Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 61

Aihe: Minimiitti @ Painobaari, Helsinki 21.2

  1. #21
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    IFK:lla on vieraspeli Porissa lauantaina klo 17 eteenpäin... ruukaako Mexi olla tupaten täynnä ihmisiä kattomassa niiden vieraspelejä telkkarista?

    Edit: Mulle on sinänsä ihan sama missä ollaan, kunhan saa vaan höyrytellä hyvässä seurassa. Jos tuo Painobaarin 10 hengen raja täyttyy, niin ei mieluusti haluaisi olla takki auki, että "mitäs nyt sitten". Minulle tuo Mexi sopii ainakin vaihtoehtona.
    Viimeksi muokannut solkku; 17.02.15 kello 16:29.

     
     
  2. #22
    Onkos tästä mitään uutta?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  3. #23
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Tässä venailen samaa. Se kuuluisa hiekka tiimalasissa valuu ja valuu.

     
     
  4. #24
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Meinaakohan tapahtumaan osallistua kuinka paljon loppujen lopuksi väkeä? 10 hlö taitaa olla aika lailla kasassa varmasti, itse voin pitkin hampain jättää väliin jos liika ahdasta tulee Olisko mitään ideaa pitää pientä nimenhuutoa, niin sais selville kannattaako sinne Painoon edes pyrkiä / neuvotella omistajan kanssa uudelleen?

     
     
  5. #25

     
     
  6. #26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Meinaakohan tapahtumaan osallistua kuinka paljon loppujen lopuksi väkeä? 10 hlö taitaa olla aika lailla kasassa varmasti, itse voin pitkin hampain jättää väliin jos liika ahdasta tulee Olisko mitään ideaa pitää pientä nimenhuutoa, niin sais selville kannattaako sinne Painoon edes pyrkiä / neuvotella omistajan kanssa uudelleen?
    Viimeksi kun pikkumiitissä olin (Mexissä joulukuussa) niin siellä oli isoimmillaan 14 henkeä muistaakseni. Varoitusaika oli aika lyhyt ja infoa miitistä pistetty vähän.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  7. #27
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Mä voin kyl toki kysästä mikä se maksimi määrä on mut epäilen että suurin kysymys takasin on että paljon sitä höyryä sitten oikein tulee...
    tässä mennään taas vähän sillä kuuluisalla reunalla.. mutta ainakin henkilö jonka kanssa olen asiasta jutellut on ollut erittäin positiivisella asenteella ja hänen mieli pide oli esim isoon miittin seuraava "jos jotakuta häiritsee höyryttely niin tietänee missä on ovi"

    Kertoo varmasti jo jotain

     
     
  8. #28
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Voin mä eGo-tikun ottaa mukaan, jos se on siitä kiinni.

    Mutta joo, mites nyt sit tehdään ja mihin aikaan?

     
     
  9. #29
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Täältä oltais tulossa, sikäli kun flunssa edes vähän hellittäis. Olisi ihan jees kohdata kanssahöyryäjiä kasvotusten, ehkäpä jotain uutta tietouttakin tuolta reissulta tarttuisi mukaan


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  10. #30
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Ja hei eilen sain iffoa että sinne vaan perkele... siksi toisekseen eipä siitä ole sitten pitkä matka esim sinne prkl:seen siirtyä jos jotain tulee. omistaja taho toppuuttelee jo muakin että mun pitää ottaa höyryt ja rauhottua ja siirrän sen etiäpäin teille...


    Ottakaa isot höyryt ja ihan rauhassa, painobaari tietää mitä odottaa kun sinne menette joten kaikki on reilassa.

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Voisin tulla kans töiden jälkeen parille

    E: Oliks tarkotus alotella kolmelta?

     
     
  12. #32
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Mä oon aina niin hyvä järjestämään näitä Minimiittejä

     
     
  13. #33
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Humppis kiitos kovasta työstä

     
     
  14. #34
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Humppis kiitos kovasta työstä
    Mä oon se joka hautoo ajatuksen ja muut toteuttaa Viimeks taisin laittaa väärän päivämäärän ja muutin sen päivää ennen _D

     
     
  15. #35
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Mä oon se joka hautoo ajatuksen ja muut toteuttaa Viimeks taisin laittaa väärän päivämäärän ja muutin sen päivää ennen _D
    Pääasiahan on että on mukana touhussa, eiks je?

     
     
  16. #36
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Juuri muuten huomasin että painobaari on lisännyt etusivunsa tekstiin että sisällä saa höyrytellä

    Painobaari

     
     
  17. #37
    No perkele. Vähän kahden vaiheilla nyt, töitä olis koko vkloppu mutta toisaalta baarissa on kaljaa..

     
     
  18. #38
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Mihin aikaan porukka olis menossa? Ite voisin ehkä tulla käväsemään jo päivällä kun on illaksi muuta menoa...
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  19. #39
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja conii Näytä viesti
    Juuri muuten huomasin että painobaari on lisännyt etusivunsa tekstiin että sisällä saa höyrytellä

    Painobaari
    Pikkuhiljaa höyryttelyä alkaa yhteiskuntakin hyväksyä, vaikka se onkin pitkä prosessi. Tämä mukava uutinen

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Mihin aikaan porukka olis menossa? Ite voisin ehkä tulla käväsemään jo päivällä kun on illaksi muuta menoa...
    Tiedustelin tossa itsekin alkamisaikaa. Henk. koht aattelin olla Painobaarissa puoli neljän maissa.

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •