Sivu 2 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 613

Aihe: Vapers Finland -yhdistys

  1. #21
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Sieltähän se sivuilta löytyy yhteystiedoista...

    Jakakaapa hyvät ihmiset sitten näitä Vapersin artikkeleita, sillä tällä hetkellä se on ainut tapa saada näkyville vaihtoehtoista lähetymistapaa sähkösavukkeisiin.

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Kukas toimii teidän kassanhoitajana?
    Oliko Humppis kiinnostunut kassanhoitajan tehtävästä vai miksi moinen kysymys?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  3. #23
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Oliko Humppis kiinnostunut kassanhoitajan tehtävästä vai miksi moinen kysymys?
    Oisko humppiksella samaa allergiaa kun zkys:llä

     
     
  4. #24
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinTab Näytä viesti
    Oisko humppiksella samaa allergiaa kun zkys:llä
    Luultavasti Toivottavasti molemmat tajuaa tämän yhdistystoiminna olevan allergiaherkyyksien ulkopuolella

     
     
  5. #25
    Nyt on sitten yhdistyksellä ihka uusi oma ilmekin. Isot kiitokset Aleksi Ahjopalolle

     
     
  6. #26
    Pahoittelut, että itse PJ:llä on jäänyt kirjoitteleminen ketjuun tyystin väliin, mutta korjataas se nyt!

    Niin, osa tietää meikäläisen HöyryCasteista, osa jostain muualta. Mutta niinkuin tuossa oli kerrottu, niin enpä aavistanut Vlärgh #2:ta tehdessäni että mihin se johtaa. Nyt ollaan niin pitkällä, että maanantaina 16.02 lähti Patentti- ja Rekisterihallitukseen yhdistyksen rekisteröintiasiakirjat, varsinaiset kokoukset on pidetty ja ilmettä muokattu ja otettu käyttöön. Muutkin käytännön asiat rullailevat hyvällä tahdilla eteenpäin.

    Useamman kuukauden työ on tietyllä tapaa kulminoitunut viimeisen muutaman viikon aikana, mutta valtavasti on töitä vielä tehtävänä. Eikä todellakaan anneta tahdin hiipua, päin vastoin, kiihdytetään vaan!
    Porukka, joka meillä on ollut alusta lähtien rakentamassa perustuksia on lujittunut ja päämäärä on jatkuvasti tarkentunut ja hioutunut. Ja uskallanpa sanoa että uusia ystävyyssuhteita on luotu!

    Tästä on hyvä lähteä eteenpäin, yhdessä!

    Ainiin, kanava ja castit tulevat ehdottomasti jatkumaan!

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Mites FVA? Kuoliko ja kuopattinko se vaiko häärääkö FVA:n porukka myös omana yhdistyksenään?

     
     
  8. #28
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Logosta tuli heti mieleen Van Halen. Ei siis huono. Niin ja tsemppiä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #29
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Purkka Näytä viesti
    Mites FVA? Kuoliko ja kuopattinko se vaiko häärääkö FVA:n porukka myös omana yhdistyksenään?
    FVA ainakin järjestää jonkun "Aurajoki höyryt" -tapahtuman. Muusta ei ole mulla ainakaan tietoa.

     
     
  10. #30
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    FVA ainakin järjestää jonkun "Aurajoki höyryt" -tapahtuman. Muusta ei ole mulla ainakaan tietoa.
    4 Osallistuu
    3 Ehkä
    6 Kutsutut




     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Purkka Näytä viesti
    Mites FVA? Kuoliko ja kuopattinko se vaiko häärääkö FVA:n porukka myös omana yhdistyksenään?
    Heiltä on lähestytty meitä ja varmaankin jonkinlaista yhteistyötä lähitulevaisuudessa tehdään. Muuten ei tietoa vielä detaileista, saati heidän tilastaan.

     
     
  12. #32
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta. Meneekö kohta kahdeksan näin, jos kyseessä on yhdistys? Eikös puheenjohtajan valitse itse hallitus, jonka vuosikokous on tilikaudelle valinnut? Olen näitten asioiden parissa viimeiset kolme vuotta touhunut ja siksi pistää silmään tuo Voi olla että olen väärässä kun kyseessä on yhdistys, itse oon vääntänyt as. osakeyhtiöiden kanssa. Muulta osin taitaa olla aika samoilla pykälillä soveltaen nämä kaksi toimintamallia.

    11§ Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:
    8. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet


    lisäksi lopusta puuttuu:

    11. Kokouksen päättäminen


    En haluaisi viilata pilkkua mutta tosiaan työkseen kun jotain tekee niin näin se sitten näkyy Äärimmäisen hienoa kuulla että homma menee kovaa vauhtia eteenpäin, tsemppiä koko porukalle!

     
     
  13. #33
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Ihan pakko kysyä mielenkiinnosta. Meneekö kohta kahdeksan näin, jos kyseessä on yhdistys? Eikös puheenjohtajan valitse itse hallitus, jonka vuosikokous on tilikaudelle valinnut? Olen näitten asioiden parissa viimeiset kolme vuotta touhunut ja siksi pistää silmään tuo Voi olla että olen väärässä kun kyseessä on yhdistys, itse oon vääntänyt as. osakeyhtiöiden kanssa. Muulta osin taitaa olla aika samoilla pykälillä soveltaen nämä kaksi toimintamallia.

    11§ Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:
    8. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet


    lisäksi lopusta puuttuu:

    11. Kokouksen päättäminen


    En haluaisi viilata pilkkua mutta tosiaan työkseen kun jotain tekee niin näin se sitten näkyy Äärimmäisen hienoa kuulla että homma menee kovaa vauhtia eteenpäin, tsemppiä koko porukalle!
    Oli pakko tarkistaa, sen verran tirahti housuun, kun säännöt on jo laitettu hyväksyttäväksi Ainakaan PRH:n omassa sääntöluonnoksessa ei ole kokouksen päättämistä mainittu säännöissä ja 8. kohta menee juurikin niin, että valitaan puheenjohtaja ja muut jäsenet, jonka jälkeen hallitus jakaa toimensa. (PRH:n sääntömalli)

     
     
  14. #34
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ainakaan PRH:n omassa sääntöluonnoksessa ei ole kokouksen päättämistä mainittu säännöissä ja 8. kohta menee juurikin niin, että valitaan puheenjohtaja ja muut jäsenet, jonka jälkeen hallitus jakaa toimensa.
    Tämä selvä, kiitän selvityksestä Yöunet pelastettu

     
     
  15. #35
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Mielestäni jossain sanottu, että vuosikokouksessa valitaan vuosikokouksen puheenjohtaja ja muut tarvittavat kokoushenkilöt; ei hallituksen puheenjohtajaa.

     
     
  16. #36
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasufin Näytä viesti
    Mielestäni jossain sanottu, että vuosikokouksessa valitaan vuosikokouksen puheenjohtaja ja muut tarvittavat kokoushenkilöt; ei hallituksen puheenjohtajaa.
    Kyllä, on säännöissä vuosikokouksen asioissa heti toisena:
    2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
    Mutta sen lisäksi vuosikokous valitsee seuraavan vuoden puheenjohtajan ja hallituksen muut jäsenet. Hallitus sitten puheenjohtajan johdolla valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan sekä ottaa keskuudestaan tai ulkopuoleltaan sihteerin, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt.

     
     
  17. #37
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    PRH:n sääntömallissa oli ainakin maininta että valitaan hallituksen puheenjohtaja. En tiedä onko tämä suoraan sovellettavissa yhdistyksen toimintaan?
    E: tarkoitan siis että tuohan ei ole mikään suoranainen laki vaan peruspohja, jonka kaikki osa-alueet tulee olla esillä tilinpäätöksen koittaessa, on 'sovellettavissa' siis.
    Mutta eiköhän jätetä tämä tylsyys tähän ja jatketa iloisemmilla/mielenkiintoisemmilla aiheilla

     
     
  18. #38
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    PRH:n sääntömallissa oli ainakin maininta että valitaan hallituksen puheenjohtaja. En tiedä onko tämä suoraan sovellettavissa yhdistyksen toimintaan?
    E: tarkoitan siis että tuohan ei ole mikään suoranainen laki vaan peruspohja, jonka kaikki osa-alueet tulee olla esillä tilinpäätöksen koittaessa, on 'sovellettavissa' siis.
    Mutta eiköhän jätetä tämä tylsyys tähän ja jatketa iloisemmilla/mielenkiintoisemmilla aiheilla
    Ei ole sovellettavissa jos yhdistyksen säännöissä sanotaan, että vuosikokouksessa valitaan eka vuosikokoukseen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat sekä ääntenlaskijat ja tämän jälkeen kokouksessa valitaan vielä seuraavan hallituksen puheenjohtaja sekä muut hallituksen jäsenet.

    Mutta joo ei taidettu päästä puusta pidemmälle tällä keskustelulla.

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Oikeassa olet es..., voidaan valita vuosikokouksesa.

     
     
  20. #40
    Maanantaisessa kokouksessa, jossa tehtiin samalla yhdistyksen rekisteröinti-ilmoitus, täydennettiin myös hallitusta kahdella vara-jäsenellä: Jarmo Lindström ja Juhani Orelma. Yhdistyksen kokouksessa käsiteltiin muutama hallituksen juttu läpinäkyvyyden vuoksi. Yhdistyksen tiliin pääsee käsiksi taloudenhoitaja Sami Eräluoto ja jäsensihteeri Arttu-Pekka Rantanen.

    Lisäksi aloitettiin keskustelu siitä, että yhdistys kustantaisi Jari Ollikkan (Rotax) osallistumaan Varsovaan Global Forum on Nicotine -*tapahtumaan 5.-6.6.2015 ( GFN 2015 - Global Forum on Nicotine ). Asia otetaan uudelleen esiin hallituksen kokouksessa toimintasuunnitelman ja talousarvion valmistumisen jälkeen.

    Yhdistyksen kokousten pöytäkirjat löytyy sivuilta.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •