Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Itsetehty tuubimodi?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80

    Itsetehty tuubimodi?

    Olen viritellyt jos jonkinnäköistä sub-ohm triplecoilia Cerberus -RDA:an joka minulla on Hadeksen nokalla. Sitten ohmit menivät liian alas ja modin kytkin rupesi kuumenemaan. Nyt kytkimeni hajosi -aivan muista syistä kuin sähköisistä- ja pikakorjasin sen varsin arveluttavalla virityksellä: yhdellä pienellä kupariniitillä, jonka laitoin kytkimen keskelle. Seuraus oli käsittämätön. Höyry peitti puoli huonetta ja jouduin kytkemään yhden coilin irti jotta henki säilyisi! Lisäksi kytkin ei kuumentunut lainkaan. Tulkitsen tämän niin, että korkeavastuksinen kytkin on imenyt osan virrasta lämmittäen väärää päätä ja cloud chasing on siksi ollut varsin haastavaa.

    Ja asiasta kukkaruukkuun: Ovatko edullisten mekaanisten modien kytkimet ja muut kytkennät näin kelvottomia? Ja voisiko asiaa parantaa? Onko kukaan foorumilaisista tehnyt itse mekaanista putkimodia?

    Koneistan opinnoissani lähes päivittäin ja ajattellin värkätä uuden kytkimen Hadekseeni huomenissa. Onko kellään kokemusta asiasta tai hyviä ideoita valmiiksi mietittynä?


    Katsotaan loppuviikosta, että kuinka käy.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Onhan noita Suomalaisia mekaanisia putkia melko montakin. Ekana tulee mieleen G-tube, sitten Swan ja Owl, ja tietysti Reaver. Kyllähän materiaali ja kontaktin laatu vaikuttaa erittäin paljon virrankulkuun. Modaajat eivät mielellään varmastikkaan paljasta salaisuuksiaan, mutta ostamalla putken pääsee selville kytkimien ja kontaktien saloista.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #3
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Minulla on tuossa pari kolme omatekemää magneettinapilla, niiltä ajoilta kun jaksoin vielä tuhtailla. Voin lähettää tutkittavaksi jos kiinnostaa.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Ilman muuta kiinnostaa, kuvatkin puretuista kytkimistä on ok! Ja sori, en muistanut postailla että miten etenin, mutta korjasin alustavasti kytkimeni itse tekemillä osilla. Teen uuden kytkimen+modin jahka raaka-aineet löytävät luokseni.

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Ilman muuta kiinnostaa, kuvatkin puretuista kytkimistä on ok! Ja sori, en muistanut postailla että miten etenin, mutta korjasin alustavasti kytkimeni itse tekemillä osilla. Teen uuden kytkimen+modin jahka raaka-aineet löytävät luokseni.
    Napsin kuvia klooniputkien nappimekanismista sekä aidosta huomenna(tänään) jos vielä on etsinnässä nappimekanismin toimintaperiaate

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Ei enää etsinnässä, suunnittelin yhden mutta eri tapoja sekä rakenteita kannattaa aina tutkia. Eli kyllä kuville tilausta on. Olisikin mukavaa tehdä todella smoothisti toimiva kytkin ilman magneetteja. Metallin kanssa työskentelevänä ihmisenä olen huomannut pientä kehitettävää magneettikytkimissä.

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Ei enää etsinnässä, suunnittelin yhden mutta eri tapoja sekä rakenteita kannattaa aina tutkia. Eli kyllä kuville tilausta on. Olisikin mukavaa tehdä todella smoothisti toimiva kytkin ilman magneetteja. Metallin kanssa työskentelevänä ihmisenä olen huomannut pientä kehitettävää magneettikytkimissä.
    Asia selvä, nakon kuvia parista eri napista tähän ketjuu n. 10min sisällä

     
     
  8. #8
    Doddi, siitäpä löytyypi:






     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •