Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: 18350 akku "vinkuu"...

  1. #1

    18350 akku "vinkuu"...

    Tilasin ecigistä minilavan ja 2 akkua just tuli postista, eli AWIMR 18350 akkuja 2 kpl, laturina tollanen Trustfire TR-001 laturi, toinen akku latautuu nätisti tossa nyt tälläki hetkellä, mut toinen akku.. senku iskee paikoilleen niin kuuluu vain semmonen vinkuva ääni ja laturin valot sekoaa.

    Nyt ku on toinen akku latauksessa, pistän tän vinkuvan akun tohon viereen niin punanen "lataa" valo muuttuu vihreeksi ja tän vinkuvan akun valo menee punaiseksi.

    Onko toi mahollisesti sökönä vai mikä tossa oikee on? Kellää kokemuksia vastaanvanlaisesta vai suoraa takas ecigille pistää vinkuva akku?

    edit: Asiaa ku mietti vähä niin, laturistahan se vinku kuuluu tietysti, siinähän se vika varmaan onki
    edit: Jahas, kuulemma ihan normaalia et laturi vinkuu ja valot sekoilee tolla laturilla, eli kait noi kunnossa on sit :P

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: 18350 akku "vinkuu"...

    Kunnossa on ja vinkuna tulee etenkin silloin, kun akku on todella tyhjä.

    Itse kanssa huomannu että jos laturissa on puolitäys akku latauksessa ja viereen laittaa lennosta tyhjän akun, niin sen puolitäyden akun latausvalo voi muuttua heti vihreeksi. Ei kuitenkaan kannata irrottaa sitä akkua vielä, vaan hetken kun antaa olla siinä laturissa ja tilanne tasoittuu, niin molemmat valot on taas punaisina ja saa varmasti kummatkin akut täyteen.

    Aika luotettavana tuota TR-001 laturia on pidetty, mutta eipä se elektroniikka sisällä tunnu kovin älykästä olevan.

     
     
  3. #3

    Vs: 18350 akku "vinkuu"...

    Joo, alko toimiin vehkeet ihan OK, noin 30min ku anto istua laturissa, ei vingu enää ja valotki pelaa. Turhaa säikähin et hajonneet vehkeet tullu postista.

     
     
  4. #4
    Toi akun vinkuna tuntuu olevan ominaisuus tuossa TR-001 laturissa, itsellä palvellut hyvin jo pari vuotta, ei vaan viitsi laittaa lataukseen nukkumaan mennessä .

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    216
    Saman huomion oon tehnyt tuon omankin laturin kanssa.

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ei ne akut vingu siinä TR laturissa vaan siellä laturin sisällä olevat konkat on kuivunu, josta se vinkuna tulee.

     
     
  7. #7
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    konkat on kuivunu
    Mitä!???? Kaikissako noissa on kuivaneet konkat? Onko sulla tästä jotain parempaakin tietoa? Itse olen kyllä aina ollut siinä uskossa että se on se kela mikä siellä sirisee.

     
     
  8. #8
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kuivuneet konkat kuulemma pitää tommosta ääntä, sähkömies joskus sano.

     
     
  9. #9
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Kuivuneet konkat kuulemma pitää tommosta ääntä, sähkömies joskus sano.
    Tai huonolaatuiset konkat / hakkurit pitävät ääntä myös

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    Mulla laturi vikisee tyhjänä, siis meinaan että tyhjänä kun on seinässä niin jumalaton vikinä. Just tuollanen tr-001. Mie tykkään piettää laturia aina seinässä, niin ei tartte ottaa pois ja laittaa takas, uutena ei vinkunut vaan nyt noin puolen vuoden käytön jälkeen on alkanut vinkumaan.

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Meri-lappi
    Viestit
    6
    Mulla alkoi tr-001 vinkumaan akkuja ladattaessa ja jonkun ajan päästä pimeni toinen puoli, vihreä ledi palaa mutta ei lataa akkua mutta eipä vingukkaan enään kun toinen puoli pelaa vain. Siirtyi varalaturiksi ja ostin nitecoren jotta uskaltaa jättää laturin latamaan akkuja ihan yksikseenkin.

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    55
    mulla vinkuu kanssa ja kyllä se on laturi mikä vinkuu. Itte kans tyhjiä akkuja latasin ja vinkuu konkat. Se tekee sitä tyhjälle sekä täydelle akulle, mutta ei latauksen aikana. Mä kyllä lataan öisinki kyllä siihen herää jos ne pamahtaa

     
     
Keskustelu Akut ja laturit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •