Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Vihreä Kent

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    1

    Vihreä Kent

    Terve!

    Onko kellään tullut vastaan e-nestettä joka olisi lähellä vihreää kenttiä(vihreä harmaa), tai edes sinnepäin?
    Sitä tuli polteltua useampi vuosi... oli mun makuun ja kiinnostais koittaa.

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Vihreä Kent

    Suosittelen kokeilemaan Vermillion Riverin minnesota mentholia.

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    25

    Vs: Vihreä Kent

    Tere, millä höyrystelet tuota? Itse olen kokeillut Boge LR cartomizerilla, ja maku ei ole kovin miellyttävä.

     
     
  4. #4
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Vihreä Kent

    Lainaus Alkuperäinen postaaja teekkis Näytä viesti
    Suosittelen kokeilemaan Vermillion Riverin minnesota mentholia.
    Minnesota Menthol on vähän enemmän minttumainen ku menthol. El Toroon muutama tippa mentholia ja ollaan jo aika lähellä "sitä oikeaa"

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    1

    Vs: Vihreä Kent

    Itse olen siirtynyt sähkötupakkaan kolmisen viikkoa sitten - tavallista tupakkaa en ole sen koommin kaivannut. Poltin vihreää Kentiä noin 13-15 päivittäin ja nyt nesteenä on Genesikseltä tilattu Menthol 18 mg, joka on mielestäni aika lähellä Kentin makua. Tätä on maistelleet työkaverit (kolme maistoi, kaikki hämmästelivät "aitoa" makua) sekä noin 60 vuotta polttanut isäni, joka oli ihan myyty tälle maulle ja s-tupakille ylipäätään. Parhaimmalta tämä maistuu mielestäni tankkiversiosta mutta menettelee myös vanutäytteisestä kartosta. Muitakin makuja olen tilannut (Menthol Mist, Tiramisu, Cafe Brasiliano, Banana) mutta ei niistä ole Kentin korvikkeeksi, olivat melko ällöttävän makuisia.
    Julkisilla paikoilla "kehtaan" poltella Genesiksen valkoista 510-mallista tupakkia, mutta kotona on käytössä musta tankkimallinen, jossa sekä säiliö että akku kestävät pitempään. Tarkoituksena on siirtyä miedompiin nesteisiin pikkuhiljaa. Höyryttelykertoja on vähemmän per päivä kuin tupakointikertoja aiemmin ja usein riittää viitisen imaisua sähkötupakasta. Olen huomannut että nykyään välillä unohdan polttaa, mikä tuntuu kummalliselta kun ehdin kuitenkin säännöllisesti tupakoida 42 vuotta ja välillä tupakkamäärät on olleet yli askin luokkaa päivässä.

     
     
  6. #6

    Vs: Vihreä Kent

    Genesis Menthol on vahva ja hyvä
    e-cig: best electronics

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •