Sivu 26 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 613

Aihe: Vapers Finland -yhdistys

  1. #501

     
     
  2. #502

     
     
  3. #503
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapersFinland Näytä viesti
    Suhteellisuudentajua sähkösavukkeiden sydänriskeihin

    http://vapers.fi/2017/02/suhteellisuudentajua-sahkosavukkeiden-sydanriskeihin/
    Jos tuollainen tutkimus tehtäisiin minulle nyt olisi otsikot kirkuvia! ja varmaankaan ei missään huomioitaisi että olen ollut sydänleikkauksessa 2006 ja polttanut 40v ennen vaihtoa höyryyn

     
     
  4. #504
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    ...
    tupla

     
     
  5. #505

     
     
  6. #506
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Aika hiljaista on ollut yhdistyksen toiminta. Kuten facebookiin kommentoinkin puheenjohtajan vaihdosta: No eipä se Heiskanen paljon olekaan saanut aikaiseksi. Aika hiljaista on ollut, joten eiköhän se ole jo aikakin vaihtaa puheenjohtajaa...

     
     
  7. #507
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla ei ole mitään valittamista yhdistyksen toiminnasta. Päinvastoin. Olen tyytyväinen. Niitä T-paitoja haluaisin kyllä tilata jotta voisin tukea yhdistystä lisää ja ylpeästi näyttää olevani höyryttelijä ja höyryttelijän asialla

     
     
  8. #508
    Onko siis Vapers Finlandin puheenjohtaja lopettanut hommat? Vastahan tuo Lefan jatkaja valittiin virkaansa...
    Jos näin, niin kuka tilalle, vai lankeaako se pesti automaattisesti varapuheenjohtajalle?
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #509
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    216
    "Moikka, Jätän manttelini seuraavalle kuka on vuorossa pitämään pääkallopaikkaa ja ajamaan teidän asioita. Kiitos menneestä kaudesta ja pysykäähän höyryissä.
    Jarmo Heiskanen ent. puheen johtaja Vapers Finland ry"
    Nuin tuolla näköjään lukee.



     
     
  10. #510
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Onko siis Vapers Finlandin puheenjohtaja lopettanut hommat? Vastahan tuo Lefan jatkaja valittiin virkaansa...
    Jos näin, niin kuka tilalle, vai lankeaako se pesti automaattisesti varapuheenjohtajalle?
    Pottula son nyt sun huki, otappas johtajan palli alles ja näytä pojile et kyllä sitä voidaan johtaa järkevästikkin.

     
     
  11. #511
    Sääntömääräinen vuosikokous järjestetään 28.5.2017 kello 14:00 alkaen VapeRoom Helsingin tiloissa osoitteessa Hämeentie 7. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita paikalle!

     
     
  12. #512
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Miten mahtoi käydä eilisessä kokouksessa? Kuka/ketkä johtaa/johtavat Vapersia tulevaisuudessa?

     
     
  13. #513
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Ollaanko oikeasti tässä tilanteessa? Vapers on kuopattu?? aikamoinen radiohiljaisuus???

     
     
  14. #514
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hieman malttia nyt Flashbox. Ilman palkkaa porukka tekee hommia hyvän asian eteen. Mulla on kokemusta toisen alan vapaa-ehtoisesta yhdistystoiminnasta ja tiedän että asiat ei ole yksinkertaisia ja että ne vaativat yllättävän paljon tunteja. Monilla on päivätyö, muuta harrastusta ja perhettäkin. Ei voida vaatia että: Kaikki-heti-nyt. Näin se vaan menee P.S. Näin täysin ulkopuolisena henkilönä vaan arvioin yhdistystoimintaa. En siis itse kuulu tähän yhdistykseen.
    Viimeksi muokannut benji; 01.06.17 kello 15:55.

     
     
  15. #515
    Ilman palkkaa toimiminen on erittäin huono syy. Ei mulla muuta.

     
     
  16. #516

     
     
  17. #517

     
     
  18. #518
    Millaisia toimijoita muuten tarvittaisiin, esim "kirjoittajia toimitukseen"? Tuota aiemminkin mietin, mutta nyt rohkaistuin kysymään. Kun hallituksessa mukana olo yms ovat järjestäen poissuljettuja, varsinkin jos täytyy kokouksissa yms käydä (tai siis olla fyysisesti läsnä, muuten ei ongelmaa kokouksissa) kauempana.

     
     
  19. #519
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Millaisia toimijoita muuten tarvittaisiin, esim "kirjoittajia toimitukseen"? Tuota aiemminkin mietin, mutta nyt rohkaistuin kysymään. Kun hallituksessa mukana olo yms ovat järjestäen poissuljettuja, varsinkin jos täytyy kokouksissa yms käydä (tai siis olla fyysisesti läsnä, muuten ei ongelmaa kokouksissa) kauempana.
    Kannattaa ottaa yhteyttä: info@vapers.fi

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  20. #520
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lähinnä kirjoittavalle toimittajalle riittää kiinnostus tutkimustietoihin ja muutenkin kiinnostus asiaan. Mitän öaite tai nestearvostelujahan emme julkaise.

    Kyse on kuitenkin vapaaehtoistoiminnasta ja yhdistyksen hallitukseen ei tarvitse liittyä.

    :wq

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •