselle vaikka tuota Rotaxin matkaan varten.

     
     
  7. #47
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei pliis aleta tässäKIN ketjussa vääntämään. Heitto oli varsin hauska jos yhtään tuntee FVA:n käyttäytymistä.

     
     
  8. #48
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Haluaisin antaa lahjoituksen yhdistykselle vaikka tuota Rotaxin matkaan varten.
    Selvennetään sen verran, että Vapers Finland aikoo maksaa ainoastaan minun osallistumismaksun (220€) tuohon konferenssiin, jotta voin esiintyä siellä yhdistyksen edustajana, eikä muuta, eli matkat ja majoitukset maksan itse

    :wq

     
     
  9. #49
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Se oli kyllä hauska. Naurahdin kevyesti.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  10. #50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Eiköhän minulla saa olla omat mielipiteeni? En koe millään tavalla etten voi ammattini takia kommentoida keskustelupastalla asioita. Kerro toki sinäkin mikä olet ammatiltasi ja missä työskentelet, edes tasapuolisuuden nimissä.

    Jos nyt jonkun yhdistyksen jäsen sanoo videolla uhmakkaasti (ei siis liity ketjun yhdistykseen millään tavalla) että "nyt puhutaan TUHANSISTA JA TAAS TUHANSISTA HÖYRYTTELLIJÖISTÄ" ja tapahtumaan meinaa osallistua 4 henkilöä, niin onhan siinä ironia läsnä silloin.

    Milloin saa lahjoittaa? Haluaisin antaa lahjoituksen yhdistykselle vaikka tuota Rotaxin matkaan varten.
    Tottakai saa olla oma mielipide. Muokkasin viestiä, pahoittelut ammattisi mainitsemisesta. En nyt vaan näe mitä hauskaa tuossa on jos tapahtumaan on kutsuttu 6 ihmistä joista 4 on osallistumassa ja 3 ehkä. Ei ole kutsuttu tuhansia henkilöitä vaan 6 kpl. Propsit lahjoituksesta Zkys. Joo ei väännetä täällä. Toivon KUMMALLEKIN yhdistykselle menestystä ja toivottavasti yhteistyötä. Peace.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  11. #51
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Miten 6 kutsutusta voi edes olla 4 osallistumassa ja 3 ehkä? (4+3=7) joo, pitääkö munkin nyt työntää kauhani soppaan, sori

     
     
  12. #52
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Miten 6 kutsutusta voi edes olla 4 osallistumassa ja 3 ehkä? (4+3=7) joo, pitääkö munkin nyt työntää kauhani soppaan, sori
    Facebook: kutsutut tarkoittaa, etteivät ole vielä vastanneet osallistuvatko vai eivät.

     
     
  13. #53
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Kovalla innolla osallistun keräykseen, jossa maksetaan Rotaxin Majoitukset. Parin Tiivaripullon hinnalla. Saapahan Erittäin asiallista tietoa riittävästi.

     
     
  14. #54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taas sama Näytä viesti
    Kovalla innolla osallistun keräykseen, jossa maksetaan Rotaxin Majoitukset. Parin Tiivaripullon hinnalla. Saapahan Erittäin asiallista tietoa riittävästi.
    Mahtavaa, miten porukka on mukana! Lahjotuksia toki otetaan vastaan, mutta vasta sitten kun rekisteröinti on valmis.
    Tämä siksi, että vaikka tili onkin jo olemassa, niin lahjoituksista täytyy lahjoittajalle laittaa aina kuitti. Ja tämähän käy todella kätevästi kun olemme rekisteröity yhdistys!

    Eli odotelkaahan hetkonen, saadaan byrokratia kuosiin!

     
     
  15. #55
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Facebook: kutsutut tarkoittaa, etteivät ole vielä vastanneet osallistuvatko vai eivät.
    Facebook: ei lainkaan tuttu minulle kiitos siis selvennyksestä.

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Kuitiksi mielestäni on riittänyt Maksutositteen liitteeseen kirjoitettu lisäys. Eli erillistä Kuittia ei tarvittaisi. Näin minä olen lahjoituksista Kuitin pistänyt Kirjanpitäjälle. Riittää kun siihen kirjoittaa, Kopioitu Kuitiksi. Tietenkin lahjoituksen syy. Toki Kuitti käy nykyään, myös Sähköisessä muodossa.

     
     
  17. #57
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Yhdistyshän voi sääntöjensä mukaan ottaa vastaan lahjoituksia toimintansa tukemiseen, mutta ilman rahankeräyslupaa yhdistys ei voi pyytää lahjoituksia. Tästä on hyvänä esimerkkinä tapaus Effi: https://effi.org/julkaisut/tiedottee...007-01-31.html

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Yhdistyshän voi sääntöjensä mukaan ottaa vastaan lahjoituksia toimintansa tukemiseen, mutta ilman rahankeräyslupaa yhdistys ei voi pyytää lahjoituksia. Tästä on hyvänä esimerkkinä tapaus Effi: https://effi.org/julkaisut/tiedottee...007-01-31.html
    rip Ville Oksanen

    Eli voiko sivuilla olla samaan tapaan kuin EFFIllä, eli PayPal-linkki/tilitiedot/muita palveluita (esim. Flattr, Bitcoin)?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  19. #59
    En luultavasti tule ikinä liittymään tähän(kään) yhdistykseen, koska olen sitoutumaton mutta kyllä nyt matkakulut pitäisi kustantaa, jos ihminen lähtee yhdistyksen edustajana konferenssiin. Eli laittakaapas oikeasti vireille tuo matkarahojen keräys heti kun tilanne sallii.
    Viimeksi muokannut SVK; 18.02.15 kello 20:52. Syy: goddamn kännykällä kirjoittaminen

     
     
  20. #60
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    En luultavasti tule ikinä liittymään tähän(kään) yhdistykseen, koska olen sitoutumaton mutta kyllä nyt matkakulut pitäisi kustantaa, jos ihminen lähtee yhdistyksen edustajana konferenssiin. Eli laittakaapas oikeasti vireille tuo matkarahojen keräys heti kun tilanne sallii.
    Kovasti varovainen lähtö tuohon johtuu ihan siitä, että yhtäkään jäsentä tai kerättyä jäsenmaksua ei tilillä ole, kaikki riippuu rahasta

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •