Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 137

Aihe: The Gripper

  1. #81

    Vs: The Gripper

    Eilen pamahti luukusta ripperi. yllätti kyllä pienuudellaan ja höyryntuotolla mukavasti. atona 1.5 oomin lyhyt 901 magnumi kolmella 510-510 adapterilla. Kahdellakin toimi ja saihan sillä pituuttakin vielä pois, mutta kolmella helpompi rullata kiinni ja pois.

    Piti laittaa heti toinen mokoma tulemaan, ryyppyvehkeeksi kun hommasin, niin suottaapi reissuilla mennä paskaksi tai lentää jorpakkoon.

    16340 akku ensiksi vähän hölskyi sisällä, mutta vähän jousta venyttämällä ongelma kaikkosi. 18350 sensijaan sopi jämäkämmin. höyryssä en huomannut akuissa mainittavaa eroa.


     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: The Gripper

    Miten helppoa tai vaikeaa on Gripperin carton kierrepään puhdistus? On ollut mielessä hommata tällainen taskumodi kesäksi, mutta nykyisilläkin laitteilla nesteitä pääsee vuotamaan välillä pieniä määriä akun suuntaan, ja tässä mallissa vuotavat nesteet menisi melko syvälle putkiloon. Carton putken sisälle tuskin edes näkee olisiko siellä nestettä/töhnää tms. vai miten tämän kanssa tarvitsee toimia?

     
     
  3. #83

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apwelho Näytä viesti
    Miten helppoa tai vaikeaa on Gripperin carton kierrepään puhdistus? On ollut mielessä hommata tällainen taskumodi kesäksi, mutta nykyisilläkin laitteilla nesteitä pääsee vuotamaan välillä pieniä määriä akun suuntaan, ja tässä mallissa vuotavat nesteet menisi melko syvälle putkiloon. Carton putken sisälle tuskin edes näkee olisiko siellä nestettä/töhnää tms. vai miten tämän kanssa tarvitsee toimia?
    Ite oon varovasti pumpulipuikolla putsaillu.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: The Gripper

    Dremelillä varovasti paksumman putken reunaa liittimeen asti auki ja mahtuu paksumpikin jööti :
    Pitää varoa ettei liian läheltä ohuemman putken reunaa aja, koska piuha menee sen sisällä. (ajoin oman gripperin paskaks just noin)
    Laitan huomenna kuvia omasta "raiskatusta" gripperistä.
    Siitä näkee miten ne piuhat menee ja mistä voi sahata.

     
     
  5. #85

    Vs: The Gripper

    2 viikkoa käytössä. On kyllä näppärän kokonen ja hyvin toimii. Jonkun smokymizerin kun tuonne sais mahtumaan sisään raiskaamatta sitä niin ois aika yeaaas.

     
     
  6. #86

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mieda82 Näytä viesti
    2 viikkoa käytössä. On kyllä näppärän kokonen ja hyvin toimii. Jonkun smokymizerin kun tuonne sais mahtumaan sisään raiskaamatta sitä niin ois aika yeaaas.
    Juu, kyllä tässä hinta/laatusuhde on ihan kohdillaan.. Tosiaan, ei kannata Gripperiä turhaan Smokymizerin takia rikkoa, vaan hankit tuon pidemmän 510-510 jatkon. Siihenhän voi sitten liitellä eri kartoja mielensä mukaan. Kuvassa mulla on Gripperiin liitetty DCT -karto 3,5mm tankilla
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  7. #87

    Vs: The Gripper

    Mun mielestä gripperin idea katoaa siinä kun aletaan jatkojen kanssa tankkeja käyttämään, mutta eipä siinä kukin tyylillään.

     
     
  8. #88

    Vs: The Gripper

    Pakko se smoky oli sinne saada, joten pikkasen pyöräyttelin poralla lisää tilaa. Siellä lepää ja hyvä on! Itse kanssa pidän että setti on kompakti ja kartot ei pääse vääntyilee taskussa ku festareilla heiluu. Mutta eipä silti, ihan kivalta tuo diddyn kanssakin näyttää

     
     
  9. #89
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mieda82 Näytä viesti
    Pakko se smoky oli sinne saada, joten pikkasen pyöräyttelin poralla lisää tilaa. Siellä lepää ja hyvä on! Itse kanssa pidän että setti on kompakti ja kartot ei pääse vääntyilee taskussa ku festareilla heiluu. Mutta eipä silti, ihan kivalta tuo diddyn kanssakin näyttää
    FOTO MESSIIN!!!!!!

     
     
  10. #90
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: The Gripper

    Gripperin pyörittelyä:

    http://youtu.be/kJpVGGfTlYU

     
     
  11. #91

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    FOTO MESSIIN!!!!!!
    Sori, enpä nyt laita, kun gripper palasina ja pitäs fixata. Ehkä laitos kärsi kohtelustani... Nyt pitäs ettiä jostai kolvi... Prkle!

    No joo, mutta ce3 mallinen smoky mulla siellä oli http://www.stevevape.com/ce3-smokymi...r-impressions/

    Ja ei tuon päästä paljon jää pilkottamaan sieltä reijästä. Use your imagination ;-)

     
     
  12. #92

    Vs: The Gripper

    Kyllähän tankki istu kivasti pienen koneistuksen jälkee . (idea kopsattu työkaverilta) :
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  13. #93
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482

    Vs: The Gripper

    Onko kellään vielä ollut käytössä tuo
    "SMOKin suositun Gripper -modin VV-versio 3V-6V säädöllä ja 4 ampeerin virtarajoittimella
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  14. #94
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78

    Vs: The Gripper

    Kuukauden ollut Gripperi tuolla laatikossa ja eilen kaivoin sen sieltä. Akut täynnä, mutta laite ei luovuta höyryjä. Mitenkäs tuon napin saa pois, että voisi tarkistaa johdot?

    Vai onko ideaa missä vika vosi olla?

     
     
  15. #95

    Vs: The Gripper

    Ei nyt osunut äkkisiltään silmään muuta kuin kysymyksiä akkukestosta 18350:lla. Jos nyt tuonne täyden akun tuuppaa ja LR Bogella höyrystelee menemään sellasta "normaalia" tahtia(20~ henkosta tunnissa), niin milloinkas alkaa akku vetelemään viimesiään?

    Alkanut kovin tämä kiinnostelemaan kun on olemukseltaan ja käytöltään tällainen no-nonsense tuote
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  16. #96

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Ei nyt osunut äkkisiltään silmään muuta kuin kysymyksiä akkukestosta 18350:lla. Jos nyt tuonne täyden akun tuuppaa ja LR Bogella höyrystelee menemään sellasta "normaalia" tahtia(20~ henkosta tunnissa), niin milloinkas alkaa akku vetelemään viimesiään?

    Alkanut kovin tämä kiinnostelemaan kun on olemukseltaan ja käytöltään tällainen no-nonsense tuote
    Noh, uskaltauduin nyt sitten tilailemaan vaikka akkukesto jäikin mysteeriksi. AW IMR:n 18350 akuilla on nyt tullut höökittyä, ja ei tuo ensimmäinen Gripperiin isketty ole vielä hyytynyt vaikka lähemmäs 8 tuntia olen jo käytellyt yllä mainittuun tyyliin. Toivottavasti en nyt kuitenkaan onnistu latausta liian alhaiseksi höyryttämään.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  17. #97
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: The Gripper

    Kyllä sen noissa tavallisissa akkumodeissa huomaa, kun varaus alkaa laskea; itse isken Boltista ja Prodigystä akun lataukseen, kun alkaa höyry ja maku heikkenemään ja akussa on silloin vielä ~3.7V jäljellä.
    Putkissa kiinni joko Atomaisteri @ 1.5 ohm tai normi Boge ja molemmissa alkaa tossa kohdin selkeesti ruuti vähenemään.

     
     
  18. #98

    Vs: The Gripper

    Gripper tuli tänään. Vaan eipä lähde tulille. Pitääkö olla nasta akun plus -päässä? Sormella kun koittaa akkuonkaloa niin kyllä siellä tappi tuntuu että mielestäni pitäisi ylettyä gripperin plus -tappi akun plus napaan. Mulla on käytössä ao linkin 18350 akut Lava mini-Tornadossa ja niillä olen yrittänyt Gripperiä käynnistellä.

    Mukana tulleella pitkällä kartolla sekä Boge XL + jatkopaloilla olen testaillut; ko kartot toimii Tornadossa joten kartoissa ei pitäisi olla vika.

    http://www.elektrosavu.fi/efest-imr-...mah-p-860.html
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  19. #99

    Vs: The Gripper

    Mulla samat setit ja kyllä pitäisi toimia akut ilman nastoja. Oisko viallinen. Tai sitten ei saa kosketusta akulta. Kokeile jos venytät sitä metallikiekuraa cäpissä ihan vähän, jolloin työntää akkua ylemmäs. Mun gripperissä oli tämä ongelma.

     
     
  20. #100

    Vs: The Gripper

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mieda82 Näytä viesti
    Mulla samat setit ja kyllä pitäisi toimia akut ilman nastoja. Oisko viallinen. Tai sitten ei saa kosketusta akulta. Kokeile jos venytät sitä metallikiekuraa cäpissä ihan vähän, jolloin työntää akkua ylemmäs. Mun gripperissä oli tämä ongelma.
    Tilasin Puffilta AW:n nastalliset akut jotka tulivat tänään. Niillä lähti Gripper heti toimimaan. Pitää vielä testailla nastattomilla akuilla ja venytellä jousta.
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •