Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: elev8vape

  1. #1

    elev8vape

    Kokemuksia puljusta?

     
     
  2. #2
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tilasin ZNA50 joskus aikanaan ja tuli melko nopeasti kun pääsi saldoille. Asiakaspalvelussa vastattiin nopeasti kyselyihin ja homma toimi muutenkin moitteettomasti. Kaikin puolin hyvä maku jäi puljusta

     
     
  3. #3
    Missä maassa? Ajattelin tilata sigelei 100w boxmodin, jonkin rdan ja kaksi kappaletta efestin 35amp purple akkuja.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Jenkkiläinen tää on et kannattaa ottaa huomioon mahdolliset tulliselvitykset

     
     
  5. #5
    Noin 600$ edestä oon tavaraa poistellu kyseisestä puljusta ja aina on toimitus ollut ykkösluokkaa. Pari kertaa laittoivat muutamia tikkareita mukaan(?) ja kerran sain ilmaisen putelin Zenith Orionia 15ml. Parasta nestettä mitä oon kokeillu btw. Tullimaksut, joo, mutta usein kauppias itse on laittanut paketin päälle summaksi 65$ tms vaikka tilauksen todellinen arvo on ollut yli puolet suurempi niin pari kertaa on tullut tullista läpi ilman mitään moitteita kun ei ne noin pieniä summia aina viitsi periä. Mutta suurin osa jenkkilän tilauksista jää tulliin hetkeksi kunnes maksaa alvit ja mahdollisen tullausmaksun. Ne nyt ei oikeesti oo pahoja, yleensä joku 15-20e. Kloonit on priimaa ja saatanan halpoja, kaikki joko Infiniten tai Tobecon tekeleitä. Suosittelen, 5/5.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •